Farvel Magnus!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • frodekippe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 480

    #41
    Hei Magnus!
    Ja...Du sa vi skulle snakke om det å bli/flytte når sesongen var over, men du bestemte deg for ski-klubben før vi hadde disktutert dette. Ballespark assa...*s*

    Tusen takk for alt du har gjort for oss, selv om du hadde mange sykt-ben- måneder.

    Du har gjort og gitt oss mange flotte stunder.

    Jeg vil også på vegne av UA takke for den flotte jobben du har gjort i Ungdomsavdelingen. Som trener for LSK Tiger (MJ-97) og som inspirator for andre trenere og lagledere her.

    Jeg er glad i deg som spiller og som person, Magnus. Du er en jævlig fin fyr!!!!

    Jeg er nødt til å innrømme at jeg håpet, når du allikevel skulle vekk fra Flis-by'n, at du fortsatte/avsluttet din karriere i Sverige og ikke i en ski-klubb på størrelse med LYN.

    Det vil sikkert bli en veldig overgang å få jubel fra BASTIONEN som nå er oppe i 17 medlemmer (11 aktive), mot FUGLA på snart 4000 stykker (alle aktive...ehh...nesten).

    Det vil aldri bli den samme responsen som du fikk ved scoringer på Åråsen, om du skulle putte for fiffen på Oslo Vest.

    Ikke glem meg eller KFL da Magnus.

    Du vil alltid ha en spesiell plass i våre hjerter...

    Lykke til videre, men faen ta deg om du kriger like ivrig når du møter LSK neste gang som du gjorde når du var blandt oss på Romerike...

    TAKE CARE
    FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

    Bjørn Lindahl

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #42
      Er det en idè å samle alle disse hilsnene i et slags album, slenge på et bilde eller to å gi det til Magnus ?

      Mvh
      Gammer`n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Gale Isbre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 1164

        #43
        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
        Er det en idè å samle alle disse hilsnene i et slags album, slenge på et bilde eller to å gi det til Magnus ?
        I så fall understreker jeg at halvparten av innlegget mitt tidligere i tråden kun var ment humoristisk, og muligens bør redigeres vekk :wink:

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎