Trøndera vil ha kvartfinalen flytta

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    Ferietips til Nils Skutle:

    Jeg har vært der, og det er bare helt konge!!!

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      Finner han veien da?

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        trokke det er no problem.. det vil muligens ta litt tid men
        ..................

        Kommentar

        • Guling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 484

          ^ Han chartrer ikke et fly, altså?

          Kommentar

          • Mor_10
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2004
            • 131

            RBK-direktør Nils Skutle er fortørnet over antydningene om at Rosenborg skal ha bløffet for å få hjemmefordel mot Lillestrøm i cupen.



            Sakset fra VG
            "- Det er for drøyt å insinuere at vi har bløffet. De skal ikke slippe unna med dette så lett. Det får f... meg være grenser. Jeg vil ha meg frabedt at Rosenborg blir beskyldt for løgn, sier en krass Skutle."


            "Vi har gått igjennom dette, og funnet ut at vi helt klart har hatt størst reisebelastning. Da vi reiste til Haugesund, måtte vi bruke 26 timer på turen, mens Lillestrøm klarte seg med 12 timer
            til og fra Tromsø, sier Skutle, mens han VISER FRAM regnestykket"



            Den som skal juge lyt ha godt minne..... Forøvrig er han Trondheims sjuende best betalte næringslivsleder
            --------------------------------------------
            Mor10

            Kommentar

            • KanariJente
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jul 2004
              • 106

              Opprinnelig skrevet av Mor_10
              http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233449


              Sakset fra VG
              "- Det er for drøyt å insinuere at vi har bløffet. De skal ikke slippe unna med dette så lett. Det får f... meg være grenser. Jeg vil ha meg frabedt at Rosenborg blir beskyldt for løgn, sier en krass Skutle."


              "Vi har gått igjennom dette, og funnet ut at vi helt klart har hatt størst reisebelastning. Da vi reiste til Haugesund, måtte vi bruke 26 timer på turen, mens Lillestrøm klarte seg med 12 timer
              til og fra Tromsø, sier Skutle, mens han VISER FRAM regnestykket"



              Den som skal juge lyt ha godt minne..... Forøvrig er han Trondheims sjuende best betalte næringslivsleder
              Jeg må virkelig si at jeg ble paff da jeg leste den artikkelen. Hvordan i all verden klarer RBK å bruke 26 timer?!?! De innrømmer jo at de brukte et chartret fly. Takk til Kjernen som gjorde alle oppmerksomme på at de var blitt tilbudt plasser på flyet av nettopp RBK. *riste oppgitt på hodet over RBK* Til og med min mor måtte le av den fyren. Ingen tvil, uansett hvor mye du vrir og vender på det: Nils Skutle er Årets Komiker. Han burde vurdere jobb i komikerbransjen, eller gå barneskolen om igjen.

              Kommentar

              • K_P(Kjernen)
                Medlem
                Møteplager
                • Apr 2004
                • 83

                Hørte at Ivar Hoff faktisk støttet RBK i denne saken.. :shock: Det samme har faktisk Molde og Brann også gjort...

                Kommentar

                • kanari76
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jan 2004
                  • 90

                  de støtter rbk fordi, de mener at kampen mot strindheim ikke var en hjemmekamp for rosenborg.
                  I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                  -Bill Hicks

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    Ivar Hoff er vel ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen da Molde å Brann håper vel bare på at flere enn dem skal få oppleve urettferdighet fra nøff, derfor støtter dem rompe
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Kristian
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 690

                      Ivar Hoff er en tulling! han har sikkert noe i mot LSK, han sa dette når en fikk en nakke skade en gang. Det er lett å få slike nakke skader, det er bare å være på 3 LSK treninger, de spiller jo høye baller hele tiden.

                      Kommentar

                      • kanari76
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Jan 2004
                        • 90

                        hehe Ivar er kul han! og nei han elsker lillestrøm over alt på jord! all ære til mannen som tørr der andre tier.

                        så du ikke hånfliret hans da riseth sa at de ikke så frem til kampen på åråsen? Ivar er kanari til fingerspissene, herregud mannen bygde opp LSK til det de er idag, at han ikke er fan av langballene er greit han husker tiden da lillestrøm spilte igjennom midtbanen og Tommy briljerte på topp. han vil se slikt spill tilbake på åråsen, og det vil jeg også!!
                        I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
                        -Bill Hicks

                        Kommentar

                        • Anders_Bakken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 542

                          Helt enig...Ivar er helten...digger den mannen der.

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            syntes at noen kan melde skutle inn i den norske turistforeninga
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • KanariJente
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Jul 2004
                              • 106

                              Jeg ble skuffet da jeg så at Brann og Molde støtter RBK. At Brann gjør det, er kanskje ikke sårart. De ble jo knust 5-1 avoss forleden. Men om de støtter rompe nå...nei, det er ikke godtå si.
                              Broren min sier at hvis RBK vinner kvartfinalen, vil de nok si: "Ja, vi skulle ikke ha klaga likevel, siden dette gikk bra." RBK må slutte å tro at de eier hele fotball Norge. Skammelsrud sa en gang at andre lag må tørre å utfordre trønderne. Nå begynner det å skje, jfr. TIL og LSKs gode takter. Og hva gjør trønderne?! Får panikk. Snakk om å motsi seg selv. Fugla ruler!

                              Kommentar

                              • hertz
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Jan 2004
                                • 57

                                Dem som synes hoffern er dust å ikke liker lsk, har vel ikke fulgt med klubben i alt for mange år!!!!

                                Ivar Hoff`s gul svarte bøfler..
                                HAT

                                Kommentar

                                • Kristian
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 690

                                  Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                  Jeg ble skuffet da jeg så at Brann og Molde støtter RBK. At Brann gjør det, er kanskje ikke sårart. De ble jo knust 5-1 avoss forleden. Men om de støtter rompe nå...nei, det er ikke godtå si.
                                  Broren min sier at hvis RBK vinner kvartfinalen, vil de nok si: "Ja, vi skulle ikke ha klaga likevel, siden dette gikk bra." RBK må slutte å tro at de eier hele fotball Norge. Skammelsrud sa en gang at andre lag må tørre å utfordre trønderne. Nå begynner det å skje, jfr. TIL og LSKs gode takter. Og hva gjør trønderne?! Får panikk. Snakk om å motsi seg selv. Fugla ruler!
                                  Hvordan kan du få RBK eller Rosenborg til å bli "rompe"?

                                  (Hva er adr. din?)

                                  Kommentar

                                  • Brann_bergen
                                    Juniormedlem
                                    Ferskenpels
                                    • Jul 2004
                                    • 6

                                    Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                    Jeg ble skuffet da jeg så at Brann og Molde støtter RBK. At Brann gjør det, er kanskje ikke sårart. De ble jo knust 5-1 avoss forleden
                                    Hmm, har vi fra bergen støttet RBK? Nils skutle er helt på jordet i denne saken. Støtter dere gule&svarte 100% her, blir faktisk så provosert av han derre arrogante Skutle at eg måtte skrive et inlegg her...
                                    Ang 5-1... Fullt fortjent, når vi ikke gjør hjemmeleksa vår ang. A.Sungdot kan det aldri gå bra.

                                    Lykke til videre i serien.

                                    En ting til slutt, Winters får dere aldri!1
                                    Kem faen e zidane, kem faen e zidane, for vi har olofinjana...(enn så lenge)

                                    Kommentar

                                    • scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

                                      Håper dette våset her blir behørlig markert på lørdag.
                                      KFL kan jo f.eks. overekke hæin Nils et Norges atlas eller no.
                                      Mer ved på bålet takk!

                                      Kommentar

                                      • KanariJente
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jul 2004
                                        • 106

                                        Opprinnelig skrevet av Kristian
                                        Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                        Jeg ble skuffet da jeg så at Brann og Molde støtter RBK. At Brann gjør det, er kanskje ikke sårart. De ble jo knust 5-1 avoss forleden. Men om de støtter rompe nå...nei, det er ikke godtå si.
                                        Broren min sier at hvis RBK vinner kvartfinalen, vil de nok si: "Ja, vi skulle ikke ha klaga likevel, siden dette gikk bra." RBK må slutte å tro at de eier hele fotball Norge. Skammelsrud sa en gang at andre lag må tørre å utfordre trønderne. Nå begynner det å skje, jfr. TIL og LSKs gode takter. Og hva gjør trønderne?! Får panikk. Snakk om å motsi seg selv. Fugla ruler!
                                        Hvordan kan du få RBK eller Rosenborg til å bli "rompe"?

                                        (Hva er adr. din?)
                                        Altså... jeg skrev hele det innlegget der, men vi hadde besøk akkurat da det ble skrevet og det var ikke jeg som skrev ordet "rompe". Det var noen som dreiv å tulla med meg skjønner du..... og jeg var ikke klar over at det sto "rompe". takk for at du gjorde meg oppmerksom på det.

                                        Adressa mi, mener du e-post adressa mi da? Det går jeg vel ut fra?

                                        Kommentar

                                        • KanariJente
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jul 2004
                                          • 106

                                          Opprinnelig skrevet av Brann_bergen
                                          Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                          Jeg ble skuffet da jeg så at Brann og Molde støtter RBK. At Brann gjør det, er kanskje ikke sårart. De ble jo knust 5-1 avoss forleden
                                          Hmm, har vi fra bergen støttet RBK? Nils skutle er helt på jordet i denne saken. Støtter dere gule&svarte 100% her, blir faktisk så provosert av han derre arrogante Skutle at eg måtte skrive et inlegg her...
                                          Ang 5-1... Fullt fortjent, når vi ikke gjør hjemmeleksa vår ang. A.Sungdot kan det aldri gå bra.

                                          Lykke til videre i serien.

                                          En ting til slutt, Winters får dere aldri!1
                                          Presiserer at jeg ikke sa at alle gjorde det, og at jeg ikke sa at supportera gjordedet.. men det var noen innad i klubbledelsen som gjorde det. Det var DET jeg mente.
                                          Takk for at du støtter oss, det er vi meget glade for.
                                          Ja jeg blir også veldig provosert av Skutle-tullingen. Takk for at du unner oss seieren mot dere, vi hadde det veldig koselig og kjempegøy:-)

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎