RB: LSK bygger nytt treningsanlegg (naturgress)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: LSK bygger nytt treningsanlegg (naturgress)

    Fra RB 6.januar:

    RoyVaadal.
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #2
    Forresten noen som vet hvor det blir av den fotball-hallen det har vært så mye prat om tidligere?

    I et land med 7 mnd vinter er dette en nødvendighet om man skal ha en forsvarlig sportslig satsning.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • Trofast kanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 355

      #3
      leser du linken så står det der

      PS! Den planlagte storhallen ved Skedsmohallen er heller ikke skrinlagt. Hvis LSK får orden på finansieringen, og mener det riktig å bygge en slik hall, kan det fortsatt bli en realitet. Men en ny treningsbane med naturgress er det som står øverst på ønskelista.

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #4
        Når vi veit at utbygging som står øverst på ønskelista ofte tar mange år å realisere, da tror jeg storhallen (som ikke er øverst) tidligst blir å se om 10 år.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • Runbernt
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • May 2004
          • 127

          #5
          Det står i artikkelen at den nye banen/feltet skal brukes til kamper for våre lag andre- og tredjedivisjon. Hadde vært fint om det ble satt opp ett lite høytaleranlegg og kanskje til og med en mini-tribune. Det skal ikke så mye til for å lage en bedre ramme rundt disse kampene enn det vi har i dag. Oppgjør i disse divisjonene fortjener opplesing av lagoppstillinger, målscorere og innbytter. Litt pausemusikk og noen trebenker for en 200-300 tilskuere hadde også vært fint.
          Runbernt

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎