- Mifsud skal ingen steder! (RB)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Re: - Mifsud skal ingen steder! (RB)

    Nei. RB kom med denne saken 13.mars, dagen etter VG.
    Pussig at dette kom etter RBs artikkel
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #22
      Re: - Mifsud skal ingen steder! (RB)

      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Nei. RB kom med denne saken 13.mars, dagen etter VG.
      Pussig at dette kom etter RBs artikkel
      Var vel RB som kom etter VG..

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #23
        Ja dæven. *kryper til korset*.

        Kan vel virke som om Uwe har snakka litt imot seg selv da, vis ikke han er feilsitert.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #24
          Er ikke godt å vite..

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3359

            #25
            Litt forvirrende med to tråder, men etter å ha skummet gjennom nett-artikkelen fra VG, ser det ut til at papirutgaven har følgende tilleggsinformasjon:

            Opprinnelig skrevet av VG Sportsbilag 12.03.
            (...)
            Han ønsker ikke å dramatisere situasjonen rundt Mifsud, men to ganger på en uke har han [Uwe Rösler] nå påpekt overfor VG «hvor overrasket jeg er over at Mifsud kunne spille for Malta, men ikke for oss», som han uttrykker det.
            LSKs medisinske apparat hadde sagt nei til at Michael Mifsud kunne spille landskamp for Malta. Men Mifsud reiste likevel, og fikk klarsignal fra det medisinske apparatet i Malta.
            (...)
            Etter det VG erfarer kom også malteseren for sent hjem etter landskampen. Han har også tidligere fått bot, en kraftig en sådan. Mifsud skal også ha gitt klart uttrykk for at han ønsker seg vekk fra Lillestrøm.
            (...)

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #26
              Opprinnelig skrevet av Glenn
              Litt forvirrende med to tråder, men etter å ha skummet gjennom nett-artikkelen fra VG, ser det ut til at papirutgaven har følgende tilleggsinformasjon:

              Opprinnelig skrevet av VG Sportsbilag 12.03.
              (...)
              Han ønsker ikke å dramatisere situasjonen rundt Mifsud, men to ganger på en uke har han nå påpekt overfor VG «hvor overrasket jeg er over at Mifsud kunne spille for Malta, men ikke for oss», som han uttrykker det.

              LSKs medisinske apparat hadde sagt nei til at Michael Mifsud kunne spille landskamp for Malta. Men Mifsud reiste likevel, og fikk klarsignal fra det medisinske apparatet i Malta.
              (...)
              Etter det VG erfarer kom også malteseren for sent hjem etter landskampen. Han har også tidligere fått bot, en kraftig en sådan. Mifsud skal også ha gitt klart uttrykk for at han ønsker seg vekk fra Lillestrøm.
              (...)
              Har vel ikke gitt utrykk for annet en at han vil til en større klubb. Tipper VG feilsiterer.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎