Den store Intertoto-tråden 2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Premier League i Nord-Irland ble avsluttet på lørdag.
    Dungannon tapte 3-1 borte mot Glentoran uten at det gjorde
    så mye fra eller til, 4.plassen var allerede sikret.

    Og hvilke lag som skal ut i Europa er nå bekreftet av
    Irish FA:

    irishpremierleague.com er din første og bedste kilde til al den information du søger. Fra generelle emner til mere af det du forventer at finde her, irishpremierleague.com har det hele. Vi håber du finder hvad du leder efter!


    Carnegie Premier League
    Champions: Linfield
    Runners-up: Glentoran


    UEFA Cup qualifiers: Glentoran and Portadown
    Inter-Toto Cup qualifiers: Dungannon Swifts

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      Også Keflavik ser til Australia når de skal hente forsterkninger.

      Australian signings

      Keflavík have added to their Australian contingent by bringing in 24-year-old midfielder Daniel Severino on a two-year contract following the arrival of fellow countryman Buddy Farah. Severino has played for Italian side Piacenza Calcio and English team Millwall FC.

      Stefán Örn Arnarson, a 24-year-old striker who was on loan from Víkingur last season, has also joined Keflavík permanently.







      Kommentar

      • VallerudKanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 308

        [quote=biggie]Eller kanskje Man City, hadde vært moro for kongen Røsler å få knust sin kult på andre siden av elva..
        quote]

        Mulig det er nevnt, men jeg trur City har takka nei til Intertoto...
        Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Opprinnelig skrevet av EtterstadKanari
          Mulig det er nevnt, men jeg trur City har takka nei til Intertoto...
          Jepp. I følge denne artikkelen fra Telegraph http://www.telegraph.co.uk/sport/mai...xsporttop.html
          har City sagt nei, mens Everton og Middlesbrough har sagt ja.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            Også Bolton har planer om å delta i Intertoto dersom anledningen skulle by seg. http://www.boltoneveningnews.co.uk/s...oto_backup.php
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              Fra UEFA.com

              Bråk om Intertoto-plassen i Nord-Irland. Cliftonville som endte på 5.plass, to poeng bak Dungannon, har levert inn en protest etter hjemmetapet mot Coleraine. De mener motstanderlaget brukte en uregistrert spiller. Tas protesten til følge og Cliftonville tildeles tre poeng, vil Dungannon skyves ned fra den "magiske" 4.plassen. - For å gjøre "såpeoperaen" fullendt, Cliftonville vil trolig ikke få UEFA-lisens da de skylder over 100.000 pund i ubetalt skatt.

              "Fortsatt forvirra, følg med i neste episode av Nord-Irske forviklingar"

              Cliftonville could yet play in Europe next season (©Action Images)

              Cliftonville chase European place

              Tuesday, 2 May 2006 by Kenny Archer
              from Belfast

              With claims of betting scams, a player registration row affecting UEFA Intertoto Cup and Setanta Cup participation, and concerns over forged cup final tickets, the season in Northern Ireland shows no signs of ending quietly.

              Ards relegated
              After Ards FC dropped down by finishing bottom - to be replaced by last season's relegation play-off losers and this year's first division winners Crusaders FC - Institute FC must now take on Ballymena United FC in a two-legged play-off in the hope of retaining élite status.

              Suspicious activity
              However, speculation surrounded several matches involving teams in the race to avoid that play-off, with firms of bookmakers suspending betting on certain Premier Division games as suspicions were aroused by alleged unusual betting patterns.

              Dramatic result
              The most dramatic result came as Northern Ireland's oldest side, Cliftonville FC, won 8-1 against Armagh City FC to claim fifth place - a position they hope may be upgraded to fourth depending on the outcome of an inquest into their 1-0 home defeat by Coleraine FC.

              Registration row
              Cliftonville claim their opponents fielded an unregistered player, Sean Heneghan, and should the complaint be upheld, they would expect to be awarded a technical victory and three points which would lift them into fourth spot. UEFA Intertoto Cup qualification and entry to next season's cross-border Setanta Cup would follow.

              European clearance
              However, that might create its own problems. The current tenants of fourth place, Dungannon Swifts FC, have clearance to play in Europe having successfully applied for a UEFA club licence, but with an unpaid tax bill of over €100,000, Cliftonville may struggle to get similar permission.


              ©uefa.com 1998-2006. All rights reserved.

              Last edited by sparwasser; 02.05.2006, 21:28.

              Kommentar

              • VallerudKanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 308

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Jepp. I følge denne artikkelen fra Telegraph http://www.telegraph.co.uk/sport/mai...xsporttop.html
                har City sagt nei, mens Everton og Middlesbrough har sagt ja.
                Takk skal du ha, o`store diktator... Mener også mcfc4ever.com meldte det for en stund siden... Er jo aldri så lite anglofil også...
                Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  Keflavik:

                  Den islandske serien starter søndag 14.mai. Keflavik starter borte mot IBV.



                  Spillerstallen, totalt ukjente navn for meg. Stusser litt på unge Einar Orri Einarsson - kan det være en slektning til en noe mer berømt islending med samme navn?

                  Baldur Sigurðsson, Branko Milicevic, Buddy Farah,Davíð Hallgrímsson, Einar Orri Einarsson, Geoff Miles, Guðjón Antoníusson, Guðmundur Mete, Guðmundur Steinarsson, Hallgrímur Jónasson, Hólmar Örn Rúnarsson, Ingvi Rafn Guðmundsson, Issa Abdulkadir, Jónas Guðni Sævarsson, Kenneth Gustavsson, Magnús Þormar, Magnús Þorsteinsson, Ólafur Þór Berry, Ólafur Jón Jónsson, Ómar Jóhannsson, Símun Samuelsen, Stefán Örn Arnarson, Þorsteinn Georgsson, Þórarinn Kristjánsson.
                  Last edited by sparwasser; 02.05.2006, 21:56.

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    Etter dagens Blackburn-seier, så er det vel kun enten Newcastle, Bolton eller West Ham vi kan møte i Intertoto?
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • 10.09.50
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1410

                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                      Etter dagens Blackburn-seier, så er det vel kun enten Newcastle, Bolton eller West Ham vi kan møte i Intertoto?
                      West Ham er som cupfinalist allerede kvalifisert til UEFA-cupen ettersom motstanderen er klar for CL eller CL-kvalik. Derfor tror jeg Intertotokampen nå står mellom Newcastle og Bolton. Newcastle leder for øyeblikket den kampen med tre poeng, men Bolton har en kamp til gode og tre måls bedre målforskjell. Hvis Bolton i kveld slår Middlesbrough - som nok tenker mest UEFA-cup om dagen - vil jeg mene at de er ganske store favoritter til å ta Intertotoplassen. De har Birmingham hjemme i siste runde på søndag, mens Newcastle møter Chelski. Jeg håper på Newcastle, men syns det lukter Bolton.

                      Kommentar

                      • Fetsundramp
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2006
                        • 111

                        Hvis man må velge mellom Bolton og Newcastle så vil jeg heller møte magpies. Rent sportslig er det hipp som happ og Newcastle har jo et større navn som bør gjøre at det kommer flere folk til Åråsen.
                        2009 - Året det skal skje!

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2120

                          Bolton er definitivt det verste laget vi kan få, et lag med høy arbeidsmoral og solid europeisk erfaring.... Nei, blaserte Newcastle-stjerner som heller vil ligge på stranda er bedre. Satser på hjelp fa Boro idag
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Canário
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1471

                            Som 10.09.50 sa, så stinker det Bolton. De møter to lag som ikke har noen verdens ting å spille for i de neste kampene, bare gleden av å ødelegge. Birmingham som ligger fortapt på nedrykksplass og Middlesbrough som sparer kruttet til UEFA-cup finalen. Personlig tror jeg Middlesbrough kan bli vanskligst å hamle opp dem. Pga at de er mitt favorittlag på balløya og jeg fulgt en del kamper, synes jeg spesielt de siste resultatene har vært oppløftende, (0-0 - 1-0 - 4-3 - 2-0) på de fire siste mot United, Everton, Steaua Bucuresti og West Ham. For bare en knapp måned siden banket de Bolton på Riverside Stadium. Jeg håper ikke McClaren sparer for mange av spillerene, for Boro er altfor avhengig av "ryggmargen" i laget. Jeg tror nøkklen til Newcastle i Intertoto er poeng på Middlesbrough i dag. Hvis Bolton vinner mot Middlesbrough knuser de også et pjuskete Birmingham. Da er den siste muligheten at Newcastle knuser Chelsea, og løper forbi på målforskjell. Det skjer ikke. Dessverre.

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2120

                              Men med et slitent Boro-lag etter kamper torsdag-lørdag-mandag og nå på onsdag ser det stygt ut... Hva ville rekdal sagt etter 4 kamper på 7 dager tro
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • Gale Isbre
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 1164

                                Og her tar vi som vanlig ting på forskudd?

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5096

                                  Ser for meg at vi ryker 4-1 på Island, og så står vi her med skjegget grisefullt av postkasser, IGJEN!

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    Litt om våre mulige kommende motstandere.

                                    Kommentar

                                    • sparwasser
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3185

                                      WOW! Keflavik-fansen stiller med 2 trommer, 1 megafon og 8 mann!
                                      Og det på en bortekamp. Her skal vi nok slite for å vinne tribunekampen folkens!

                                      Edit: Det ser jaggu ut som om dem har dratt med seg en trombone også.

                                      Dagens store spørsmål må likevel bli : Hva i helvete er det de to nissene til venstre på andre rad holder i henda?

                                      Last edited by sparwasser; 04.05.2006, 14:54.

                                      Kommentar

                                      • Køben Bøffel
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Apr 2006
                                        • 25

                                        uoffisiell terminliste Lsk's vei til CL finalen

                                        April 10, 2006draw for Intertoto Cup June 17/18, 20061st round Intertoto Cup, 1st legJune 23?, 2006draw for 1st and 2nd qualifying round Champions League
                                        draw for 1st qualifying round of the UEFA CupJune 24/25, 20061st round Intertoto Cup, 2nd legJuly 1/2, 20062nd round Intertoto Cup, 1st legJuly 8/9, 20062nd round Intertoto Cup, 2nd legJuly 11/12, 20061st qualifying round Champions League, 1st legJuly 13, 20061st qualifying round UEFA Cup, 1st legJuly 15/16, 20063rd round Intertoto Cup, 1st legJuly 18/19, 20061st qualifying round Champions League, 2nd legJuly 22, 20063rd round Intertoto Cup, 2nd legJuly 25/26, 20062nd qualifying round Champions League, 1st legJuly 27, 20061st qualifying round UEFA Cup, 2nd legJuly 28, 2006draw for 3rd qualifying round Champions League
                                        draw for 2nd qualifying round of the UEFA CupAugust 1/2, 20062nd qualifying round Champions League, 2nd legAugust 8/9, 20063rd qualifying round Champions League, 1st legAugust 10, 20062nd qualifying round UEFA Cup, 1st legAugust 22/23, 20063rd qualifying round Champions League, 2nd legAugust 24, 2006draw for Champions League group stage August 24, 20062nd qualifying round UEFA Cup, 2nd legAugust 25, 2006draw for 1st round UEFA CupSeptember 12/13, 20061st match Champions League group stageSeptember 14, 20061st round UEFA Cup, 1st legSeptember 26/27, 20062nd match Champions League group stageSeptember 28, 20061st round UEFA Cup, 2nd legOctober 3, 2006draw for UEFA Cup group stageOctober 17/18, 20063rd match Champions League group stageOctober 19, 20061st matchday UEFA Cup group stageOctober 31/November 1, 20064th match Champions League group stageNovember 2, 20062nd matchday UEFA Cup group stageNovember 21/22, 20065th match Champions League group stageNovember 23, 20063rd matchday UEFA Cup group stageNovember 29/30, 20064th matchday UEFA Cup group stageDecember 5/6, 20066th match Champions League group stageDecember 13/14, 20065th matchday UEFA Cup group stageDecember 15, 2006draw for 2nd round Champions League
                                        draw for 3rd and 4th round UEFA CupFebruary 14/15, 20073rd round UEFA Cup, 1st legFebruary 20/21, 20072nd round Champions League, 1st legFebruary 22, 20073rd round UEFA Cup, 2nd legMarch 6/7, 20072nd round Champions League, 2nd legMarch 8, 20074th round UEFA Cup, 1st legMarch 9, 2007draw for quarter-finals and semi-finals Champions LeagueMarch 14/15, 20074th round UEFA Cup, 2nd legMarch 16, 2007draw for quarter-finals and semi-finals UEFA CupApril, 3/4, 2007Quarter Finals Champions League, 1st legApril 5, 2007Quarter Finals UEFA Cup, 1st legApril 10/11, 2007Quarter Finals Champions League, 2nd legApril 12, 2007Quarter Finals UEFA Cup, 2nd legApril 24/25, 2007Semi Finals Champions League, 1st legApril 26, 2007Semi Finals UEFA Cup, 1st legMay 1/2, 2007Semi Finals Champions League, 2nd legMay 3, 2007Semi Finals UEFA Cup, 2nd legMay 16, 2007Final UEFA Cup (Glasgow)May 23, 2007Final Champions League (Athens)
                                        :twisted: When i am king, who are you?

                                        Kommentar

                                        • Køben Bøffel
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Apr 2006
                                          • 25

                                          oi det ble ikke pent...
                                          :twisted: When i am king, who are you?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎