Haddad enig med LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Haddad enig med LSK

    Powell signerte for Lyn -

    Haddad enig med LSK

    ÅRÅSEN:
    Tirsdag skjedde det mye på overgangsfronten for LSKs spisser - og det handlet ikke om Arild Sundgot

    Av: Av Espen Solbakken og Morten Svesengen

    Magnus Powell har signert for Lyn, og det er nå opp til klubbene å bli enig om når en overgang kan skje. Etter det RB-sporten erfarer, har Powell skrevet under for to år med opsjon på ytterligere en sesong med Oslo-klubben.

    Samtidig er Andreas Haddad blitt enig med Lillestrøm om en ny toårskontrakt etter at han var på utlån på Åråsen høsten 2005.

    Nå gjenstår det at LSK blir enig med Superettan-klubben Assyriska om en overgangssum for spissen.

    Det er ventet at Haddad ikke blir noen dyr mann for LSK. I dag trente Andreas Haddad med sportsklubben sammen med 23 andre spillere.

    Bare Pål Strand, Johan Petter Winsnes og Kasey Wehrman sto over treningen inne i Skedsmohallen.
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #2
    Re: Haddad enig med LSK

    Opprinnelig skrevet av sparwasser
    Powell signerte for Lyn -

    Haddad enig med LSK

    ÅRÅSEN:
    Tirsdag skjedde det mye på overgangsfronten for LSKs spisser - og det handlet ikke om Arild Sundgot

    Av: Av Espen Solbakken og Morten Svesengen

    Magnus Powell har signert for Lyn, og det er nå opp til klubbene å bli enig om når en overgang kan skje. Etter det RB-sporten erfarer, har Powell skrevet under for to år med opsjon på ytterligere en sesong med Oslo-klubben.

    Samtidig er Andreas Haddad blitt enig med Lillestrøm om en ny toårskontrakt etter at han var på utlån på Åråsen høsten 2005.

    Nå gjenstår det at LSK blir enig med Superettan-klubben Assyriska om en overgangssum for spissen.

    Det er ventet at Haddad ikke blir noen dyr mann for LSK. I dag trente Andreas Haddad med sportsklubben sammen med 23 andre spillere.

    Bare Pål Strand, Johan Petter Winsnes og Kasey Wehrman sto over treningen inne i Skedsmohallen.
    Flott at Haddad er klar, men synes det er veldig skuffende at kontrakten ikke ble lenger enn to år.

    Det betyr at dersom han har suksess den kommende sesongen, så vil LSK nesten ikke ha mulighet til å tjene noe særlig på et videresalg.

    Lykke til, Powell. Men du kan bare våge å score mot oss :evil:
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • woody
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 374

      #3
      Tror dette blir bra - gleder meg til noen ordentlige Zlatan-finter med Soma, Basma med flere liggende på baken . . . og ballen i mål (!?) For mannen kan vel score ?
      woody

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #4
        Bra signering! Er veldig fornøyd med det som skjer på Åråsen om dagen . Ut med de som har prøvd å levere i mange år, uten å lykkes. Inn med nye sultne spillere.

        Mange som ser de gamle spillerene med LSK-briller, og synes de er mye bedre enn de egentlig er. Tydelig at Fjørtoft er mannen for fugla!

        Bare Haddad begynner å score blir han årets overraskelse i TL, han er en publikumsspiller som vi trenger.
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • champone
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Nov 2004
          • 12

          #5
          Kjempe signing. Haddad er en spiller, som med sin spillerstil, kan dra flere tilskuere til Åråsen. KJEMPEBRA FJØRA :lol: :lol:

          Kommentar

          • Dinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 884

            #6
            Ok, det var rimelig overaskende. Strålende at Andreas blir. Ryktene sier jo at det er oss i kanarifansen som har overbevist svensken til å skrive under for fulga. Den positive atmosæren og rammen rundt klubben.

            At Magnus forlater oss er vel ingen overaskelse. Og at torgeir tokk med seg sin kammerat fra 90 tallets LSK, overasker vel heller ingen. Godt for Familien og han selv at de slipper å flytte. ettersom de har etablert seg i Norge og på Romeriket.

            Måtte Haddad før oss til gull, og Magnus fortsette å senke Vålerenga!
            twitter @amundsakis
            ΘΥΡΑ 13

            Kommentar

            • artois
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 176

              #7
              Opprinnelig skrevet av Dinho88
              At Magnus forlater oss er vel ingen overaskelse. Og at torgeir tokk med seg sin kammerat fra 90 tallets LSK, overasker vel heller ingen.
              Elsker å pirke litt... hehe :lol:

              Magnus tilhører vel ikke helt 90-tallets LSK når han først kom hit vinteren 2000 ?
              Mortus vivis praecipant
              ¤ Brigate Giallo ¤

              Kommentar

              • Bæng
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2005
                • 146

                #8
                stemmer det...men kjempe bra at haddad signerte med lsk... vi i kanari-fansen har gjort en god jobb vis en av grunnene til at han blir er oss 8)
                Fetsund Kanris...

                Ufc www.ultrasfeltc.com

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #9
                  Aaah! Nå ble jeg utrolig letta. Jeg må få lov å si at dette har vært mitt ønskescenario. Eneste negative er vel at Powell går til en konkurrent, men scorer han mot Enga så blir han vel evig helt.
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #10
                    Haddad er veldig spennende.
                    Men jeg tror fortsatt han kan bruke litt tid på å slå gjennom.

                    Med toårskontrakt så kan jeg ikke helt skjønne hvordan vi skal få så veldig stor langtidsverdi av han.
                    Når vi sleit med å skrive kontrakt med han etter at han har spilt flere kamper helt uten å score, hvordan blir det da å skrive kontrakt etter at han blir en stor suksess?
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2600

                      #11
                      Vi får han uansett for slikk og ingenting så det er bedre å ha han mens han slår gjennom enn ikke å ha han i det hele tatt. Det blir litt som med Stoffe. Vi fikk han gratis og han kan finne på å gå gratis, men vi har hatt stor nytte av han i mellomtiden.

                      Har selvfølgelig også lyst til at LSK skal tjene penger på gode spillere, men det er ikke alltid mulig.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Bra at vi kvittet oss med Powell, men synd at vi ikke fikk sendt han ut av landet Overraskende nok så er jeg ikke fornøyd med at vi hentet oss Haddad, jeg mener at det hadde holdt med de 4 spissene vi har, og når vi først henter primadonnaen fra nabolandet i øst så synes jeg det er rart at det bare er på 2 års kontrakt. Ser ikke for meg at han kommer til å få veldig mye spilletid neste sesong da han er 4-5 valg som spiss. Sjansen for at han slår igjennom i 2007 er tilstede, men da kommer han til å gå gratis etter den sesongen. Merkelig greier synes jeg.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Anders_Bakken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 542

                          #13
                          Haddad har egenskaper ingen andre i dagens stall har....bare vent..han slår til :wink:

                          Kommentar

                          • ChriZza
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 4265

                            #14
                            synes det er supert at han blir jeg
                            Ingen som slår spissrekka vår nå.
                            2006 blir konge!

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Og det aller, aller beste er at han ventet såpass lenge at Fjøra ikke turte å selge Arild.
                              To fluer i en smekk.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1507

                                #16
                                I like this news yes....

                                Nå har vi tidenes spiss dekning...fader å morsom denne sesongen kan bli ass...


                                hilser forøvrig til Boriz, the man with the magic fingerz...
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2600

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Overraskende nok så er jeg ikke fornøyd med at vi hentet oss Haddad [...] og når vi først henter primadonnaen fra nabolandet i øst så synes jeg det er rart at det bare er på 2 års kontrakt [...] Sjansen for at han slår igjennom i 2007 er tilstede, men da kommer han til å gå gratis etter den sesongen. Merkelig greier synes jeg.
                                  Vel, jeg synes ikke det er så merkelig i.o.m. at man sikkert ikke er altfor trygg på Haddad fra klubbens side heller. Man har neppe lyst på en ny situasjon som med Orjinta, da man satt på en lang kontrakt med en fyr som tydeligvis ikke var med lenger. Så selv om LSK kan tape på en kort kontrakt så kunne klubben også tapt på en lang kontrakt. Hvis Haddad gjør sakene sine brukbart i 2006 så får man heller prøve å signere ny kontrakt allerede da.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                    Overraskende nok så er jeg ikke fornøyd med at vi hentet oss Haddad [...] og når vi først henter primadonnaen fra nabolandet i øst så synes jeg det er rart at det bare er på 2 års kontrakt [...] Sjansen for at han slår igjennom i 2007 er tilstede, men da kommer han til å gå gratis etter den sesongen. Merkelig greier synes jeg.
                                    Vel, jeg synes ikke det er så merkelig i.o.m. at man sikkert ikke er altfor trygg på Haddad fra klubbens side heller. Man har neppe lyst på en ny situasjon som med Orjinta, da man satt på en lang kontrakt med en fyr som tydeligvis ikke var med lenger. Så selv om LSK kan tape på en kort kontrakt så kunne klubben også tapt på en lang kontrakt. Hvis Haddad gjør sakene sine brukbart i 2006 så får man heller prøve å signere ny kontrakt allerede da.
                                    Hvis Haddad gjør sakene sine brukbart i 2006 så setter han seg på første fly til Torino for å spille sammen med Zlatan Eventuelt at han drar på ferie å sender Uwe en sms om at han ikke vil spille for ett lag som legger seg o forsvar når dem tar ledelsen
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎