Til Erlandsenkritikerne

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Til Erlandsenkritikerne

    Ja,hva nå da.Hvor er innleggene og den negative fokuseringen på trenerteamet nå som vi ligger på sølv plass.I fotball er det ikke langt mellom himmel og helvete.....

    Når det blåste som værst rundt Erlandsen var jeg raskt ute å poengterte at Serien ikke er avgjort og ferdig før potetene plukkes opp i Orkdal. Jeg har en rekke ganger vært kritisk til hva Erlandsen har gjort etc men jeg har også altid ment at Erlandsen eller Thoresen burde fått en tilbud om fortsatt engasjement i klubben etter denne sesongen selv om sesonginnledningen var dårlig.Jeg tror her det er noen særlig i styret som har forhastet seg og prøvd å gjort for mange forandringer på en gang.Det er ikke alltid at forandringer fryder.Syntes også når kritikken av Erlandsen var på det værste var styret merkerlig passive.

    For all del.Røsler og Halle blir sikkert bra det men Erlandsen har jeg alltid hatt sansen for.HAn har vært skikklig trofast hele tiden selv om spillere har forsvunnet i bøtter og spann og klubben har vært på randen av konkurs.Han har ikke alltid hatt optimale forutsetninger. Men jeg syntes han har gjort en utmerket jobb og jeg mener at det beste for LSK ville ha vært og gitt han en ny kopntrakt.Og hvorfor skal Thoresen forsvinne.Det skjønner jeg ingen ting av
  • Anders_Bakken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 542

    #2
    Det er vel ikke så vanskelig å finne en del dårlige sider ved Arne....han er vel ikke den som er mest glad i unge spillere. Tror han har prata m Jannsen to ganger...det sier vel sitt.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Det er nok en del som fortsatt er kritiske til nåværende trenerteam, deriblandt meg. Og det er fortsatt en del kritiske ytringer, spesielt angående hvordan byttene foregår, og hvor lite Arne E. slipper til yngre spillere.

      Et eksempel: Hvor mange unge fikk forsøke seg mot Brann, når de ledet med tre mål og hadde full kontroll?
      Hvem var det som ble byttet inn: Berget og Wehrmann.

      Ingen feil med dem, men ville det vært å ta en sjanse å slippe til noen av de yngre?

      Arne E. er nå kun opptatt av én ting, og det er å sørge for at han selv har en ny jobb å gå til etter sesongen.
      Knurr...

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Re: Til Erlandsenkritikerne

        Opprinnelig skrevet av stiandahl
        Ja,hva nå da.Hvor er innleggene og den negative fokuseringen på trenerteamet nå som vi ligger på sølv plass.I fotball er det ikke langt mellom himmel og helvete.....

        Når det blåste som værst rundt Erlandsen var jeg raskt ute å poengterte at Serien ikke er avgjort og ferdig før potetene plukkes opp i Orkdal. Jeg har en rekke ganger vært kritisk til hva Erlandsen har gjort etc men jeg har også altid ment at Erlandsen eller Thoresen burde fått en tilbud om fortsatt engasjement i klubben etter denne sesongen selv om sesonginnledningen var dårlig.Jeg tror her det er noen særlig i styret som har forhastet seg og prøvd å gjort for mange forandringer på en gang.Det er ikke alltid at forandringer fryder.Syntes også når kritikken av Erlandsen var på det værste var styret merkerlig passive.

        For all del.Røsler og Halle blir sikkert bra det men Erlandsen har jeg alltid hatt sansen for.HAn har vært skikklig trofast hele tiden selv om spillere har forsvunnet i bøtter og spann og klubben har vært på randen av konkurs.Han har ikke alltid hatt optimale forutsetninger. Men jeg syntes han har gjort en utmerket jobb og jeg mener at det beste for LSK ville ha vært og gitt han en ny kopntrakt.Og hvorfor skal Thoresen forsvinne.Det skjønner jeg ingen ting av
        For en tulling!!!!

        Hvis du lurer på hvor vi er så sitter vi bare og venter på at høsten skal komme for da skal "sutre" (Arne E) ta hatten si å gå.

        Ser ikke noen grunn til å kritisere Arne på dette tidspunktet jeg, gjør du?

        Fint du synes han har gjordt en utmerket jobb, du får fortelle han det før han slutter.

        Kommentar

        • Guling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 484

          #5
          Re: Til Erlandsenkritikerne

          Opprinnelig skrevet av stiandahl
          Og hvorfor skal Thoresen forsvinne.Det skjønner jeg ingen ting av
          Det var vel selvvalgt, fordi han ville ha en jobb som hovedtrener etter denne sesongen, hvilket han får på U-21-landslaget - etter denne sesongen også på heltid, ikke kombinert med en assistentjobb på Åråsen.

          Kommentar

          • HanseFrank
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 221

            #6
            Re: Til Erlandsenkritikerne

            Opprinnelig skrevet av stiandahl
            men Erlandsen har jeg alltid hatt sansen for.HAn har vært skikklig trofast hele tiden selv om spillere har forsvunnet i bøtter og spann og klubben har vært på randen av konkurs.Han har ikke alltid hatt optimale forutsetninger. Men jeg syntes han har gjort en utmerket jobb
            Hva er det som er så enestående med serien 8-4-6-2-7-7-? Samler du på potetgull??

            Den eneste grunnen til at folk synes det er en god prestasjon, er at Arne er ute i media hver gang en spiller selges, eller han får nei. På mange måter er det jo jobben hans å legge lista for resten av klubben, men nå er nå en gang Erlandsen så transparent at det er vanskelig å se at han ikke gjør noe annet enn å fraskrive seg ansvaret selv. Noe han lykkes med gang på gang, i og med at fol som Stian Dahl sluker det rått.

            Jeg skal gi noen eksempler. I dagens VG kommenterer Erlandsen fristillingen av Gylfi og Arild, uten å fortelle bakgrunnen. Alt han sier er at det var i mot hans vilje. Og hva oppnår han - jo at folk tror at LSKs ledelse har lagt Arild og Gylfi "up for grab". Det er selvfølgelig ikke sannheten, men det var et krav fra spillerne for å bli med på lønnskuttet. VG fikk overskriften sin, Arne fikk martyrkostymet sitt.

            Fattar ni? Vi kan jo ellers ta kjøpet av Kasey. Et kjøp som utelukkende ble gjennomført av LSK-ledelsen, for at Arne ikke skulle få fraskrevet seg alt ansvar ved en eventuell møkkasesong. Det er jo slik mannen jobber, han er ute og jamrer, slik at han ikke skal få skylden når/om det blir en middelmådig sesong.

            Og samtidig som all denne jamringen fortsetter, så tror folk at han er et jævla geni. Nå spiller vi 4-3-3 med suksess, og Erlandsen er ute og sier at formasjon ikke betyr noe. Vel, Arne, da er du fotballmongoloid. Det er nemlig ikke slik at presshøyde og aggressivitet betyr alt her i verden. Å forvalte de spillerne du rår over best mulig. Er det ingen som ser paradokset med at LSK besitter spillere som nesten utelukkende er best i 4-3-3 (i hvertfall offensivt), mens Arne som har kjøpt de inn, har ment å bruke de i 4-4-2? Og når han blir tvunget inn i 4-3-3, er han heldigvis smart nok til ikke å ta æren for det, men ha nedtoner altså betydningen.

            My big ass - ahhh! Til sist, hvordan kan man være fornøyd med en trener som skaffer oss middelmådige plasseringer år etter år (med et unntak, som heter 2001 v/Clayton Zane)? Han disponerer et av de største lønnsbudsjettene i Tippeligaen, og det har han gjort siden 2000. Og hva har han utrettet på den sammme tiden?

            Nei, kom ikke her og kald Arne for trofast. Noe mindre lojalt i fotball-Norge finner du ikke før du står ansikt-til-ansikt med en skalla og operasyngende landslagskeeper.
            HanseFrank
            - på den andre siden...

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5093

              #7
              Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
              Arne E. er nå kun opptatt av én ting, og det er å sørge for at han selv har en ny jobb å gå til etter sesongen.
              Hvis det fører til at vi må leve med et seriegull, ja takk...!

              Kommentar

              • Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

                #8
                Er det Arne som spiller? Er ikke fornøyd med Arne. LSK spiller for mye høyt. Det fungerte mot Brann, men lange baller opp i ingenting for å treffe en spiss som har to hissige forsvarere på seg er vanskelig. :roll:

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5093

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kristian
                  Er det Arne som spiller? Er ikke fornøyd med Arne. LSK spiller for mye høyt. Det fungerte mot Brann, men lange baller opp i ingenting for å treffe en spiss som har to hissige forsvarere på seg er vanskelig. :roll:
                  Så vi samme kamp?

                  Kommentar

                  • Kristian
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 690

                    #10
                    Selvfølgelig ikke.

                    Jeg så Man U - Liverpool. :P

                    Kommentar

                    • LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

                      #11
                      Jeg vil se UNDERHOLDENE fotball, det er det sjelden man ser under Arne. Vet ikke om det blir bedre med Røsler, men jeg håper.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #12
                        var en sjelden gang nå 2 borteseriekamper på rad

                        og forsovit mot stabæk også
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Flisby`n
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 312

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                          Jeg vil se UNDERHOLDENE fotball, det er det sjelden man ser under Arne. Vet ikke om det blir bedre med Røsler, men jeg håper.
                          Mulig jeg svever fremdeles, men i Bergen må vi vel si at det var en underholdene kamp- vi vant jo med 4 mål!!

                          -Underholdninga synes jeg ikke vi skal ta arne for, han har jo alltid ønsket å presse så høyt i banen som mulig, og komme så raskt mot motstanderens mål som mulig! Omleggingen til 4-3-3 er jo et godt bevis på nettopp dette!

                          Det som er arnes svakhet, er en arrogant lederstil, merkelig disponering av spillere- både i stallen og under kampene, samt en total mangel på bruk av unge spillere for å lage sunn konkurranse på laget.
                          En kjeeempescoring av tommy!!

                          Kommentar

                          • general
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1150

                            #14
                            Re: Til Erlandsenkritikerne

                            Opprinnelig skrevet av stiandahl
                            Ja,hva nå da.Hvor er innleggene og den negative fokuseringen på trenerteamet nå som vi ligger på sølv plass.I fotball er det ikke langt mellom himmel og helvete.....

                            Og hvorfor skal Thoresen forsvinne.Det skjønner jeg ingen ting av
                            Til det første du sa: så er det nettopp slik det er, ikke langt mellom himmel og helvete. det er bare slike følelser fotballen vekker i oss

                            Til det andre: så skal Thoresen trene U21 landslaget til Norge på fulltid
                            Seriegull 2016!!!

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎