LSK-Lista: Treninga onsdag 18.jan

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    LSK-Lista: Treninga onsdag 18.jan

    Opprinnelig skrevet av Sykkelmann Håvard Malones på LSK-Lista
    Var på dagens trening følgene trente ikke Påsan,Trond Olsen,Kiko,Andersson,JPW,Werhman og Haddad er det noen som vet om Haddad har trent en hel uke i strekk uten og bli skada.

    Hilsen Sykkelmann som er en av mange KGG ere som reiser til Kjøpen.
    RoyVaadal.
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Rapport på www.lsk.no også i dag!!

    Dagens trening 18.1

    På en nesten grønn kunstgressbane ble dagens første økt gjennomført. Også på dagens trening ble det kåret et vinnerlag, og det var ikke akkuratt en oddsbombe at gamlegutta stakk avgårde med det lengste strådet.



    Etter oppvarming med løping og en firkantvariant som vi kaller ”dobbel firkant”, hadde vi avslutninger av ulike slag resten av treningen. Mesteparten av tiden ble brukt til flere ulike oppspillsvarianter. Fra midtstopperne, opp til midtbanen, ut til kant og innlegg. Der kom to spisser og en forsvarer, som startet det hele, på skikkelige kvalitetsløp inn foran goalen. Det ble vist mye lovende både av de som slo innleggene og de som kom inn foran mål for å score målene. Så dette lover bra før kampen mot Kråkene fra Moss… Jeg garanterer at det blir mål på lørdag!!

    Som avlutning på økta ble det delt opp ”gammel mot ung”, for noen avslutningskonkurranser. Lenge lå unggutta i føringen og var veldig ovenpå verbalt, og som vanlig var sunnmøringen jr Riise mest hoverende. Men nesten som vanlig var det gamlegutta, med en overraskende treffsikker Robbie i spissen, (og verbal høylytt utpsyking) som tok i land seieren med 17 mål mot ungguttas 14 mål. (Ble anklaget for skittent spill som vanlig) Dermed fikk Riise og resten av unggutt ta straffetrening, og nok en gang erfare at ”hovmod står for fall”

    Dagens andre økt blir en styrke økt ledet av vår franske venn ”Jerry” (Jerome)

    Magnus M og Erik B drar til Tyrkia på lørdags morgen, og blir ikke med på kampen mot Moss på lørdag.


    Kiko, Pål, Kasey, JP, Trond og Haddad trente ikke i dag. Trond blir ikke med på U-landslagssamlingen pga skaden.


    Mvh
    PM

    ------------

    Gammer`n er litt bekymret for mange sakder....
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #3
      Godt å høre at humøret er på topp..blir spennende å se t helja..når starter kampen og hvor?

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        #4
        Kampen går kl. 13.00 på kunstgresset.

        Når det gjelder Haddad så overvar jeg noen treninger for omtrent en uke tilbake, og svensken virket i tilsynelatene i god form, og det var synd skaden kom så ubelelig. Svensken vartet opp med flere lekre finesser, og scoringene som gjør at det skal høstes frukter av svensken kommer snikene innpå. Han hadde også noen velykkende fulltreffere til stormene jubel fra lagkameratene som begynte å dra i gang Kanari-Fansens nye slager; "Haddad-Haddad-Haddad!"

        Som påpekt i LSKs treningsreferat virket Myklebust i slag, og det er ikke til å stikke under en stol at med ungutten i form for vi mange gode alternativer på spissplassen utover i sesongen. Tror skadene blir på bedringens vei utover våren, og heldigvis er ikke så mange av skadene som er av det alvorligste slaget. Det harde underlaget både i Tyskland og på kunstgresset kan nok ta noe av skylden for spillerenes fravær den siste tiden. Jeg tror nok Uwes displer ser frem til å trene under varmere omstendligheter på ekte naturgress på Spanias populære turistperle.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎