VG: Røsler ut mot fotballpresidenten

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    VG: Røsler ut mot fotballpresidenten

    Uwe begynner virkelig og bli en legende, nå kritiserer han gamle gubba i NFF også:

    LILLESTRØM (VG Nett) - Det er lett å sitte bak et skrivebord og kritisere, sier Rösler, og mener Sondre Kåfjord ikke forstår virkeligheten i norsk fotball.
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #2
    Mannen er legende etter 1 år i klubben :wink:

    Kommentar

    • bøllefrø
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2004
      • 462

      #3
      Tror gutta i NFF har omtrent like lite virkelighetsforståelse fra en annen mann på Ullevål, Morgan Andersen.

      Det er bare RBK og VIF som har penger til å kjøpe norske landslagsspillere (utenom når Brann kjøper en skada Martin Andresen som nettopp har rykka ned).

      Kommentar

      • lsk_fugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 864

        #4
        det er jo sant som Rösler sier.. visst man skal ha GODE norske spellere må man legge ut..

        Kommentar

        • e.d
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 688

          #5
          1. du har et lag med 20 norske spillere.
          2.du har et utenlansk lag med 20 spillere som hver og en er like gode
          som de norske.
          3. Ta så de 10 beste på det utenlanske laget og erstatt de 10 dårligste på det norske laget.

          Sindre Kålhue: Hva er det som skjer? husk at kun et av svarene er rett.
          A: Det norske laget blir dårligere.
          B det norske laget blir like godt som før.
          C det norske laget blir bedre.
          Sindre Kålhue:- Hvis svaret ditt er A eller B, så er utspillene dine logiske. og da ønsker jeg lykke til med de 40 årene du fortsatt har igjen i NFF.

          Hvis svaret ditt er C,- de norske lagene blir bedre av at utlendingene kommer hit, men du vil allikevel ikke ha dem her,-da er det rasisme.


          håper tippeligaklubbene bryter med NFF og lager sin egen liga som er eid og stryrt av klubbene. Det er helt tåpelig slik som NFF holder på mot toppklubbene i Norge.
          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13271

            #6
            Rössler har grunn til å klage: Kjøpt inn fra utlandet selv, løftet laget slik at plassen ble sikret, og har siden stått på 110% for klubben! Er nå med å hevde LSK i utlandet, har gjort en kjempejobb for norsk fotball og tatt med seg plenty tysk kompetanse til berget. Så kommer dette lite gjennomtenke oppgulpet fra Kåfjord...

            Kåfjord navngav vel også Rössler spesielt som ansvarlig trener for en av "utlendingsklubbene": Det viser hvor korttenkt og respektløs han er overfor en av dem som har betydd og ofret mest for norsk klubbfotball denne vinteren. Og han ble kjøpt fra utlandet... På tide at noen gir en klar tilbakemelding til NFF?

            Kommentar

            • Tobben
              Jeg elsker å kjøre trikk
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2005
              • 1666

              #7
              Ja la oss skrive ett brev til han idioten kåfjord. Ett brev som får han til å åpne de øynene hans. Han ser jo søren meg ikke lenger enn han tenker.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #8
                Så viser det seg at Kåfjord er like nærsynt og treig i pappen som han ser ut.

                En klassisk representant for Gubbeveldet NFF.
                Et mer bakstreversk og pengegrådig forbund er vel vanskelig å finne noe sted. Og disse folka driver med Fotball? Underholdningsbransjen?? Innovasjon???

                Jeg slutta å gå på landskamper for lenge siden på grunn av forbundet, hele innstillingen og også billettprisene er feil.
                Nasjonalarenaen er heller ikke noe å skryte av.

                Og da er det vel heller ingen som forventer at vi skal klare å utvikle de beste dommerne i verden heller, det så vi jo på starten av fjorårets sesong. NFF henger mange år etter hva som skjer i resten av verden.

                Synd, men slik er det.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  #9
                  Denne Kåfjord er jo nesten like "sjarmerende" som Roger Solheim. For en jævla gjeng.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tobben
                    Han ser jo søren meg ikke lenger enn han tenker.
                    Knapt nok det.
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

                      #11
                      det jeg ikke skjønner er den gnålingen om at norske fotballspillere blir dårligere for at klubbene henter inn utlendinger. I england har de tatt inn masse utlendinger de siste 10 årene. allikevel får de fram bedre spillere enn noen gang. Eks. ble Lampard og Gerrard kåret som nr. 2 og 3 i Europa. og Rooney regnes som en av de aller største talenter i verden. dette kommer av at de lokale heltene må ta i litt ekstra for å hevde seg.

                      Det samme gjelder lillestrøm. utlenningene gjør at de norske spillerne på laget hever seg. at de dårligste må vike plassen er ikke noe problem for noen andre enn dem selv.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av e.d
                        det jeg ikke skjønner er den gnålingen om at norske fotballspillere blir dårligere for at klubbene henter inn utlendinger. I england har de tatt inn masse utlendinger de siste 10 årene. allikevel får de fram bedre spillere enn noen gang. Eks. ble Lampard og Gerrard kåret som nr. 2 og 3 i Europa. og Rooney regnes som en av de aller største talenter i verden. dette kommer av at de lokale heltene må ta i litt ekstra for å hevde seg.

                        Det samme gjelder lillestrøm. utlenningene gjør at de norske spillerne på laget hever seg. at de dårligste må vike plassen er ikke noe problem for noen andre enn dem selv.
                        Veldig godt poeng. Jeg tror ikke Magnus Myklebust blir en dårligere fotballspiller av å spille på lag med Occean og Koren. Også LSKs motstandere bør bli bedre av å møte spillere av internasjonal klasse.

                        Kommentar

                        • e.d
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 688

                          #13
                          er ikke mye troverdighet i dette.

                          jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotball
                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                          Kommentar

                          • Kef1r
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 730

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av e.d
                            er ikke mye troverdighet i dette.

                            jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotball
                            tenkte på det samme.. noe av det latterligste jeg har lest..

                            først vil han ha bort utenlandske spillere.. så går han ut og sier han er mot rasisme hah ;p :roll:

                            Kommentar

                            • pondus73
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 612

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                              Opprinnelig skrevet av e.d
                              er ikke mye troverdighet i dette.

                              jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotball
                              tenkte på det samme.. noe av det latterligste jeg har lest..

                              først vil han ha bort utenlandske spillere.. så går han ut og sier han er mot rasisme hah ;p :roll:
                              Det blir vel litt sært å si at dersom man mener at det er for mange utlendinger i norsk fotball så er man rasist?!!?!?!?!?!?!?
                              ------eLSKe-------

                              Kommentar

                              • blue
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1429

                                #16
                                Dette med at man er imot utlendinger i fotball, har ingenting med rasisme å gjøre. Tenk dere om litt her a. En fra USA eller Australia er jo likestilt med en fra Nigeria!
                                Fugla 4 Life!

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av e.d
                                  er ikke mye troverdighet i dette.

                                  jeg er imot rasisme. Og jeg er imot utlenninger i norsk fotball
                                  Akkurat den trenger jeg forklaring på?? :roll:

                                  Kommentar

                                  • morten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2156

                                    #18
                                    Jeg slutta å gå på landskamper for lenge siden på grunn av forbundet, hele innstillingen og også billettprisene er feil.
                                    Nasjonalarenaen er heller ikke noe å skryte av.

                                    Jeg slutta pga at landslaget vårt suger.At man får tredd en bend it lue over huet er prikken over i`en.Gla vi ikke kom til VM.Det tror jeg ville blitt en pinlig affære.
                                    Badekar
                                    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av morten
                                      Jeg slutta å gå på landskamper for lenge siden på grunn av forbundet, hele innstillingen og også billettprisene er feil.
                                      Nasjonalarenaen er heller ikke noe å skryte av.

                                      Jeg slutta pga at landslaget vårt suger.At man får tredd en bend it lue over huet er prikken over i`en.Gla vi ikke kom til VM.Det tror jeg ville blitt en pinlig affære.
                                      Word!
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7054

                                        #20
                                        Aaaah, utlendingsdebatten. Gode argumenter på begge sider her.

                                        PROBLEMET er at dersom det blir for mange utlendinger på et lag (og i LSK er vi på grensa, mener jeg hvertfall) vil ikke de lokale talentene slippe til. Samtidig menes det at den lokale tilhørigheta vil lide og at folk på f.eks. Skedsmo vil miste tilhørigheten til klubben.

                                        Det første er et godt argument, det siste ikke så godt. Klart, hvis vi kommer i situasjonen der LSK stiller 11 slovenere på banen, da sliter vi. Men så lenge vi har lokale gladgutter som Søgård, PSA og Kippe (vel, fra Kolbotn, men det er da bare 20 minutter med bil) inne på laget ser jeg ikke problemet. Interessen rundt LSK har ikke vært større på nesten 30 år enn hva den er nå og det syder jo rundt klubben i disse dager. 1000 fans drar til Køben, 250 fryser ræva av seg på Nye Ullevi og vi har et spanking stadion med verdens mest usympatisk engasjerte hjemmepublikum (i følge en RBK-kompis av meg).

                                        Men for å bli god, må man matches på toppnivå. Inntoget av utlendinger betyr at færre norske spillere får sjansen til det - samtidig som at de som klarer å komme seg gjennom nåløyet får bedre matching nå enn man noensinne har hatt i Tippeligaen.

                                        Alt i alt konkluderer jeg med at jeg har lyst på en kaffe, det er bare 45 minutter igjen til lunsj, og snus er godt. Amen.

                                        Opprinnelig skrevet av e.d
                                        det jeg ikke skjønner er den gnålingen om at norske fotballspillere blir dårligere for at klubbene henter inn utlendinger. I england har de tatt inn masse utlendinger de siste 10 årene. allikevel får de fram bedre spillere enn noen gang. Eks. ble Lampard og Gerrard kåret som nr. 2 og 3 i Europa. og Rooney regnes som en av de aller største talenter i verden. dette kommer av at de lokale heltene må ta i litt ekstra for å hevde seg.

                                        Det samme gjelder lillestrøm. utlenningene gjør at de norske spillerne på laget hever seg. at de dårligste må vike plassen er ikke noe problem for noen andre enn dem selv.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎