RL: Tabellsituasjonen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars_K!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 271

    #21
    67. Vålerenga - FC Midtjylland 1,65 3,15 3,95
    79. FC København - Lillestrøm 1,60 3,20 4,20
    80. Hammarby - Start 1,50 3,30 4,85
    81. FC Lyn Oslo - AaB 1,90 3,00 3,15
    82. Brøndby - Kalmar FF 1,40 3,65 5,30
    83. IFK Göteborg - Djurgården 2,20 2,85 2,70

    Norsk tipping tror ikke dette går igjennom....
    Men som alle veit, så hvis man alltid spiller på de med lavest odds så vinner man så og si aldri...

    Jeg har tro på at vi går videre

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #22
      Følgende lag er klare:

      - Fugla (så klart)
      - FC Midtjylland
      - Djurgårdens IF

      Start er som eneste lag slått ut før siste runde spilles.

      Kvartfinaler spilles torsdag 23.feb og torsdag 9.mars.
      Litt synd at ingen av kampene går i helga. Da blir det verre å få med folk på bortetur.

      Hvordan bestemmes kvartfinalene?
      Jeg har hørt et rykte om at man skal prøve å unngå at lag fra samme land møtes i kvartfinalen, og deretter prøver man å unngå at lag fra samme innledende gruppe skal møtes.
      Er det trekning utover dette?
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • JhnY
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 975

        #23
        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Kvartfinaler spilles torsdag 23.feb og torsdag 9.feb.
        Litt synd at ingen av kampene går i helga. Da blir det verre å få med folk på bortetur.
        Ja detta er latterlig av RL. skjønner ikke hvorfor de har kamper i ukedagene.

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #24
          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Jeg har hørt et rykte om at man skal prøve å unngå at lag fra samme land møtes i kvartfinalen, og deretter prøver man å unngå at lag fra samme innledende gruppe skal møtes.
          Er det trekning utover dette?
          Hvis ryktet over stemmer så er vår kvartfinalemotstander en av disse:

          - FC Midtjylland (klare)
          - Djurgårdens IF (klare)
          - Hammarby (sannsynlig)
          - IFK Göteborg (usikker)
          - Aalborg (usikker)

          Med parentesene så har jeg angitt sjansen for at lagene når fram til kvartfinalen.
          Det er også verdt å merke seg at sannsynligheten for at Fugla skal til Stockholm er ganske stor.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • Harvest
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 855

            #25
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Kvartfinaler spilles torsdag 23.feb og torsdag 9.feb.
            9. februar :lol:
            Iron Maiden's gonna get you.

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              #26
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Hvordan bestemmes kvartfinalene?
              Jeg har hørt et rykte om at man skal prøve å unngå at lag fra samme land møtes i kvartfinalen, og deretter prøver man å unngå at lag fra samme innledende gruppe skal møtes.
              Er det trekning utover dette?
              Fra Royal Leagues hjemmeside - "sådan kvalificerer holdene sig til kvartfinalerne":

              "Lodtrækning til kvart- og semifinaler foretages af Turneringskomitéen i Royal League, der ligeledes administrerer reglerne for kampenes sportslige afvikling.

              To hold fra samme land eller fra samme indledende gruppe, vil - så vidt det er muligt - ikke mødes i en efterfølgende kvart- eller semifinale."

              Rykte ditt stemmer, Roy. Potensielle motstandere er da, som nevnt, FC Midtjylland, Djurgårdens IF, Hammarby, IFK Göteborg, Aalborg. Av IFK Göteborg og Aalborg tror jeg nok IFK går videre. Disse to lagene møtes i siste runde, mens Lyn møter klare Djurgården. IFK klarer seg med uavgjort borte mot danskene. I den andre gruppa virker det som Hammarby så og si er klare. De leder med 3 poeng til VIF, som er på 3. plass, og svenskene har 3+ i målforskjell, mot VIFs -3. Per dags dato er de også den beste treeren i gruppene.

              Verdt å merke seg er også at hvis det blir uavgjort etter 2x 90 minutters spill i kvartfinalene, avgjøres kampen direkte med straffesparks konkurransse. Det vil si at det ikke blir forlenging av spillertid, slik vi er vant til i Champions League og VM etc. Dette gjelder forøvrig også i kvart, semi- og finalen.

              Kvartfinalene trekkes dagen etter siste runde i Royal League (fredag 17/2), og vi trolig offentliggjøres rundt ca. 14.15 på Royal Leagues hjemmesider.

              Kommentar

              • Rubinho
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2005
                • 1501

                #27
                Opprinnelig skrevet av Canário
                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                Hvordan bestemmes kvartfinalene?
                Jeg har hørt et rykte om at man skal prøve å unngå at lag fra samme land møtes i kvartfinalen, og deretter prøver man å unngå at lag fra samme innledende gruppe skal møtes.
                Er det trekning utover dette?
                Fra Royal Leagues hjemmeside - "sådan kvalificerer holdene sig til kvartfinalerne":

                "Lodtrækning til kvart- og semifinaler foretages af Turneringskomitéen i Royal League, der ligeledes administrerer reglerne for kampenes sportslige afvikling.

                To hold fra samme land eller fra samme indledende gruppe, vil - så vidt det er muligt - ikke mødes i en efterfølgende kvart- eller semifinale."

                Rykte ditt stemmer, Roy. Potensielle motstandere er da, som nevnt, FC Midtjylland, Djurgårdens IF, Hammarby, IFK Göteborg, Aalborg. Av IFK Göteborg og Aalborg tror jeg nok IFK går videre. Disse to lagene møtes i siste runde, mens Lyn møter klare Djurgården. IFK klarer seg med uavgjort borte mot danskene. I den andre gruppa virker det som Hammarby så og si er klare. De leder med 3 poeng til VIF, som er på 3. plass, og svenskene har 3+ i målforskjell, mot VIFs -3. Per dags dato er de også den beste treeren i gruppene.

                Verdt å merke seg er også at hvis det blir uavgjort etter 2x 90 minutters spill i kvartfinalene, avgjøres kampen direkte med straffesparks konkurransse. Det vil si at det ikke blir forlenging av spillertid, slik vi er vant til i Champions League og VM etc. Dette gjelder forøvrig også i kvart, semi- og finalen.

                Kvartfinalene trekkes dagen etter siste runde i Royal League (fredag 17/2), og vi trolig offentliggjøres rundt ca. 14.15 på Royal Leagues hjemmesider.
                Takk for info

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Canário
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  Hvordan bestemmes kvartfinalene?
                  Jeg har hørt et rykte om at man skal prøve å unngå at lag fra samme land møtes i kvartfinalen, og deretter prøver man å unngå at lag fra samme innledende gruppe skal møtes.
                  Er det trekning utover dette?
                  Fra Royal Leagues hjemmeside - "sådan kvalificerer holdene sig til kvartfinalerne":

                  "Lodtrækning til kvart- og semifinaler foretages af Turneringskomitéen i Royal League, der ligeledes administrerer reglerne for kampenes sportslige afvikling.

                  To hold fra samme land eller fra samme indledende gruppe, vil - så vidt det er muligt - ikke mødes i en efterfølgende kvart- eller semifinale."

                  Rykte ditt stemmer, Roy. Potensielle motstandere er da, som nevnt, FC Midtjylland, Djurgårdens IF, Hammarby, IFK Göteborg, Aalborg. Av IFK Göteborg og Aalborg tror jeg nok IFK går videre. Disse to lagene møtes i siste runde, mens Lyn møter klare Djurgården. IFK klarer seg med uavgjort borte mot danskene. I den andre gruppa virker det som Hammarby så og si er klare. De leder med 3 poeng til VIF, som er på 3. plass, og svenskene har 3+ i målforskjell, mot VIFs -3. Per dags dato er de også den beste treeren i gruppene.

                  Verdt å merke seg er også at hvis det blir uavgjort etter 2x 90 minutters spill i kvartfinalene, avgjøres kampen direkte med straffesparks konkurransse. Det vil si at det ikke blir forlenging av spillertid, slik vi er vant til i Champions League og VM etc. Dette gjelder forøvrig også i kvart, semi- og finalen.

                  Kvartfinalene trekkes dagen etter siste runde i Royal League (fredag 17/2), og vi trolig offentliggjøres rundt ca. 14.15 på Royal Leagues hjemmesider.
                  Ut fra disse kriteriene så skal vi da møte ett av disse lagene i kvarten:

                  - FC Midtjylland
                  - Djurgårdens
                  - Hammarby
                  - IFK Gøteborg

                  Trolig svensk motstand. Stocholm(2), Göteborg(1).
                  Vi kan kun møte Midtjylland fra Danmark.
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • JhnY
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 975

                    #29
                    OKEY, om jeg har tenkt riktig så er det 1. og 2. plass som går til kvartfinale. Så beste 3. ? Beste 3. er jo IFK Göteborg med
                    3 IFK Göteborg 6 2 2 2 7-7 8
                    Derimot så har søppla :
                    3 Vålerenga 6 2 2 2 8-10 8
                    Er det ikke bedere med 7-7 i målforsjell enn 8-10 ? eller betyr det at vif går vdere fordi de har scoret et mål mer enn gøteborg.? ELLER går de 2beste 3erne videre ?

                    Hilsen en forvirra fugl

                    Kommentar

                    • Ted Nugent
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 851

                      #30
                      Av disse lagene håper jeg vi unngår Djurgården, tror de er et strå vassere enn de tre andre lagene. Tror Bajen er det svakeste for å være helt ærlig.

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av JhnY
                        OKEY, om jeg har tenkt riktig så er det 1. og 2. plass som går til kvartfinale. Så beste 3. ?
                        Det er feil. Bare dårligste treer ryker, og de to beste treerne gikk videre.
                        Bare 4 av de 12 laga forsvant, og bydelsdelslaget (strengt tatt bare en del av en bydel) var svakest plassert av de som gikk videre.
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • RoyVaadal
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 4055

                          #32
                          Denne diskusjonen bør tas videre i den nye tråden som biggie har oppretta med en bedre tittel:

                          RoyVaadal.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎