Andersson: – Rimelig LSK-krav (fra rb.no)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Andersson: – Rimelig LSK-krav (fra rb.no)

    ÅRÅSEN:
    Christoffer Andersson regner med å bli i LSK. Han mener også at Åråsen-klubben har satt en riktig pris på ham.

    BLIR: Det meste tyder på at Christoffer Andersson fortsetter karrieren i LSK. Muligens vil han også forlenge kontrakten.FOTO:

    Andersson vil avvente
    Av: Morten Svesengen
    Om ikke Bundesliga-klubben Hannover er villig til å betale den, har han ingen problemer med å fortsette i LSK.

    – LSK har på ingen måte kommet med et urimelig krav. Jeg har full respekt for at klubben ønsker å få inn penger slik at de kan kjøpe inn en erstatter for meg. LSK har slik jeg ser det kommet med et riktig krav, sier Andersson.

    Den svenske landslagsspilleren regner med at det ikke vil bli noe av overgangen til Bundesliga i denne omgang.

    – Agenten som har forhandlet på vegne av Hannover kom med et tilbud som begynte å nærme seg det beløpet vi ønsker. Vi så da for oss en mulighet for å bli enige siden vi har et ønske om å vise at LSK kan levere spillere til de store ligaene. Derfor ba vi om å få bekreftelse fra Hannover om at de sto inne for budet. Etterpå har vi ikke hørt noe mer, og jeg regner ikke med at det vil skje noe mer selv om overgangsvinduet først stenger tirsdag til uka, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft.

    27-åringen, som trives godt i LSK-trøya, har ingen problemer med å akseptere det.

    RB-sporten har tidligere skrevet at LSKs krav trolig er mellom fire og fem millioner kroner for Andersson, men det kommer neppe Hannover til å betale.

    Han tror klubben hadde betalt de nødvendige kronene om de virkelig ville ha ham

    – Det er alltid en fordel at en klubb ønsker å kjøpe deg ut av kontrakten. Det betyr at de har tenkt å bruke deg. Når LSK kan kjøpe Olivier Occean ut av kontrakten for åtte millioner, burde også en Bundesliga-klubb kunne innfri LSKs krav om de virkelig vil ha meg. Selv om Bundesliga sikkert hadde vært spennende, er det uproblematisk å bli i LSK. Vi har et bra lag, og klubben er både profesjonell og villig til å satse det som kreves, sier han.
  • lsk_fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 864

    #2
    jaja!! jeg skal nå ikke klage visst andersson skriver under en ny kontrakt med lsk og ikke stikker for 5 mill uansett jeg topp nyheter om du spør meg 8)

    Kommentar

    • Bæng
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Nov 2005
      • 146

      #3
      bra vis han blir å skriver ny kontrakt ...
      Fetsund Kanris...

      Ufc www.ultrasfeltc.com

      Kommentar

      • gj
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3359

        #4
        Dette var avklarende, betryggende og gledelig.

        Kommentar

        • Hadeland kanari
          Medlem
          Bøffel
          • Jan 2006
          • 30

          #5
          Re: Andersson: – Rimelig LSK-krav (fra rb.no)

          Opprinnelig skrevet av Torolf
          ÅRÅSEN:
          Christoffer Andersson regner med å bli i LSK. Han mener også at Åråsen-klubben har satt en riktig pris på ham.

          BLIR: Det meste tyder på at Christoffer Andersson fortsetter karrieren i LSK. Muligens vil han også forlenge kontrakten.FOTO:

          Andersson vil avvente
          Av: Morten Svesengen
          Om ikke Bundesliga-klubben Hannover er villig til å betale den, har han ingen problemer med å fortsette i LSK.

          – LSK har på ingen måte kommet med et urimelig krav. Jeg har full respekt for at klubben ønsker å få inn penger slik at de kan kjøpe inn en erstatter for meg. LSK har slik jeg ser det kommet med et riktig krav, sier Andersson.

          Den svenske landslagsspilleren regner med at det ikke vil bli noe av overgangen til Bundesliga i denne omgang.

          – Agenten som har forhandlet på vegne av Hannover kom med et tilbud som begynte å nærme seg det beløpet vi ønsker. Vi så da for oss en mulighet for å bli enige siden vi har et ønske om å vise at LSK kan levere spillere til de store ligaene. Derfor ba vi om å få bekreftelse fra Hannover om at de sto inne for budet. Etterpå har vi ikke hørt noe mer, og jeg regner ikke med at det vil skje noe mer selv om overgangsvinduet først stenger tirsdag til uka, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft.

          27-åringen, som trives godt i LSK-trøya, har ingen problemer med å akseptere det.

          RB-sporten har tidligere skrevet at LSKs krav trolig er mellom fire og fem millioner kroner for Andersson, men det kommer neppe Hannover til å betale.

          Han tror klubben hadde betalt de nødvendige kronene om de virkelig ville ha ham

          – Det er alltid en fordel at en klubb ønsker å kjøpe deg ut av kontrakten. Det betyr at de har tenkt å bruke deg. Når LSK kan kjøpe Olivier Occean ut av kontrakten for åtte millioner, burde også en Bundesliga-klubb kunne innfri LSKs krav om de virkelig vil ha meg. Selv om Bundesliga sikkert hadde vært spennende, er det uproblematisk å bli i LSK. Vi har et bra lag, og klubben er både profesjonell og villig til å satse det som kreves, sier han.
          Møkka mann i fra Hadeland

          Kommentar

          • Mr.Lee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 736

            #6
            Plutselig føltes det som om et press på flere kilo bare forlot hodet.
            Gledelig.

            Kommentar

            • lsk_fugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 864

              #7
              kansje man skal høre om han vil gå tilbake til afro? :wink: må si at det var litt tøft til han haha

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Sannsynlig så går han gratis tror nå jeg, men kan alltid drømme om ny kontrakt. Hvis han mener kravet er ok så finnes det klausuler ved kontrakt at han blir solgt ved bud over 5 mill...... Alt bedre en ingen ting!!

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎