Olivier Occean lokket av LSK-spillet (papir-RB)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    Olivier Occean lokket av LSK-spillet (papir-RB)

    Olivier Occean var med på slå LSK i tre av fire kamper som Odd. Men han har hele tiden mant at et større potensial i LSK.
    - Vi hadde bra lag i Odd, men i alle møtene med LSK så jeg at det laget har større muligheter til å vinne noe. Jeg ser fram til å bli en del av dette laget, sier Olivier Occean.
    Han vant tre av fire kamper mot LSK, og han trives allerede på sin nye hjemmearena.
    - Jeg har scoret i begge kampene på Åråsen. En fin statistikk å ta vare på, sier Occean med et smil om munnen.
    en han så mer enn nok av LSK til å gi klubben sitt ja da de ble enig med Odd om overgang.
    - Jeg så både spill og pasninger som jeg likte, og jeg er sikker på at jeg vil utvikle meg i denne klubben. Det er sterk konkurranse om plassene, og det liker jeg, sier han.
    - Hans første LSK-trening ble gjennomført inne i Skedsmohallen i går - på et for ham uvant underlag. I dag reiser han til Tyskland sammen med resten av laget.
    - Det skal bli godt å komme i gang. Etter at sesongen var over i Odd, har jeg stort sett løpt hjemme i Canada, sier han.
    - 24-åringen kan nesten ikke vente med å spille kamper for sin nye klubb. Denne vinteren har han bedt seg fri fra landslaget for å prioritere LSK.
    - Når du kommer til en ny klubb, er det viktig å spille seg "varm". Derfor blir jeg ikke med landslaget nå i januar, sier Occean.
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎