Solskinnshistorie om kanaribrød:)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    Solskinnshistorie om kanaribrød:)

    Jeg jobber i en ganske stor bedrift med 200 ansatte i Groruddalen. Som eneste Fuglapatriot sliter jeg daglig med middelmådige vifsupporteres slengbemerkelser. Dog mindre enn før siden det er patetisk lett å diskutere med disse.Sikkert flere enn meg som kjenner til dette.Nok om det så hadde jeg en helt vanlig slitsom dag på jobben hvor jeg så frem til lunch.Til min store forbauselse hadde vår svært oppegående kantinedame kjøpt inn Kanaribrød! Jeg ble så gla! Siden ingen hadde rørt brødet forsynte jeg meg med med et par solide skiver.Satt meg ned med et stort smil og tittet diskre bort på de andre som skulle forsyne seg.Det var komisk å se hvordan visse personer skvatt til og tittet rundt for å finne meg.Jeg fikk jo selvfølgelig skylden for dette med kraftige nedlatende bemerkninger om at dette var unødvendig,men jeg forsvarte min uskyld med at sånn er det bare med storklubber! Da jeg var forsynt ga jeg en positiv tilbakemelding til kantinedamen.Hun satte så pris på at noen likte brødet for hun fikk sjelden tilbakemelding på brødet hun bestiller.Men fra tørrprat til alvor sa jeg klart ifra om at om du begynner med vifbrød kan du like godt kutte ut begge deler.Dette skulle henne ikke gjøre for hun forstod alvoret.Hun var vel egentlig ikke klar over hva hun hadde bestillt men lovte meg at jeg fra nå av skulle få servert kanaribrød i tiden fremover. Helt topp sa jeg.Ha en fin dag!
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    #2
    Takk skal du ha! Oppløftende å høre for oss som bor i feil brødstrøk, og må spise knekkebrød og spurte forbi brødhylla :lol:

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #3
      Re: Solskinnshistorie om kanaribrød

      Opprinnelig skrevet av morten
      Jeg jobber i en ganske stor bedrift med 200 ansatte i Som eneste Fuglapatriot sliter jeg daglig med middelmådige vifsupporteres slengbemerkelser. Dog mindre enn før siden det er patetisk lett å diskutere med disse.Sikkert flere enn meg som kjenner til dette.
      Hehe. Et utbredt fenomen regner jeg med. En kanarivenn av meg jobba med noen skikkelig tøffe karer, som skrøyt av at de var klanen medlemmer og greier, vi prater altså om temmelig knallharde folk. Det må derfor ha vært relativt kjip for dem når kompisen min skulle prøve å diskutere helgas serierunde en gang, og disse vif gutta ikke en gang visste at enga hadde spilt kamp i helga.
      Lenge leve medlemstallet på 13.000 :lol:

      Forøvrig en fin histoire.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #4
        Ja, det er utrolig mye falske vif supportere. Men derimot har jeg faktisk et inntrykk av at de som er ekte faktisk ikke er så ille så lenge de er ok mennesker fra bunnen av. Gjennom jobben kjenner jeg en som er hardbarket medlem av Klanen og han har vært det siden de ble kalt Apeberget. Men alikevel er han en usedvanlig sympatisk kar som det går an å prate fotball med. Han viser respekt og jeg viser han respekt tilbake.
        Sånn skal det være. En nabo av meg er også med på det som er av vif kamper, han er også en utrolig hyggelig kar. Alt er ikke svart og hvitt. MeaCulpa på VG debatt er et annet eksempel på en bra supporter iført vif drakt.

        Men dessverre er de aller fleste vif "supportere" noen store rasshøl....

        Når det er sagt så vil nok ganske mange aper som kjenner meg fra VG-debatt omtale meg som et rasshøl også, hehe!

        Kommentar

        • danhen
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2004
          • 111

          #5
          Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
          Takk skal du ha! Oppløftende å høre for oss som bor i feil brødstrøk, og må spise knekkebrød og spurte forbi brødhylla :lol:
          Nå er vi i hvert fall to fugler på Kampen

          Kommentar

          • OsloFugl
            Medlem
            Hoffnarr
            • Aug 2005
            • 46

            #6
            Opprinnelig skrevet av danhen
            Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
            Takk skal du ha! Oppløftende å høre for oss som bor i feil brødstrøk, og må spise knekkebrød og spurte forbi brødhylla :lol:
            Nå er vi i hvert fall to fugler på Kampen
            Hvis du tar med Etterstad så er vi tre fugler Fordelen med brødboikotten her nede er jo at man blir jævlig slank, ihvertfall hvis man kombinerer boikott med intens innsats på "hoppe for fugla"! La oss bare håpe at blånissene ikke begynner og kødde med knekkebrød hyllene også :shock:

            OsloFugl

            Kommentar

            • Gale Isbre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 1164

              #7
              Opprinnelig skrevet av OsloFugl
              Opprinnelig skrevet av danhen
              Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
              Takk skal du ha! Oppløftende å høre for oss som bor i feil brødstrøk, og må spise knekkebrød og spurte forbi brødhylla :lol:
              Nå er vi i hvert fall to fugler på Kampen
              Hvis du tar med Etterstad så er vi tre fugler Fordelen med brødboikotten her nede er jo at man blir jævlig slank, ihvertfall hvis man kombinerer boikott med intens innsats på "hoppe for fugla"! La oss bare håpe at blånissene ikke begynner og kødde med knekkebrød hyllene også :shock:

              OsloFugl
              Da er vi faktisk fire, for samboeren min er i høyeste grad også en Kampen-kanari. På tide med medlemsmøte! Øl og importert brød fra Romerike?

              Kommentar

              • danhen
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2004
                • 111

                #8
                Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                Opprinnelig skrevet av OsloFugl
                Opprinnelig skrevet av danhen
                Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                Takk skal du ha! Oppløftende å høre for oss som bor i feil brødstrøk, og må spise knekkebrød og spurte forbi brødhylla :lol:
                Nå er vi i hvert fall to fugler på Kampen
                Hvis du tar med Etterstad så er vi tre fugler Fordelen med brødboikotten her nede er jo at man blir jævlig slank, ihvertfall hvis man kombinerer boikott med intens innsats på "hoppe for fugla"! La oss bare håpe at blånissene ikke begynner og kødde med knekkebrød hyllene også :shock:

                OsloFugl
                Da er vi faktisk fire, for samboeren min er i høyeste grad også en Kampen-kanari. På tide med medlemsmøte! Øl og importert brød fra Romerike?
                Da ble vi plutselig fem...med min samboer også.
                Fanken så mange Kampen-kanaris det er nå

                Kommentar

                • okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

                  #9
                  Bislett-Kanaris får i månedskiftet to nye medlemmer.

                  Urban-Kanaris vil gjennoppstå!

                  -okb!
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #10
                    Sagene Kanari her

                    Kommentar

                    • Gale Isbre
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 1164

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av okb
                      Bislett-Kanaris får i månedskiftet to nye medlemmer.

                      Urban-Kanaris vil gjennoppstå!

                      -okb!
                      Skulle jo bare mangle, bare her i denne tråden er man jo dobbelt så mange som Bastionen :wink:

                      Kommentar

                      • Lars_K!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 271

                        #12
                        Her litt uten for hovedstaden i retnings sør. Så selges ikke det brødet, for å si det med en gang. Men nå har det seg slik at COOP sponser LSK, og på vinterbro OBS (En del av Coop ØST) selger de ikke kanaribrødet, men et annet brød til et annet lag, hvis navn ikke skal nevnes.. Ikke akkurat en solskinnshistorie, men noe som bare gjør meg forbanna... :evil:

                        Kommentar

                        • okb
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2377

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                          Opprinnelig skrevet av okb
                          Bislett-Kanaris får i månedskiftet to nye medlemmer.

                          Urban-Kanaris vil gjennoppstå!

                          -okb!
                          Skulle jo bare mangle, bare her i denne tråden er man jo dobbelt så mange som Bastionen :wink:
                          Da foreslår jeg samling på Majorstua opp mot Lyn-LSK. Forrige gang var vi på Highbury. Ultras Urban-Kanariz ruler ;-)

                          -okb!
                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #14
                            Re: Solskinnshistorie om kanaribrød

                            skiver.Satt meg ned med et stort smil og *beep* diskre bort på de andre som skulle forsyne seg.Det var komisk å se hvordan visse personer skvatt til og *beep* rundt for å

                            Veit dette er helt off-topic men må bare si det:

                            Vet ikke med dere, men jeg begynner å bli rimelig lei av han fjortisen som styrer dette her. Må vel være lov å bruke litt kraft uttrykk. Sensur er ikke noe som passer inn her spør du meg. Ingen som sensurerer meg på tribunen, og ingen som burde sensurere meg her.

                            Unødvendig med alle disse beepbeepbeep. Hvis du ikke takler at det blir litt banning her på forumet, så hold deg unna da vel. Blir så irritert på at det sitter en liten fjomp og griner fordi han leste at noen sa faen, helvete osv osv. Som om man ikke får med seg dette andre steder..... Kanskje man ikke skal gå på kamp heller da, for kanskje noen sier ett stygt ord...
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Gale Isbre
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 1164

                              #15
                              Re: Solskinnshistorie om kanaribrød

                              Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Veit dette er helt off-topic men må bare si det:

                              Vet ikke med dere, men jeg begynner å bli rimelig lei av han fjortisen som styrer dette her. Må vel være lov å bruke litt kraft uttrykk. Sensur er ikke noe som passer inn her spør du meg. Ingen som sensurerer meg på tribunen, og ingen som burde sensurere meg her.

                              Unødvendig med alle disse beepbeepbeep. Hvis du ikke takler at det blir litt banning her på forumet, så hold deg unna da vel. Blir så irritert på at det sitter en liten fjomp og griner fordi han leste at noen sa *beep*, *beep* osv osv. Som om man ikke får med seg dette andre steder..... Kanskje man ikke skal gå på kamp heller da, for kanskje noen sier ett stygt ord...
                              Stemmer for at vi heretter roper 'dommerbeep' når avgjørelser går i motstanderens favør. :wink:

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎