FotballMagasinet.no: Eirik Jansen til Follo

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    FotballMagasinet.no: Eirik Jansen til Follo

    Follo sikret seg Lillestrøm-keeper

    Per Steinar Markussen - 19/01 15:23

    Eirik Jansen er klar for Follo Fotball. Keeperen er fristilt av Lillestrøm og har skrevet en treårskontrakt med laget fra Ski.

    - Eirik signerte i dag, og skal spille hos oss i tre år, forteller sportslig leder i Follo, Stig Paulshus, til Fotballmagasinet.no.

    Han betegner kjøpet som et aldri så lite scoop.

    - Han har gjort det bra hos oss på trening. Fine holdninger, og en god keeper.

    Keepertrener Tor Grenersen supplerer.

    - Han er veldig godt trent, har god fysikk, og er i tillegg en veldig jordnær gutt, med gode holdninger, sier han.

    Nå får 21-åringen oppgaven med å frata Glenn Arne Hansen jobben som keeper i Adeccoliga-klubben.
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Hva er det LSK driver med nå?

    Hvem skal være reservekeeper hvis Muller eller Otto blir skada nå?

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #3
      Misund.

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #4
        Hva er det LSK driver med nå?
        Hvem skal være reservekeeper hvis Muller eller Otto blir skada nå?
        Har ikke LSK i lengre tid ment at Jansen trenger en periode på nest øverste nivå? Jeg tror dette som nå skjer er helt naturlig, og så får det være Uwe og Fjøra sitt ansvar å snappe Jansen tilbake dersom han utvikler seg til den eliteseriekeeperen mange mener han kan bli.
        Han har i alle fall en bedre mulighet til å utvikle seg i 1 divisjon enn han har i 2. dvisjon for Fugla 2.

        Mvh
        Gammer`n
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #5
          Samtidig er det vel sånn at vi nå ikke lenger har noen som helst rettigheter på Eirik Jansen. Skulle han nå slå til, så stiller vi likt i køen med andre toppklubber.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Samtidig er det vel sånn at vi nå ikke lenger har noen som helst rettigheter på Eirik Jansen. Skulle han nå slå til, så stiller vi likt i køen med andre toppklubber.
            Det er nettopp derfor Uwe og Fjøra må følge nøye med på utviklingen hans slik at LSK snapper ham før de andre. Dersom han utvikler seg riktig og dersom LSK på det daværende tidspunktet har bruk for ham.

            Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • LSKOG
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Oct 2005
              • 131

              #7
              Dette er desverre et mønster som gjentar seg i klubben.
              Talenter er i klubben over flere sesonger uten å greie å ta steget helt opp.
              Regner med at Uwe og co. ikke ser det helt store potensialet iogmed at de velger å slippe han. Ellers hadde de jo leid han ut isteden.

              Kommentar

              • Latvijan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2005
                • 360

                #8
                Opprinnelig skrevet av LSKOG
                Dette er desverre et mønster som gjentar seg i klubben.
                Talenter er i klubben over flere sesonger uten å greie å ta steget helt opp.
                Det er riktig, å det er noe som må forbedres! Den såkalte LSK-linja på Lillestrøm VGS ble startet for 5år siden(?), den har heller ikke bidratt med noe særlig. Laget som vant Jet Cup og Norway Cup er også borte.

                Når det gjelder Jansen, er han ikke rett og slett ikke god nok for en medaljesatsende TL klubb. Dessuten vil det ikke hjelpe han noe å spille for LSK's 3.lag....

                I fjor var det endel fans som sutra over at Anders Torbjørnsen gikk til nettopp Follo, noen mente at LSK slapp nok et stort talent som kunne blitt god om han fikk sjansen. Men Anders fikk lite spilletid i Follo også, nå er han i Lørenskog...
                Saken er at nivået på norsk toppfotball er høyt, å vi kan ikke frede spillere bare fordi de er lokale! Klubben må bli bedre på å utvikle spillere på nivå med Occean, Koren, Müller og Mifsud, hvis ikke trenger vi dem ikke!

                LYKKE TIL VIDERE JANSEN!

                Kommentar

                • Per Arne
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2347

                  #9
                  Kanskje er det Jansens eget ønske? Han var jo utleid til Kongsvinger opprinnelig.
                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #10
                    Det er knalltøft for de unge talentene å slå til i Tippeligaen. Selv om man satser riktig og bestemt på talentutvikling over lang lang tid så er det ikke sikkert at man får det til. Hvilke klubber i Tippeligaen er egentlig bra på dette? Lyn? Pøh! Deres talenter kommer stort sett fra andre deler av landet og er en konsekvens av samarbeidet med NTG. Men Lyn lar dem slippe til, DET skal dem ha for!

                    Jeg tror det er vel så viktig at man bruker ressursene til å speide, samtidig som man gjør et hederlig forsøk på å bygge spillere selv.

                    I dagens fotball-bilde synes jeg faktisk LSK kommer ganske bra fra det, som har lokale gutter i førstelagspillerne Søgård og Andresen og unge stortalenter i Myklebust, Bertheussen, Olsen og Riise.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #11
                      Lykke til videre!

                      Lykke til videre Jansen!
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎