-Vi gir ikke bort spillere (800.000,- for Stoffe?!)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #21
    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Forum-admin: Foreslår at denne tråden stenges.

    Nå har vi to like tråder om Stoffe.
    I følge "RoyVaadals Forum-tips" så er det vel den andre tråden (den med link til artikkel) som skal stenges, og denne her som skal huse diskusjonene? Eller har jeg misforstått?

    andee - som ikke prøver å verne om tråden sin, men som gjerne vil følge reglene.
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #22
      Opprinnelig skrevet av andee
      I følge "RoyVaadals Forum-tips" så er det vel den andre tråden (den med link til artikkel) som skal stenges, og denne her som skal huse diskusjonene? Eller har jeg misforstått?

      andee - som ikke prøver å verne om tråden sin, men som gjerne vil følge reglene.
      Når det først har blitt diskusjon på begge trådene om samme tema så er det egentlig litt for seint allerede, og da er det litt hipp som happ hvilken tråd man stenger.
      Hvis vi prøver å analysere hvor det gikk galt så var dette historien:

      1. andee la ut sin sak 11.januar, riktignok med en svak t i t t e l som ikke følger RoyVaadals tips 2 om gode titler for mediatråder.

      2. Torolf startet så en ny tråd om samme tema, men med en helt ny og spennende RB-sak med ny info. Korrekt startet og med korrekt t i t t e l i flg. RoyVaadals tips 2.

      3. Så fortsatte folk og diskutere på Torolfs tråd. Det er her feilen skjedde. Diskusjonene skulle fortsatt på andees tråd.

      Aller helst skulle det vært et valg når man starter disse medietrådene om å stenge tråden umiddelbart, hvis man veit at det allerede er en diskusjon om samme tema. Men det går jeg ut fra at det ikke er støtte for. Da er vi avhengig av at folk lærer seg dette, eller at admin-gutta stenger tråden.

      Fint at du er så ivrig, andee.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #23
        Syns det er lompent av deg å rakke ned på t i t t e l e n min (fjern denna forbanna sensureringa, 'a). Eneste den mangler er info om hvilket medie sitatet er henta fra. Info om at det er et sitat (at "Vi gir ikke bort spillere" ikke kommer fra min munn), hvilken spiller det gjelder og pris er på plass. At RB er kilden blir det opplyst om i første linje inne i tråden, og man må dessuten trykke på linken for å lese artikkelen i sin helhet (slik at vi ikke stjeler opptil flere hundre verdifulle treff for RB). Men er enig i konklusjonen din; uløkka starta da "bjarmann" osv. svarte på "Torolf" sin tråd (uten at dette er for å sverte bjarmann).
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #24
          Opprinnelig skrevet av andee
          Syns det er lompent av deg å rakke ned på t i t t e l e n min
          Du skal i hvert fall ha ros for at du var svært tidlig ute med å få en spennende sak ut på Forumet. Det er nå det viktigste.

          Opprinnelig skrevet av andee
          slik at vi ikke stjeler opptil flere hundre verdifulle treff for RB
          Jeg synes ikke dette er noe stort poeng. Har ingen problemer med å klippe inn hele saken, men det er kanskje like pent for folk å lese saken på kildens nettsted med skikkelig overskrifter i uthevet skrift, med bilde osv.

          Husk at vi uansett reklamerer for RB ved å nevne at vi har det derfra. Og vi skaper mye nyheter som RB tar fra oss uten at Forumet verken får mange URL-pekere tilbake, eller så mange "kilde"-henvisninger. Nå driver vi også å genererer flere treff for RB enn det de ellers ville fått. Heller ikke det gir RB noe tilbake for. Så hvis vi skulle gjøre som man gjør på LSK-Lista å alltid klippe hele saken inn, så synes jeg ikke vi skal ha dårlig samvittighet.

          Jeg ser en mulig ulempe med disse linkene, og det er at de kan "dø" etterhvert og da finner vi ikke noenting når vi leiter i arkivet og skal hoste opp en gammel sak.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎