Arild jages av Viking

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Arild jages av Viking

    Viking er visstnok veldig interesserte i å sikre seg Arild Sundgot. En klubb som Viking er nok også langt mer interessant for Gilberto enn det Stabæk er. Jeg regner med at LSK ikke har ombestemt seg angående salg av spisser, men man vet jo aldri. Håper av hele mitt hjerte at Arild blir i LSK.

    Forøvrig er det vel en grense for hva Viking gidder å bruke på spisser? 7 mill for Ødegaard + 4 mill for Sundgot blir jo 11 millioner kroner. Et ganske drøyt beløp å bruke på en spissduo når man har spillere som Nhleko og Kovacs fra før av.

  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Vennligst ligg unna våre spillere herr Østenstad!! :cry:

    Kommentar

    • KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

      #3
      Den dagen jeg får se Arild i noe annet enn gult og svart, så kommer jeg nok til å felle en tåre.. Men jeg skjønner ikke hva Arild har der borte å gjøre.. Stabilt mellom 10.-5. plass de siste x antall årene. LSK må da være en bedre klubb for han uansett?

      (men så er jo fugla verdens beste klubb for både spillere og oss gærninger da
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

      Kommentar

      • TorTor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 335

        #4
        Nå må klubben snart gå ut å si at Arlid ikke er til salgs... Hvis vi på død og liv må kvittet oss med en spiss er det vel mer fornuftig å kvitte seg med Powell. Han er eldre, scorer mindre mål og ha kontrakt som går ut til sommeren...

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #5
          Jeg opplevde det som en skikkelig førjuls-present da beskjeden om at Arild likevel ikke var til salgs (til Stabæk) kom, og jeg håper vi slipper en ny runde på dette nå.

          Arild er LSKs mestscorende gjennom alle tider, og en viktig kontinuitetsbærer i klubben. Jeg tror at han og Occean vil utfylle hverandre godt, og skape et av tippeligaens beste angrep. I tillegg kommer selvsagt Mifsud.

          Det er nok ikke uten grunn at også Viking jakter på Sundgot:

          "Arild er en stabilt god spiller som har levert varene jevnt og trutt i mange år. Vanligvis lager han ti mål hver sesong. Noen ganger mer. Han er stor, sterk og jobber godt, fortsetter Østenstad." (fra Aftenposten nett).

          Arild trengs fortsatt for fugla !

          Kommentar

          • fotball_marthe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1069

            #6
            Kan ikke klubbene i Norge bare ligge unna Sundgot?!?!?!?!? :evil:
            Det er på tide at Fjørtoft sier at Sundgot IKKE er til salgs!!!!!
            Da er det bedre å få solgt Powell før kontrakten hans går ut,for da for vi i hvertfall noen kroner for han.
            Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

            Kommentar

            • Trondeo
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3062

              #7
              LSK-manager Jan Åge Fjørtoft bekrefter interessen, men antyder at et salg ikke synes aktuelt.
              Sånn jeg forstår alt jeg har lest er at det ikke kommer til å bli no salg. Da må prisen bli rimelig høy og det tror jeg ikke viking har råd til per dags dato...

              Kommentar

              • keepern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 281

                #8
                Med fare for å bli dyppa i tjære, rulla i fjær og kjeppjagd fra Lillestrøm...

                Er det ikke kanskje på tide å se for seg LSK uten Arild?? Vi har Occean og Mifsud.

                Klart det ville vært dumt å selge Arild nå med tanke på RL, men kanskje selge han ved sesongstart. Jeg tror Occean og Mifsud kan gjøre like bra eller kanskje bedre jobb enn enn Arild. Hvor mange angrep har ikke stoppet opp p.g.a et dårlig mottak av Arild??

                Jeg tror ikke LSK scorer 15 mindre mål på en sesong hvis Arild forlater klubben..

                Jeg vet at Fjøra sa at salg til Viking sannsynligvis ikke blir akktuelt, men hver gang det er snakk om salg av Arild går folk mann av huse for å beheolde han.


                Kommentar

                • Fritz
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 1033

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av keepern
                  Med fare for å bli dyppa i tjære, rulla i fjær og kjeppjagd fra Lillestrøm...

                  Er det ikke kanskje på tide å se for seg LSK uten Arild?? Vi har Occean og Mifsud.
                  Og når en av disse to blir skadet? Det ser ikke ut til at Haddad signerer, Powell er på vei bort, og Myklebust er fortsatt uferdig. Selger vi Arild sitter vi igjen med Myklebust som den eneste rene spissen i stallen, bortsett fra de to du nevner.

                  Det vil være galskap av Sportsklubben å selge Arild Sundgot slik spissituasjonen i klubben er pr. d.d.

                  Kommentar

                  • keepern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 281

                    #10
                    som skevet i mitt innlegg. ville vært dumt å selg Arild nå, men kanskje begynne å se på muligheten til å la han gå senere.

                    det jeg reagere mest på er at folk på død og liv skal ha han i klubben... klart man kan ikke bestride de fakta at han scora 15 mål, men jeg syntes Arild har tapt seg littt de siste åra rent spille messig. han vinner ikke på langt nær like mange hodedueller som før.

                    men understreker igjen! vil ikke at han skal selges nå, men kanskje senere.


                    Kommentar

                    • pal
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 422

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av keepern
                      Hvor mange angrep har ikke stoppet opp p.g.a et dårlig mottak av Arild??
                      Hvor mange angrep har ikke resultert i scoring p.g.a den geniale plasseringsevnen og de gode fighter-egenskapene til den samme gutten?
                      hilsen pål

                      Kommentar

                      • Fritz
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 1033

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av keepern

                        men understreker igjen! vil ikke at han skal selges nå, men kanskje senere.
                        Poenget mitt var at vi da må ha inn en erstatter. Tre spisser i stallen, hvorav en må betraktes som et talent for fremtiden er etter min mening for lite.

                        Dersom Lillestrøm kjøper en spiss før seriestart som beviselig holder eliteserienivå, stiller alt seg annerledes. Ser ikke noe poeng i å beholde Arild Sundgot bare fordi han er en likandes fyr, men jeg ser heller ikke noe poeng i å diskutere et eventuelt fremtidig salg av Arild all den tid stallen til klubben er som den er.

                        Kommentar

                        • keepern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 281

                          #13
                          joa, han scorer. men som skrevet før så tror jeg ikke LSK hadde scorer mindre mål uten han på laget.

                          leger bare frem min personlige menig her. jeg tror en annen mann på Arild sin plass ville vært bedre.


                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Jeg er ikke spesielt enig i at Arild har blitt dårligere.
                            Hadde det vært tilfelle, hadde han neppe vært et hett objekt for en klubb som Viking. Viking har tradisjoner på linje med LSK, og er neppe mindre interessert i å vinne noe igjen. Og de har en økonomi som LSK bare kan drømme om, foreløpig.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              *dobbelpost*
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                #16
                                *trippelpost!* Faen!
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #17
                                  Så langt har LSK meldt at det ikke er aktuelt å selge:

                                  Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!


                                  Bra !

                                  Kommentar

                                  • RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

                                    #18
                                    Når det nå er klart at Powell drar til Lyn, mens Haddad blir i LSK, har laget nå 5 spisser: Sundgot, Occean, Mifsud, Haddad og Myklebust.

                                    Jeg håper nå virkelig at Arild blir. Med de muligheter som åpner seg med disse spillerne, lukter det jævlig mange mål...

                                    Kommentar

                                    • Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av RSP
                                      Når det nå er klart at Powell drar til Lyn, mens Haddad blir i LSK, har laget nå 5 spisser: Sundgot, Occean, Mifsud, Haddad og Myklebust.

                                      Jeg håper nå virkelig at Arild blir. Med de muligheter som åpner seg med disse spillerne, lukter det jævlig mange mål...
                                      Noe jeg ikke har fått med meg? Blir haddad?

                                      EDIT: Fikk med meg det nå

                                      Kommentar

                                      • Dinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2006
                                        • 884

                                        #20
                                        Nå vet jeg ikke hva Fjøra tenker om Sundgodt, men det ville ikke ha overasket om sundmøringen nå ga slipp på Arild nå. Det var vel det som var tankegangen, beholde de med mest potensial. selge de som om få år ikke kan melkes(selges) videre. det vil si de eldste og anntatt dårligste-Powell og Sundgodt. Men nå som Ledelsen har rotet det til for seg. hva vil skje?

                                        at Fjøra har virkelig forstått at Fotball er Butikk, DET er ingen hemmelighet, men er det slik vi vil ha det?
                                        twitter @amundsakis
                                        ΘΥΡΑ 13

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎