Karakterboka: FCK-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7054

    Karakterboka: FCK-LSK

    Herlige Olivier Occean sørger for at vi får med oss et svært velfortjent poeng fra Parken etter at vi var elendige før pause, ville sluppet inn det dødelige andremålet rett etter pause dersom ikke Stoffe hadde stått på strek og regelrett kjører over FCK utover i andreomgangen.

    Av ting å notere fra selve kampen var frisparket som Kippe lagde forut for 0-1 tvilsomt. Han treffer ballen, er dog borti spilleren også, men det så ut som om han treffer ballen først. Videre er Kippe ikke i offside da han header inn Stoffes frispark. Occean står derimot i offside.

    Jo, og danskene markerte seg med et par eksempler på realt grisespill: Pingpong, eller hva han nå het, denne vingen, albuer Koren i halsen da han er i ferd med å skyte, og Alvaro gjør det samme på Stoffe. Midtstopperen Gravgaard ser også ut til å tråkke på Occeans ankel med vilje i situasjonen der han pådrar seg gult kort. Men vi ble ikke bare bortdømt: FCK får spolert en stor, stor målsjanse da Alvaro blir feilaktig vinket av for offside på et gjennomspill i første omgang som kunne punktert kampen.

    Bra spill til tross, jeg hadde ærlig talt gitt opp håpet da Olivier Occean flekker ræv til FCKs samlede forsvar og tupper frisparket i mål mens keeper'n var mest opptatt av å sjekke frisyra si. Hei, alle dere superproffe danske hengeromper: HAHAHAHAHAAA!!!!

    Sjanser / cornere:
    1. omgang LSK-FCK 3-3 / 1-3
    2. omgang LSK-FCK 6-2 / 3-4

    Trigz' karakterbok for 2006' første obligatoriske kamp er som følger:
    Heinz Müller - 5: Målet kommer i det hjørnet han sto i og selvom han var delvis dekket av med- og motspillere ute i feltet må han ta den på sin kappe. Før det: Veldig fin redning på FCK-kontring der det skytes udekket fra ti meter. Andreomgang: Mindre å gjøre, men voldsomt på bærtur forut for Alvaros cornerheading rett etter start der Stoffe redder på streken. Utover dette, sikker og god. Viktig å merke seg: Ingen utspill (som jeg kunne se) utover sidelinja.
    Shane - 2 (<->Olsen 80 min): Grusom førsteomgang, og jeg var overrasket over at han forble på banen etter pause. Lager et farlig frispark da han sperrer Alvaro og holder på å spille seg selv skikkelig opp i stry ved en annen anledning. Men tross alt bedre etter pause. Førsteomgangen var imidlertid så dårlig at han bare hopper ett hakk opp.
    (Olsen): For lite tid til at han egentlig kan få karakter, men Supertrond var positiv i de ti minuttene han fikk, jøssbevares! Fyker forbi Judas to ganger og ordner i tillegg et frispark i god posisjon. Ser at han har masse fart og god teknikk i kroppen, han vil vi få god bruk for!
    BB Frode Kippe - 8: Solid i førsteomgang, suveren i andre. Tapte vel ikke en eneste duell, og var aldri feilplassert. Løser oppgavene vekselvis med smartness og muskler i godt oppveide porsjoner. Dirigerer forsvaret som bare han kan og snuser nesten på 9'eren, men bare nesten. Steike så god han er!
    Rambekk - 6: Holder nivået uten problemer og dekker godt for Kippe når han støter. Noe passiv da Alvaro header tidlig i andreomgangen, ellers god.
    Stoffe - 7: Svært involvert i vår kraftoffensiv i andre omgang. To glimrende frispark - ett tvilsomt annullert for offside, det andre skapte det glade kaos i boksen - og en kjempepasning gjennom til Riise på siden som ga LSK en gigantsjanse.
    Kiko - 2 (<->Riise 45 min): Ut ved pause og ingenting å si på det. En kamp han bør glemme umiddelbart.
    (Riise - 7): Gir oss bredde på høyrevingen og er mye involvert. Kjempeløp på Stoffes gjennomspill et kvarter før slutt og presis påfølgende ball inn til Sundgot på blank goal, som ble taklet. Godt løp på Occeans stuss som kunne blitt livsfarlig, men han ble presset godt av forsvareren.
    Søgård - 6: Tar over Kikos defensive oppgaver og løser dem plettfritt etter pause. Mindre trykk mot vår bakre firer da, men Søgård lå som et lokk foran forsvaret og nektet FCK rom. Så det tydeligst i det playmakeren Silberbaum ble tvunget ut på flanken når han fikk ballen; i førsteomgang kom han konsekvent gjennom midten.
    Koren - 7: Anonym i førsteomgang, trakk mye mer mot midten etter pause og kom inn i kampen som vår store skapende kraft. Godt skudd etter 53 minutter som frembrakte en kanonredning fra FCK-keeperen. Har et skudd til der han blir albuet i halsen i skuddøyeblikket - stygt!
    Sundgot - 5: Litt inn og ut av kampen utover i andreomgang og etterhvert som LSK flyttet raskere ut langs sidene rakk han ikke alltid inn i boksen. Ble taklet på blank goal etter godt forarbeid fra Riise og Stoffe av en våken forsvarer.
    Olivier Occean - 8: Jeg driter i om det er helt ulogisk at han går opp seks poeng fra førsteomgangen, målet til Ollie er helt priceless. Utover det en god stuss til Riise, briljant skjerming av ballen ut til Koren som skyter utenfor og en mye bedre jobb med ballen i beina. Viste potensialet sitt etterhvert som han fikk mer ball i beina, spesielt feilvendt.
    Mifsud - 4 (<->Myklebust 74 min.): En av få som nesten taper seg litt i forhold til førsteomgangen. Går litt lei etterhvert og får blant annet gult kort for høyt spark som nesten kunne tatt huet av dansken, stakkar'n. Ble mye kav og mas og lite resultat på Miffe utover kampen i dag.
    (Myklebust - 6): Mykle var skrudd på og lot alle få se hvor god han kan komme til å bli. Konkret involvert i to situasjoner - ett langskudd som hadde retning mot krysset, og en annen der han gjør narr av Judas før han velger å skyte i stedet for å legge inn til godt plasserte Sundgot. Litt teit det, men tross alt et finfin innhopp.

    Uwe - 7: Smart trekk å sette på Riise og gi oss mer bredde etter pause. Og vi fikk i dag se hvilken offensiv bredde LSK har å disponere i år - i tillegg til de som spilte har vi også Andreas Haddad i bakhånd, glem ikke det. Uwe tok korrekt ut Kiko, kunne antakeligvis tatt ut Shane også ved pause. Byttet Mifsud-Myklebust kom på et godt tidspunkt da Mifsud var sliten og lei, og til slutt fikk vi belønning for en godt gjennomført omgang ved en lekker utlikning rett før slutt. Herlig; og nå, mine damer og herrer, er vi i sluttspillet!

    Kanarifansen - 9: Bedømt utfra hva som hørtes på TV, selvsagt, og der hørtes Kanarifansen enormt bra ut. FCK-fansen slapp nesten ikke til, med unntak av midtveis i andreomgang og i deler av første. OKB er selvsagt på tur med Kfl og meldte underveis at "Her er det bare kaos. Folk kaster øl på vaktene, alle blir hivi ut" - ser frem til å høre mer om det når folket kommer tilbake.


    Pausenotatene mine, som følger under, var ikke helt like positive: :-)

    **Heinz - 5: Målet kommer i hans hjørne. Men flott redning etter ti minutter da FCK kommer alene gjennom på venstresida. Ellers solid i feltet. Skulle hatt frispark da han misset på corneren etter drøye kvarteret.
    **Shane - 1: Helt på bærtur og blir fullstendig avkledd på plasseringssansen og spilleforståelsen. FCK har skapt masse på hans side, og det er ingen tilfeldighet. Klart gult kort og høy feilprosent.
    **Kippe - 6: Veldig god kamp av vår sjef. Frisparket forut for målet var feil idømt, Kippe treffer ballen.
    **Rambekk- 5: Stort sett god og dekker i rommet bak støtende Kippe. Taper dog endel i lufta.
    **Stoffe - 4: Klarer seg finfint bakover, men ingen offensive bidrag. Kan ikke lastes for det alene og må ha ballen oftere.
    **Kiko - 2: Usynlig, tar ikke ansvar bakover når FCK kommer på kontringer. Silverbaum er god med ballen, men ikke så god. Kommer løpende gjennom midten hver gang, og da skal Kiko være der!
    **Søgård - 3: Begynte offensivt og lovende på kanten, men har falt voldsomt nedpå etter det. Kjemper vekk et par FCK-muligheter på en fin måte, men haugevis med feilpasninger.
    **Koren - 3: God når han først får ballen, men har vært helt gjemt vekk på venstrekanten og ikke involvert i spillet. Få ham inn i midten!
    **Sundgot - 4: God mulighet med heading etter fem minutter og har vist gode tendenser inne i boksen. En av få som har klart å holde på ballen i mer enn tre sekunder. Pakkes godt inn.
    **Olle - 2: Kanonstart med superstuss til Miffe foran mål, men har ikke vært venn med ballen. Løper stadig vekk i veien for medspillere, kommunikasjonssvikt? Kan bare bli bedre etter pause, elendig kamp hittil.
    **Miffe - 4: Fin sjanse tidlig i kampen og gode initiativ, men det blir lite av. Skaper endel stressede situasjoner for hjemmelagets forsvar, men blir lite effektiv når FCK står så lavt som de har gjort, spesielt etter målet.


    Kampen: Kjempebra start av LSK og burde ledet 2-0 etter fem minutter. Etter dette har det gått fra dårlig til elendig. Selvom vi spiller mot et bra lag er det lov å prøve å holde på ballen! Nå har det bare blitt et pletora av langballer den siste halve timen, FCK-forsvaret har full kontroll.

    Etter pause: Ut med Shane, Koren inn i midten og vurdere Sundgot/Occean på topp. Mifsud blir ineffektiv mot så lave forsvar, rask eller ei. Veldig skuffende hittil av våre menn og det synes nok Uwe også.

    Kanarifansen: Kanonsynging! Runger som bare det på TVen, jeg er stolt av dere. Stå på, dette er ikke tapt!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    #2
    Veldig enig i karakterene - er litt bekymra for Shane..han er ikke spesiellt stabil.. beklager å si det men jeg føler vel ikke han har spillt ên virkelig god kamp..skuffende men LSK i kvarten og gleder meg over det!!

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #3
      Jeg er, som mange andre, litt bekynret for venstrbacken. Mulig det holder mot de dårligste lagene i tippeligaen, men ikke mot de beste eller når vi skal spille intertoto. Bør vi gå over til å spille 3-5-2 med Kippe-PSA og Rambekk og flytte ut C Anderson opp som breddeholder på midtbanen? Offensivt har vi et knallag og alle i den trebackslinja har fart, noe som er viktig hvis vi kun spiller med tre bak.

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Heinz Müller - 4 (Jeg trekker 2 poeng for målet)
        Shane - 2
        Frode Kippe - 7
        Rambekk - 6
        Stoffe - 7
        Kiko - 3
        Riise - 6
        Søgård - 7 (Veldig positiv)
        Koren - 7
        Sundgot - 6
        Olivier Occean - 7 (Jeg gir han 3 poeng for målet)
        Myklebust - 6 (Veldig positiv)
        Mifsud - 6
        Olsen - (Ikke grunnlag for karakter)

        Uwe - 9 BB (Taktiske disposisjoner av dimensjoner)
        Kanarifansen - 9

        For en dag!! Bystøl tok gull, Enga fikk juling og VI ER KLARE FOR KVARTFINALER!

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Jeg er faktisk ikke så spillermessig imponert idag. Vi dominerte de første 10-15 minuttene og da var vel de aller fleste gode, men pasningene kommer stadig bak spillerne og det er fler som sliter med å ikke følge med på mann i rygg og mister ballen farlig på midten.

          Heinz mener jeg er alt for passiv på scoringen og er også ute på bærtur da Stoffe reddet ballen på strek.

          Kippe og Rambekk klarer seg bra, men skaper 2-3 livsfarlige frispark muligheter.

          Shane roter til en del for seg selv og pådrar seg også et gult kort. Stoffe gjør en gjennomført allright kamp.

          Kiko er relativt usynlig, Søgård jobber godt men roter bort ballen en del på midten og er fortsatt ustødig i pasningsspillet, mange baller kommer bak.

          Koren gjør en helt ok match, hverken spesielt god eller dårlig. Arild Sundgot synes jeg egentlig gjør en godkjent match, han jobbet godt og vant en del dueller, en av de få som klarte å styre ballen til medspillere.

          Riise gjør et godkjent innhopp, har et bra løp og egentlig ikke noe å trekke på han. Olsen kommer inn og gjør det greit, filmer seg til et frispark på kanten hvor tv-bildene tydelig viser 0 kontakt og roter bort en fin sjanse med for mange finter. Likevel et greit innhopp.

          Mifsud synes jeg gjør en veldig bra match, men han har problemer med å spille fra seg ballen i riktig øyeblikk. Han går litt for mye med ballen selv, og vender ofte hjemover med ball og mister, noe som er unødvendig. Skal likevel ha for fine tekniske ferdigheter og iherdig jobbing.

          Myklebust gjør et fint innhopp og er positiv. Et allright skuddforsøk og et elendig skuddforsøk som likevel ble et relativt bra innlegg til Riise(en smule hardt kanskje?)

          Occean gjør en helt håpløst dårlig match fra det 15. minutt til det 89 minutt og er overhode ikke venn med ball, får til en liten stuss til Riise som er god og legger til Koren ved en annledning, men taper stort sett det som er av dueller og jeg forventer at Occean hever seg spillemessig fra denne kampen utover i sesongen. Han skal ha stort pluss for en fantastisk frekk goal.

          Sett over et synes jeg ikke vi var så gode idag, men 1-1 borte mot fjorårets RL-vinner på en dårlig dag er positivt. Håper på en enda bedre kamp mot Brøndby på torsdag og håper vi kan spille som vi gjorde de første 10 minuttene idag litt lenger på hjemmebane!
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Jeg er faktisk ikke så spillermessig imponert idag. Vi dominerte de første 10-15 minuttene og da var vel de aller fleste gode, men pasningene kommer stadig bak spillerne og det er fler som sliter med å ikke følge med på mann i rygg og mister ballen farlig på midten.

            Heinz mener jeg er alt for passiv på scoringen og er også ute på bærtur da Stoffe reddet ballen på strek.

            Kippe og Rambekk klarer seg bra, men skaper 2-3 livsfarlige frispark muligheter.

            Shane roter til en del for seg selv og pådrar seg også et gult kort. Stoffe gjør en gjennomført allright kamp.

            Kiko er relativt usynlig, Søgård jobber godt men roter bort ballen en del på midten og er fortsatt ustødig i pasningsspillet, mange baller kommer bak.

            Koren gjør en helt ok match, hverken spesielt god eller dårlig. Arild Sundgot synes jeg egentlig gjør en godkjent match, han jobbet godt og vant en del dueller, en av de få som klarte å styre ballen til medspillere.

            Riise gjør et godkjent innhopp, har et bra løp og egentlig ikke noe å trekke på han. Olsen kommer inn og gjør det greit, filmer seg til et frispark på kanten hvor tv-bildene tydelig viser 0 kontakt og roter bort en fin sjanse med for mange finter. Likevel et greit innhopp.

            Mifsud synes jeg gjør en veldig bra match, men han har problemer med å spille fra seg ballen i riktig øyeblikk. Han går litt for mye med ballen selv, og vender ofte hjemover med ball og mister, noe som er unødvendig. Skal likevel ha for fine tekniske ferdigheter og iherdig jobbing.

            Myklebust gjør et fint innhopp og er positiv. Et allright skuddforsøk og et elendig skuddforsøk som likevel ble et relativt bra innlegg til Riise(en smule hardt kanskje?)

            Occean gjør en helt håpløst dårlig match fra det 15. minutt til det 89 minutt og er overhode ikke venn med ball, får til en liten stuss til Riise som er god og legger til Koren ved en annledning, men taper stort sett det som er av dueller og jeg forventer at Occean hever seg spillemessig fra denne kampen utover i sesongen. Han skal ha stort pluss for en fantastisk frekk goal.

            Sett over et synes jeg ikke vi var så gode idag, men 1-1 borte mot fjorårets RL-vinner på en dårlig dag er positivt. Håper på en enda bedre kamp mot Brøndby på torsdag og håper vi kan spille som vi gjorde de første 10 minuttene idag litt lenger på hjemmebane!
            For å konkludere ditt innlegg så kan man vel si vi kan være fornøyd med 1-1 og at det all over er et rettferdig resultat, for vi kunne fort fått 1,2 mål til i trynet med litt uhell, samtidig som vi kunne score en 2,3 mål..så rent sjanse messig og også spille messig så hadde FCK og LSk hver sine perioder med overtall og sjanser...så resultatet burde vel egentlig vært 2-2 med nøytrale øyne og 2-3 med LSK øyne - det smaker grilla fugl

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              #7
              Veit ikke helt hvor jeg skal poste min historiekunnskap, men det blir nå her 8) :

              Når det gjelder Guds reaksjon på målet til Occean skulle det bare mangle at han "tok det pent". Såvidt jeg nemlig husker scora Gud et tilsvarende mål for oss mot Brann i 96. Overraskende nok tok ikke bergenserne det like bra...
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2120

                #8
                Det viktigste er poeng og avansement... Syns Lillestrøm er fullt på høyde med København i dag, så poengdeling er rettferdig. Og med tanke på at den danske serien starter snart, mens vi ikke skal være i form før om et par måneder, syns jeg det ser lovende ut.
                Ellers er det vanskelig å bedømme spillere ut fra en kamp i februar, da formtoppen (forhåpentligvis) er langt unna. Ser allikevel positivt på at vi ikke er feige på bortebane, og tør å satse for å få den velfortjente utligningen. Adriano, Recoba og Del Piero kan legge seg, dagens frispark var uten tvil Oliver!!

                Og forresten, hvem var den nye skjeggete stopperen vår Så jeg ikke ham i en tippekamp fra 70-tallet???
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7054

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Occean gjør en helt håpløst dårlig match fra det 15. minutt til det 89 minutt og er overhode ikke venn med ball, får til en liten stuss til Riise som er god og legger til Koren ved en annledning, men taper stort sett det som er av dueller og jeg forventer at Occean hever seg spillemessig fra denne kampen utover i sesongen. Han skal ha stort pluss for en fantastisk frekk goal.
                  Ikke enig der. Occean var rævva i føresteomgangen, men hevet seg relativt sett voldsomt etter pause. Stussa gjennom Riise og var involvert i tre eller fire situasjoner som kunne resultert i scoring, i tillegg til målet han scoret, selvsagt.

                  Kippe/Rambekk var kanonsolide. Frisparket forut for 0-1 var feil idømt, det eneste holdepunktet jeg finner er da Kippe takler høyt og med knotta på 20 meter fra spiss vinkel i andre omgang, et frispark Linderoth forøvrig forvaltet dårlig.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    #10
                    At venstre backen ble overkjørt er ikke noe nytt, det så vi i fjor også.

                    Jævlig synd at vi skal være så dårlig på den plassen, når resten av laget er veldig bra.

                    Noen som vet om LSK har umiddelbare planer om forsterkninger på denne posisjonen?
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Enig, er det en plass på laget vi må forsterke er det venstre back. Berhelsen i FFK er dyr men også norges største talent og allerede god og fast i ffk.

                      Kommentar

                      • hoyt
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 2850

                        #12
                        Fjørtoft har signalisert planer om å hente en klassespiller hvert år. I fjor var det Occean, og i år håper Fjøra det blir Korèn ved å skrive under ny kontrakt. Skjer det, blir det ikke noe kjøp av Berthelsen for oss. Men la nå shane få vinteren på seg før vi hugger av han hodet da :lol:
                        Har trua på gutten jeg..
                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                        - Nosa

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #13
                          Har ikke snakket om hugging enda men han har spilt i LSK noen år uten å imponere meg i hvertfall. I tilegg er det ikke mange å sette inn ved skader eller suspensasjoner. Påsan er ingen godt alternativ da du ser at han gjemmer seg litt bort inimellom. Det er vel riktignok den eneste plassen vi ikke har dobbeldekning:-) :wink:

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Skulle det bli krise, kan forsåvidt Rambekk også brukes på venstre back.
                            Er det i det hele tatt noe sted på banen hvor han ikke kan brukes?
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • okb
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2377

                              #15
                              Re: Karakterboka: FCK-LSK

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Kanarifansen - 9: Bedømt utfra hva som hørtes på TV, selvsagt, og der hørtes Kanarifansen enormt bra ut. FCK-fansen slapp nesten ikke til, med unntak av midtveis i andreomgang og i deler av første. OKB er selvsagt på tur med Kfl og meldte underveis at "Her er det bare kaos. Folk kaster øl på vaktene, alle blir hivi ut" - ser frem til å høre mer om det når folket kommer tilbake.
                              Jeg var kanskje litt småsnever når jeg meddelte deg nettopp det, trigz. Kanari-Fansen gjorde med noen unntak en meget god figur i København. Jeg er stolt over å være gul og svart.

                              -okb!
                              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #16
                                Re: Karakterboka: FCK-LSK

                                Opprinnelig skrevet av okb
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Kanarifansen - 9: Bedømt utfra hva som hørtes på TV, selvsagt, og der hørtes Kanarifansen enormt bra ut. FCK-fansen slapp nesten ikke til, med unntak av midtveis i andreomgang og i deler av første. OKB er selvsagt på tur med Kfl og meldte underveis at "Her er det bare kaos. Folk kaster øl på vaktene, alle blir hivi ut" - ser frem til å høre mer om det når folket kommer tilbake.
                                Jeg var kanskje litt småsnever når jeg meddelte deg nettopp det, trigz. Kanari-Fansen gjorde med noen unntak en meget god figur i København. Jeg er stolt over å være gul og svart.

                                -okb!
                                sånn går det når man er full som en dupp :P
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Anders_Bakken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 542

                                  #17
                                  Det skal sies at vaktene var totalt håpløse....

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                                    Det skal sies at vaktene var totalt håpløse....
                                    ja det kan man underskrive på, virket som dem forventa at vi skulle slå oss totalt bananas løs.

                                    mongoer!
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • Vestfold Kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Oct 2004
                                      • 4583

                                      #19
                                      Som venta var vaktene der nede håpløse. De tok fra oss det som var av ufc to stangs og vi ble nekta å henge opp bannera våre. Men vi hadde da bannere i bakhånd som ble dratt opp etter scoringa blant annet, noe de ikke var like fornøyde med da 4 vakter kom opp til ufc`s plassering.





                                      IRRIDUCIBILI
                                      LOUD
                                      PROUD
                                      ULTRA

                                      Kommentar

                                      • RoyVaadal
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 4055

                                        #20
                                        Re: Karakterboka: FCK-LSK

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Av ting å notere fra selve kampen var frisparket som Kippe lagde forut for 0-1 tvilsomt. Han treffer ballen, er dog borti spilleren også, men det så ut som om han treffer ballen først.
                                        Jeg trodde det samme som deg når jeg var på kampen.
                                        Som den Kippe-supporter jeg er så ville jeg ha enda en bekreftelse på at frisparket var helt feil idømt. Etter å ha sett en god TV-reprise flere ganger så er jeg helt sikker på at frisparket var korrekt. Skuffende at Kippe også rister oppgitt med henda og tror selv antagelig (ser ikke helt at det er noe taktisk å hente på det) også at det er feil.

                                        Ellers var Kippe en klippe. Og det mot kanskje nordens beste angrep?
                                        RoyVaadal.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎