Nå starter morroa

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • runarM
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 565

    Nå starter morroa

    Nå skal vi vel endelig se fruktene av vinterens investeringer. I motsetning til ofte tidligere, begynner vi godformen mens det enda er tid til å klatre høyt på tabellen. Må si jeg koser meg fordervet av godt spill i 4-3-3, og vi kan vel egentlig bare drømme om hvordan dette kunne fungert med en stjernespiller på høyrekant (cred til Winsnes for kampen i går, men han er ikke akkurat noen stjerne imo). Ekstra stas er det å se at Gylfi blomster, og at Koren kommer til sin rett.

    Jeg skal personlig starte Erlandsen-sangen mot Lyn hvis ikke noen andre gjør det. I motsetning til en del av oss, fans, mister han ikke hodet i hardt vær, men står på sine meninger og teorier. Nå kan det se ut som om det har snudd. I ettertid kan man være så etterpåklok man bare vil, men at Erlandsen hele tiden har hevdet at det kommer til å ta tid å få spillet til å flyte for de nye spillerene, viser seg vel nå. I tillegg tar det tid å etablere en 4-3-3 formasjon, så slaktet etter første match med denne blekner vel litt nå.

    Forza fugla, nå skal vi ha 6 poeng på de neste to!
    runarM
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #2
    enig med du.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #3
      Hva sier nå alle dere "anti-Erlandsen folk?" Det blir for dumt om dere plutselig skal syntes han er helt topp. Det er som Powell sier, det kommer oppturer og det kommer nedturer, sånn er det med den saken. Til syvende og sist hviler det meste på spillerenes skuldre, ikke trenerens!

      Kommentar

      • Flisby`n
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 312

        #4
        Ikke meninga og ødelegge den gode stemning etter braksuksessen i Bodø. -Men det må være lov nok en gang! å rette et kritisk blikk på erlandsens disposisjoner når det gjelder innbytte. Hvorfor i all verden kan ikke noen av unggutta eller spissa få lov til å prøve seg i slke kamper. Alle som fulgte kampen kunne se at Lillestrøm var totalt overlegne, og vi spillte til og med med en mann mer mot slutten. Artig med 4-3-3, og det funka bra i går,men tanken er vel at vi skal tilbake i 4-4-2 når powell er klar, og da kan man vel gi f.eks. mato noe kamptrening og forhåpentlig selvtillit i slike kamper. Kan jo være at vi får bruk for han om gilbert eller powell blir skadet også seinere i sesongen. Eller skal man hver gang legge om til 4-3-3 når en spiss blir ute? I såfall burde soltvedt og mato raskt se seg om etter andre klubber, for hvordan ser fremtiden ut når treneren heller legger om spillersystemet for en hver pris, istedet for å la unggutta få prøve seg i kamper vi dominerer??
        En kjeeempescoring av tommy!!

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
          Hva sier nå alle dere "anti-Erlandsen folk?" Det blir for dumt om dere plutselig skal syntes han er helt topp. Det er som Powell sier, det kommer oppturer og det kommer nedturer, sånn er det med den saken. Til syvende og sist hviler det meste på spillerenes skuldre, ikke trenerens!
          nå er han helt topp!! gruer meg til neste år! :roll:
          ..................

          Kommentar

          • vaadahl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 156

            #6
            venter noen kamper til jeg tar helt av,selv om jeg svevde litt rundt i går
            vi har faktisk bare vunnet 4 kamper og det er mot de 4 dårligste lagene,men deilig med to seire på rad
            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              veldig godt poeng det der, vaadahl. Når det er sagt har vi ennå ikke vært dårligere enn noen av de lagene vi har tapt mot heller. Det blir spennende å se til helga, om vi kan ta knekken på et av de bedre lagene også(Lyn).
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7042

                #8
                Det ser ut som om ting er på rett vei nå, ja. Jeg skjønner ikke annet enn at 4-3-3 blir også fortsettelsen selv når Powell er tilbake. Kantene våre herjer i den formasjonen og vi får mye mer ut av en sterk midtbane.

                MEN: Stabæk og Glimt er to dårlige lag som blir å finne i bunnen resten av sesongen. Derfor er det smart å vente og se før man hopper til konklusjoner. Min skepsis til Erlandsen går jeg ikke bort fra, men han skal ha kreditt for omlegging til et system som ser ut til å passe laget vi har i øyeblikket, mye bedre enn både 4-4-2 og 4-5-1.

                Gi Gylfi kontrakt i dag før han forsvinner til Barcelona! Ellers er jeg selvsagt enig i at Mato og Soltvedt bør kunne matches det siste kvarteret, 20 minuttene i en kamp som den mot Bodø.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #9
                  Støtter de siste talerne. Hipp hurra for to kjappe seire, seks poeng og 7 mål. Men jeg er kun betinget optimistisk med tanke på tiden fremover. Min tillit til Arne E. er på ingen måte blitt forsterket, og jeg er fortsatt sterkt i tvil om en sluttplassering blant de fire beste, samtidig som jeg selvfølgelig håper at jeg må spise i meg alle mine uttalelser etter sesongen.

                  "Når man møter seg selv i døra, har man vikeplikt."
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    #10
                    Nå tapte vel Bodø/Glimt 0-3 hjemme mot bunnlaget FFK forrige hjemmekamp, så vi skal ikke ta helt av.

                    LSK bør se ann Gylfi de neste kampene, før de tilbyr ny kontrakt. Han har jo vært i LSK ganske lenge nå, og kan ikke si han har innfridd, før de siste kampene nå da...

                    Håper LSK-ledelsen fremdeles(om de gjør det i heletatt)jobber knallhardt med å finne en superspiss. Helst en høyreving også, men det er vel for mye forlangt.

                    At Arne ikke vil bytte inn unggutta før skyldes vel at de ikke er gode nok...
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • Kristoffer
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2003
                      • 172

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                      LSK bør se ann Gylfi de neste kampene, før de tilbyr ny kontrakt. Han har jo vært i LSK ganske lenge nå, og kan ikke si han har innfridd, før de siste kampene nå da...
                      Han har jo bare vært her siden 2001 da..
                      Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Deilig at vi har kommet oss opp i tetstriden, og at vi har fått igang spillet skikkelig. Virker som om Koren er i ferd med å slå ut i full blomst også.

                        Håper vi fortsetter i samme stim på søndag også...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Gylfi har puttet fire mål på fem kamper. Det er vel god nok søknad, spør du meg.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • Anders_Bakken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 542

                            #14
                            Ingen tvil om at Gylfi har vært kanon de siste matcha...men det er snakk om å være stabilt god i en sesong...noe jeg tror Gylfi vil være resten av sesongen. Deilig å se at trøndera spilte uavgjort..vinner vi mot Lyn på søndag...samt at enga - kamma spiller uavgjort...pluss at Brann taper i Stavanger...vips så er vi på 4 plass og forbi det patetiske oslo laget

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Det regnestykket der liker jeg. Skal bli godt å passere Lyn. :wink: :lol: :lol:
                              Knurr...

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎