Stoffe Andersson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Stoffe Andersson

    ÅRÅSEN:
    Christoffer Andersson kommer ikke til å signere noen ny kontrakt med LSK med det første.

    Den svenske landslagsbacken, som er Bosman-spiller etter denne sesongen, ønsker å avvente situasjonen.

    I går møtte han opp til vintertrening med LSK etter en to ukers ferie i Thailand, men han kan ikke gi LSK-supportere garantier om at han fremdeles er på Åråsen om ett år.

    Etter VM
    Andersson avkrefter at han vil spekulere i om VM-spill vil øke hans sjanser til å få kontrakt med en utenlandsk klubb. Han er nemlig fortsatt skeptisk med tanke på sine egne blå-gule sjanser.

    – Skulle man få spille og få suksess i VM, finnes det selvsagt kjempemuligheter. Men jeg tenker ikke i de baner. Jeg trives godt i Lillestrøm, men synes det er for tidlig å forlenge. Det handler også om familiens totalsituasjon, sier svensken.

    – Er det aktuelt å signere for en annen norsk klubb?

    – Man skal aldri si aldri, men ikke for øyeblikket. Skulle vi flytte fra Lillestrøm, er det mest aktuelt å dra hjem til Sverige, tror Andersson. I så fall vil sikkert gamleklubben Helsingborg være aktuelt, og kanskje kan HIF friste med Henke Larsson som lagkamerat innen den tid eventuelt kommer?

    Andersson inn
    En av Sveriges mest anerkjente kommentatorer i kveldspressen, Lasse Sandlin i Aftonbladet, mener nå at LSKs Christoffer Andersson bør spille VM-premieren om 156 dager.

    Han mener LSK-backen må inn på bekostning av Alexander Östlund. "Imponerande Royal League-start för ex-HIF-arens Lilleström" skriver Sandlin, som vil ha dette svenske landslaget:

    Andreas Isaksson – Christoffer Andersson, Teddy Lucic, Olof Mellberg, Erik Edman – Christian Wilhelmsson, Tobias Linderoth, Kim Källström, Freddie Ljungberg – Zlatan Ibrahimovic, Henke Larsson.

    – Han er vel ingen fan av Östlund da, er Anderssons tørre kommentar på sin "supporter" i Aftonbladets rekker.

  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    #2
    Hvorfor har ikke Lsk tatt stilling til dette før, eller har de det? Håper ledelsen virkelig får fart på sakene og får signert nye kontratkter på både stoffe og Koren. Vi trenger ikke at stoffe drar, det er jo umulig å få tak i en av hans kaliber,(ivertfall her i norge) uten å måtte tømme hele kontoen!

    Stoffe du MÅ bli :!:

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #3
      Opprinnelig skrevet av Rubinho
      Hvorfor har ikke Lsk tatt stilling til dette før, eller har de det? Håper ledelsen virkelig får fart på sakene og får signert nye kontratkter på både stoffe og Koren. Vi trenger ikke at stoffe drar, det er jo umulig å få tak i en av hans kaliber,(ivertfall her i norge) uten å måtte tømme hele kontoen!

      Stoffe du MÅ bli :!:
      Det er vel på tide å bli litt mer realistiske her?

      Selvfølgelig ønsker spilleren å avvente, han ligger i vannskorpa til VM-troppen - VM er utvilsomt den beste arenaen å vise seg frem på. Slik jeg ser det blir Stoffe om han ikke blir med til Tyskland - blir han med vil en større utenlandsk klubb snappe han opp. Synd men sant.

      Det er vel dessverre heller ikke unaturlig om Stoffe selv ønsker seg til noe større - han har i beste fall 10 år igjen som fotballspiller, da ønsker han naturligvis å tjene mest mulig før han pensjonerer seg.

      Det er ikke meningen å være pessimist, personlig vil jeg mer enn gjerne beholde Stoffe, men vi bør vel være realistiske her. Han er jo tross alt for god for Tippeligaen.

      Tipper uansett ledelsen har tatt stilling til dette for lenge siden, men Fjøra skjønner at Stoffe vil avvente. Da er det ingen grunn til å skape en kontraktskonflikt i sesongoppkjøringen.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #4
        Jeg er litt redd han drar en Gylfi i denne situasjonen. Anderson har hatt vært meget stabil på høyre backen. FÅr bare håpe han ikke går til en annen norsk klubb...

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          han kom vel som bossman?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Beste vi kan gjøre er å tenke på erstatter OMGÅENDE, slik at vi ungår "julenissen på kjerringa". Espen Ruud fra Odd, Morten Skjønsberg fra Stabæk, eventuelt Onstad, hvis han vil spille back da...

            Mitt store spørsmål er; har Eirik Bertheussen noen erfaring med å spille høyre back, og er han god nok til det? Eller er han en helt annen type?

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              #7
              Opprinnelig skrevet av Ola
              Mitt store spørsmål er; har Eirik Bertheussen noen erfaring med å spille høyre back, og er han god nok til det? Eller er han en helt annen type?
              Eirik har tidligere erfaring som indreløper, men ikke noe spesielt i backposisjon. Når Bertheussen kom til klubben uttalte unggutten til RB at hans sterke sider først og fremst var duellstyrke og at han liker en fight på banen. Det vitner om at han utvilsomt er best i mistopperposisjon, og jeg tror nok ikke den tidligere Pors-spilleren er noe typisk backtype som Stoffe.

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                #8
                Hentet fra svenskafans.com:
                "Christoffer Andersson: Aftonbladet skriver idag tisdag 3 Januari att Christoffer Andersson inte vill förlänga sitt kontrakt med nuvarande klubben Lilleström. Enligt AB vill "Stoffe" åter bosätta sig i Helsingborg och det mesta talar för en comeback i HIF tröjan. Han har 1 år kvar på sitt kontrakt med Lilleström".

                Huff og huff

                Mye taler for at LSK-familien må starte opp
                en ny aksjon med "overtaling". Sender gjerne
                en mail til Stoffe om hvor viktig han er for laget.
                Andre gode ideer?

                Kommentar

                • Svimling
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Nov 2005
                  • 40

                  #9

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Tusen, tusen takk! Nå ble jeg glad!

                    Kommentar

                    • sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Tusen, tusen takk! Nå ble jeg glad!
                      Pustet lettet ut etter å lest artikkelen i fotballmagasinet:
                      "Jeg vurderer alle forslag jeg får. Men jeg trives veldig
                      bra i Lillestrøm og akkurat nå føles klubben som
                      det beste alternativet"

                      Synes Stoffe er en kjernekar.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #12
                        Nydelig! Da er det virkelig håp om at han skriver under på nytt da!!

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎