Flomlys til semifinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Flomlys til semifinalen

    RB skriver i dag at det kan bli problemer med at det mangler flomlys på Åråsen når en eventuell semifinale skal spilles. Vårt gamle flomlys demonteres etter kvartfinalen og sendes til Nadderud, mens det nye flomlyset ikke er på plass før i begynnelsen av april. En løsning kan være å spille en semifinale søndag kl. 16, men det spørs om RL-komiteen aksepterer det.
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    #2
    Hva er det med styret i RL?? Hvorfor er de ikke klar for å kjøre kamper i helga????

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av Rubinho
      Hva er det med styret i RL?? Hvorfor er de ikke klar for å kjøre kamper i helga????
      Det kommer vel helt an på sendeskjemaet til de TV-kanalene som viser kampene. Søndag kl. 16 er kanskje mindre attraktivt enn torsdag kl. 20.30.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Opprinnelig skrevet av Rubinho
        Hva er det med styret i RL?? Hvorfor er de ikke klar for å kjøre kamper i helga????
        Det kommer vel helt an på sendeskjemaet til de TV-kanalene som viser kampene. Søndag kl. 16 er kanskje mindre attraktivt enn torsdag kl. 20.30.
        Har vel også noe å gjøre med at danskene har kamper i sin hjemlige serie på søndager..
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Opprinnelig skrevet av Rubinho
          Hva er det med styret i RL?? Hvorfor er de ikke klar for å kjøre kamper i helga????
          Det kommer vel helt an på sendeskjemaet til de TV-kanalene som viser kampene. Søndag kl. 16 er kanskje mindre attraktivt enn torsdag kl. 20.30.
          Har vel også noe å gjøre med at danskene har kamper i sin hjemlige serie på søndager..
          Der har du utvilsomt et poeng. Det er stor sjanse for at vi møter Midtjylland i en eventuell semifinale. I den andre kampen spiller nok FCK-Djurgården.

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Men med tanke på at det da kanskje bare er en kamp som trengs å bli flyttet i den danske serien så skulle man tro at det burde la seg gjennomføre...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎