Aftenposten: Publikums-boom! (Status for sesongkortsalg)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Aftenposten: Publikums-boom! (Status for sesongkortsalg)

    Fra Aftenposten:

    Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!
    RoyVaadal.
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Opprinnelig skrevet av Aftenposten siterer Frank Grønlund og
    Vi har solgt 2500 sesongkort så langt
    Dette tallet er overraskende høyt, og jeg har mine personlige tvil
    til at det stemmer. Hvordan er dette beregnet?
    Har man regnet med at alle i fjor vil fornye + at alle innbetalte
    er nye sesongkort uten å sjekke mot de som hadde i fjor + alle forventa/solgte VIP-plasser?

    Men hvis det faktisk stemmer, så er det ikke noe som er bedre.

    Opprinnelig skrevet av Jan Jensen på LSK-Lista
    Skal prøve å svare med den informasjonen jeg har fått fra klubben. Det har vært en del innkjøringsproblemer etter at salget av sesongkort er satt bort til et eksternt firma., noe de selvsagt beklager. Kanari-Fansen har tatt dette opp med klubben og fått bekreftet at de vil kjøre 2005 prisene helt frem til 1 Mars 2006. I disse dager går det ut purring til de som ikke har rebestilt sine plasser. Etter dette, på en foreløpig ikke helt spikret dato, bli satt igang en aksjon pr. tlf for å "pushe" flere sesongkort. Hvis det er noen som føler at de ikke gidder å stresse mer så send meg en mail så skal levere en liste videre til rette vedkommende.
    Jan
    Med 2005-priser fortsatt og litt markedsføring så er det kanskje mulig å komme opp i 4000-5000, eller?
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Re: Aftenposten: Publikums-boom! (Status for sesongkortsalg)

      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Utrolig bra av Grøna å hevde at LSK er på vei inn i IT-alderen bare fordi de klarer å legge ut et telefonnummer på internett og at mange ikke liker salg av sesongkort på internett. Håper han er feilsitert.

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1555

        #4
        Re: Aftenposten: Publikums-boom! (Status for sesongkortsalg)

        http://fotball.aftenposten.no/nyhets...rticleID=91999[/quote]

        Det var flere utsagn jeg reagerte på her. Mulig jeg ikke har fulgt nøye nok med i timen, men når Grønlund sier at salget er lavt fordi det foregår via Internett, lurer jeg på hvilken side jeg må gå til for å bestille sesongkort? På denne siden;



        er det jo kun henvist til et telefonnummer. Og ringe Billettluka er vel ikke salg via Internett?? Finnes det en side hvor man kan gå inn og velge seg en plass hvor man ønsker å kjøpe sesonkort tro? Det burde jo være mulig i 2006.

        Det andre er at han sier at rabatten ved å kjøpe sesongkort er i ferd med å minske. Såvidt jeg kan huske, har den i alle år vært omtrent like minimal som for 2006. Det har maksimalt vært 1 eller 2 kamper man har spart ved å kjøpe sesongkort.

        Og argumentet med europacup er vel ganske søkt? Det skal ganske mye til for at Lillestrøm havner i den i 2006. Det er en spesiell prispolitikk dersom han innkalkulerer fremtidig europacupdeltakelse i prisene for 2006.

        Kommentar

        • Necrite
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2005
          • 164

          #5
          Litt merklig er det også at han sier at dem har redusert rabatten man får på sessongkort.

          Dem har vel sagt etter at dem la ut prisen at rabatten er større i år. Pga avgiften dem har lagt på enkeltbilett kjøp?
          Fugla er RÅ... Forza fugla

          Kommentar

          • Gjest

            #6
            Skjønner ikke at LSK ikke gjør mer for å få mer rift om klubben.. Viking for eksempel sender nyheter på sms, har lave priser for alle under 19 bla.
            Hva gjør klubben vår for å fylle tribunene da?
            Det virker helt opplagt for meg at de håper og regner med det beste.. Vi kom på 4. plass i fjor, har fått inn vordende stjerner som occean, riise og olsen.-har medieinteressante spillere og trener. Er kommet langt i rl, og
            har i det hele tatt stor interesse klubben. Så i år må det jo bli oppimot fulle tribuner..
            Greit nok dette, men hallo!
            Med all den interessen som er rundt klubben nå burde det jo være mulig å forhåndsfylle åråsen før sesongen begynner. Jeg hadde blankt kjøpt sesongkort jeg, hvis en fin og agressiv tlf-selger hadde ringt meg, nå eller egentlig når som helst før sesongstart. Det er jeg sikker på en hel bønsj av kameratene mine også ville gjort, hvis de hadde blitt fortalt noen fine fordeler ved å gjøre det. Med forskjellige stands på strømmen storsenter, lillestrøm city osv, med søte imøtekommende mennesker som tilbød meg fordelaktige kort, ville jeg sagt ja uten å blunke. Og jeg er nok ikke den eneste. Sjerpings nå ledelsen!
            Gjør det i det minste enkelt for levende skapninger å LETT bestille billetter ved å gå inn på www.lsk.no!
            Sleng opp en stor banner på sida, og lag et så enkelt bestillingsskjema at selv bestemoren min greier å bestille..vi lever tross alt i 2006, selv en kvisete fjortis med minimale pcferdigheter tror jeg kunne gjort det enklere enn hva det er i dag. Folk gidder ikke løpe oslo-trondheim for et sesongkort. Men får de det lagt på et sølvfat sier de selvfølgelig ja.
            Sleng opp noen storskjermer på åråsen, og ferdigfyll stadion mens dere har sjangsen. Det gjelder å benytte seg av mulighetene en har liggende rett forran seg. Sesonkortfiaskoen minner meg om klubben før 2002 sesongen. I LSKs nymotens historie var det gigantisk interesse rundt klubben. Skulle ut i CL- kval, osv. Eh, hva gjør vi nå? Vi selger spillerene vi får tilbud på, og satser på at Arne lager jern av ungguttene våre. Vi håper og regner med det beste..
            Vær litt mer offansive nå Grønlund og co, ikke ligg på sofaen og dra`n . Få ut fingeren.. Benytt dere av den store interessen som er, så får dere i alle fall solgt 4-5000 bill. Med en kanon innsats selger dere enda mer enn som så. Vær litt kreative nå. Bruk litt kæsh for å fylle opp stadion. Bruker dere penger nå, så får dere mer tilbake i morgen. Tror ikke nåværende eller framtidige sponsorer vil deppe over fulle tribuner, gjennom hele sesongen, med medalje med på kjøpet....
            Sier som han mike?:
            JUST DO IT!

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #7
              Amen. Helt enig.

              Kommentar

              • Durin
                Medlem
                Møteplager
                • Apr 2005
                • 94

                #8
                Skinner ganske godt igjennom at det er enkelt billetter de har lyst å selge...

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #9
                  Det kan komme av at vi har begynt å selge på internett. Det er mange som ikke liker dette. Vi er på vei inn i IT-alderen, men ikke helt der ennå, sier daglig leder Frank Grønlund.
                  Denne burde jo ha kommet inn under emnet "ARTIGE FOTBALLSITATER". Lurer på om han ble kontaktet etter en fuktig kveld på byen, for dette henger ikke på greip. :roll:
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Durin
                    Skinner ganske godt igjennom at det er enkelt billetter de har lyst å selge...
                    Jeg tror ikke noe på at klubben ikke har lyst til å selge sesongkort.
                    Men når sesongkortsalget går dårlig, så er det kanskje fristende å late som om sesongkortsalg ikke er så viktig for oss.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Problemet er vel det samme som det har vært i flere år, markedsavdelingen er for ræva! Stort værre er det faktisk ikke. Skal lete lenge etter å finne noe mer spennende lag i Norge om dagen enn Lsk, og at dem da ikke gjør en dritt for å prøve å selge sesongkort viser jo hvor impotente dem er.
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Gjest

                        #12
                        Skulle virkelig tro det satt en gjeng med uutdannede ekspillere på brakka, hvor rolleinndelingen ble gjort med terningskast. Enten glemte de å sette noen på markedsavdelinga, eller så spratt terningene fantastisk feil! :?

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎