FuglaTifo 2006 (Tifotråd 2006)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #61
    Hehe, Rune er en bra mann!

    Forresten så tror jeg Rune setter pris på å få forslag til tifos/tekstbannere på pm/mail. Bare alle andre steder enn her. Tifo skal være hemmelig og det skal ihvertfall ikke diskuteres åpent hva man skal ha på den og den matchen på et forum.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

      #62
      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      UFC har forøvrig stilt med tekstbannere mot gøteborg borte og hjemme, dif borte. Noe vi kommer til å fortsette med på de fleste matchene i år.


      Forresten synes jeg folk bør være flinkere til å stille opp når tifo folket trenger hjelp! De fleste har tid til å stikke innom og hjelpe til innimellom. Det blir helt sikkert satt stor pris på! De jeg kjenner i tifogruppa er meget hyggelige folk, kanskje bortsett fra Rune, han er litt spesiell :lol:
      Hehe takk for komplimentet :lol:
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

      Kommentar

      • RuneK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 861

        #63
        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
        Hehe, Rune er en bra mann!

        Forresten så tror jeg Rune setter pris på å få forslag til tifos/tekstbannere på pm/mail. Bare alle andre steder enn her. Tifo skal være hemmelig og det skal ihvertfall ikke diskuteres åpent hva man skal ha på den og den matchen på et forum.
        Ok hemmelig er jo en kjensgjerning og bør vel helst ikke røpe alt vi tenker på her.

        Jeg foretrekker at interesserte ringer meg, litt enklere å gjøre en avtale med en gang.
        Støtt FuglaTifo
        Kontonr: 6201 05 41919

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎