Borteoppmøte i RL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    Borteoppmøte i RL

    Kanari-Fansen har hatt et mer enn godkjent oppmøte på bortekampene i Royal League. Nå står Køben for tur, og tenkte derfor det ville være litt morsomt med noe oppfriskning fra hjemmekampen mot FCK.

    FCK-supporterne var ikke akkurat mange ;-)
    FCKFC er F.C. Københavns officielle fanklub. På fckfc.dk kan du købe billetter til udebaneture, se billeder og video og meget mere fra FCK-universet


    -okb!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Det som var spesielt med bildene, og på stadion, var at man hadde,med litt fulleøyne, et stroflagg til hver person som møtte opp.
    Tror ikke helt danskene vet hva som møter dem i parken. I tillegg så spiller em derby mot Brøndby 3 dager før oss, så jeg vil tippe at vi eier stadion denne dagen.

    Kommentar

    • Dinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 884

      #3
      og jeg som forventet meg Casual-FCK supportere ettersom Det var store nyhetsoppslag om at politiet hadde inside info om danske "hooligans" på vei mot Åråsen. Skuffa.... det er jo 8 jenter som står å veiver med et par blåe flagg... men, men.. det var morro å stå å pipe ut judas- judas- bergldømo...

      Vel, ryktene sier at det vil annkomme et tog på omkrig 800 Kanarifugler. så skal vi naturligvis synge ut de "stive danskene" fra køben. Århundrets borte kamp for oss KF er på gang!
      twitter @amundsakis
      ΘΥΡΑ 13

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #4
        Opprinnelig skrevet av Dinho88
        og jeg som forventet meg Casual-FCK supportere ettersom Det var store nyhetsoppslag om at politiet hadde inside info om danske "hooligans" på vei mot Åråsen. Skuffa.... det er jo 8 jenter som står å veiver med et par blåe flagg... men, men.. det var morro å stå å pipe ut judas- judas- bergldømo...
        Kanskje nettopp derfor de var så få, da 8000 ble stoppa på grensa og ble taua inn...
        :lol:


        Opprinnelig skrevet av Dinho88
        Vel, ryktene sier at det vil annkomme et tog på omkrig 800 Kanarifugler. så skal vi naturligvis synge ut de "stive danskene" fra køben. Århundrets borte kamp for oss KF er på gang!
        Vær litt forsiktig med å ovedrive for mye. Da blir man fort skuffa hvis vi "bare" blir halvparten - som vi burde være ENORMT fornøyd med!
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎