Alt ser ut til at Kovacs er på vei til Stavanger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kristian
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 690

    Alt ser ut til at Kovacs er på vei til Stavanger

    Alt ser ut til at Kovacs er på vei til Viking:

    Viking har kommet til enighet med Tromsø om kjøp av Peter Kovacs. Nå skal det forhandles om den personlige kontrakten til spissen.

  • vaadahl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Feb 2004
    • 156

    #2
    Dette er vel selve svaret på at det kun var sponsorprat d at "det skal ikke stå på penger for å bli best i landet" Hadde vært moro å få tt en spiller en gang som vi hadde hørt om.D sies at de nye trenerne er på utkikk etter forsterkninger oxo,men hvor er de ser ?
    Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

    Kommentar

    • vaadahl
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Feb 2004
      • 156

      #3
      Hva jobber egentig styret med har det bare vært kvartfinalestyr eller har alle tatt ferie? jeg ville heller hatt Kovacs enn de aller fleste andre spisser jeg kjenner til han har ekstreme kvaliteter som kan avgjøre kamper hvor lite annet fungerer for laget og slike spillere er det svært få av.Nå viser det seg at Mifsud heller ikke blir spilleklar til søndag,Vi husker alle Baron saken som de heller ikke kom noen vei med:blir det mye kaffe og wienerbrød der borte eller mangler de folk som kan gå i krigen og prate vår sak .Jeg lurer på hvordan arbeidsdagen deres forløper seg.
      Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

      Kommentar

      • general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

        #4
        Dette var ordentlig kjipt, særlig av to grunner ! 1) Han var en spiller vi var først ute med å ville ha hit, men nå blir han snappet av noen andre ( såra stolthet :twisted: ) 2) Man kan si mye rart om Kovacs, men han er en god fotballspiller som hadde gjort seg spesielt godt i vårt system. De kampene jeg har sett han har han vært veldig god, en konstant trussel! Stor og sterk, god på hue, kan drible, god stil å skyte. Dette er alle kvaliteter vi trenger (særlig de to siste)
        Seriegull 2016!!!

        Kommentar

        • vaadahl
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2004
          • 156

          #5
          Å selvfølgeleig skal han debutere mot oss 25.07
          Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #6
            Opprinnelig skrevet av vaadahl
            Å selvfølgeleig skal han debutere mot oss 25.07
            Nei....Faen ass. Gni det inn lissom!! Dette var kjipt. Jeg syns at han er en av de farligste i tippeliagen!! Husker Frisparket han hadde mot oss i fjor (vi vant 3-2 mot TIL)..Vi hadde trengt en som putter på sånt!! Mannen er jo enrom å da, farlig på hodet som bare det! Tipper han blir en kjempe hit
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • vaadahl
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 156

              #7
              Helt enig,men han hadde passet enda mer hos oss.Nå har jeg gått og ventet et halvt år på at han skal ta på seg drakta vår men sånn ble det altså ikke.Jeg er så utrolig skuffet.At ikke innvestorer og styret klarer et regnestykke på hvor fort de hadde tjent inn pengene på å kvallifisere seg til vinteren og gjøre det bra der.Nei vi henter inn en spiller fra malta som ingen har sett og som ingen kommer til å se innenfor 16.meteren ,hverken med eller motspiller.Han kan selvfølgelig være bra men alle vet at kovacs hadde blitt bra på Åråsen.FAEN
              Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                #8
                Det ble lovet en etablert kvalitets-spiss i vinter, nå er det riktignok ikke blitt sommer ennå, men jeg synes det drøyer litt....

                Typisk LSK at de ikke klarer å få Midsud klar til FFK-kampen, men det gjør jo ikke noe, vi har jo Johan Petter Winsnes på den plassen.

                Det kan være at styret er såpass fornøyde med resultatene til nå i år at de ikke ser det nødvendig å hente inn flere spillere, vi har jo tross alt slått de fleste bunnlagene, og vi ligger over midten av tabellen!

                Laget LSK-styret og sponsorene mener seriøst vi skal utfordre(rbk)har hentet 4! nye spillere 1.Juli, fordi de gjorde det så dårlig(2.plass) i vårsesongen. Hva gjør LSK-styret...som de alltid gjør: Veeeeeeeenter.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • vaadahl
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Feb 2004
                  • 156

                  #9
                  Jeg har ikke gått glipp av en obligatorisk kamp på Åråsen på 15 år,men i protest mot det patetiske styret og det faktum at de har sviktet oss i Kovacs saken så drar jeg på ferie under Viking kampen.Det blir tøft å ikke være der men jeg orker ikke se at vi står med lua i hånda og ser på at spillere som vi skulle ha går til andre.Lei prat gi oss action.
                  Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Helt enig med supergutta LSK-supp og Vaadahl, få Berg, Tommy og de andre svina ut av klubben. Faens patetiske drittfolk som bare ødelegger klubben vår når dem ikke klarer å kjøpe flere spillere.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Helt enig med supergutta LSK-supp og Vaadahl, få Berg, Tommy og de andre svina ut av klubben. Faens patetiske drittfolk som bare ødelegger klubben vår når dem ikke klarer å kjøpe flere spillere.
                      Jøss, "Rønnern" her!?, hyggelig at psykisk utviklingshemmede også har meninger om spillerinnkjøp. stå på! :wink:

                      Nå er det ikke slik at gamle klubbhelter nødvendigvis besitter de kvalifikasjoner og egenskaper det trengs for å føre en klubb til topps, men vi får håpe det dukker opp noen super-kjøp snart. Har tro på Mifsud.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        #12
                        Håper LSK heller satser ungt og så lokalt som det er mulig.

                        Har tro på Mifund jeg også. Tror han vil bli bra som høyreving i et 4-3-3 system eller som spiss ved siden av Arild i 4-4-2.

                        Kommentar

                        • LSK-supp.
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 1023

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                          Håper LSK heller satser ungt og så lokalt som det er mulig.
                          Hvis du har ambisjoner om midten av tabellen eller under så er det bra.

                          Skeid satser på talenter, de ligger i midten av 1. div....

                          Skal vi bli bedre enn rbk så nytter det ikke å stille med en gjeng unggutter.

                          Skal vi hente inn unge spillere må det hentes inn SUPER-talenter, noe det bare har vært noen få av "lokalt" de siste årene, men INGEN av de havnet i LSK(Carew, Fredheim Holm, Braathen, Kazolowski+ par til).

                          Personlig driter jeg i om spillerene er fra romerrike eller Malta, bare de er GODE nok til å få fugla til topps. Men meg om det.
                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4376

                            #14
                            hvorfor er det på død og liv så viktig med ny spiss? mifsud kommer nå.. tror ærlig talt ikke kovacs ville gjort det no bedre enn sundgot uansett..

                            vi har toppscoreren i tippeligaen, vi har (etter min mening) landets beste midtbane.. vi har en glimrende venstre ving i pål strand.. jeg syns kun høyre ving er det svakeste i vår første 11'er vår.. og nå får vi jo da ny spiller der..

                            er jo såklart morro og bra med forsterkninger, men herregud, har vi det så travelt? er trossalt bedre å bruke litt tid på å finne en virkelig kvalitets spiller, istedet for å forhaste seg og kjøpe bare for å kjøpe.. vet at man lovet ny spiss i vinter, og nå har vi jo hentet en! er spent på mifsud.. håper han slår til
                            ..................

                            Kommentar

                            • general
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1150

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              hvorfor er det på død og liv så viktig med ny spiss? mifsud kommer nå.. tror ærlig talt ikke kovacs ville gjort det no bedre enn sundgot uansett..

                              vi har toppscoreren i tippeligaen, vi har (etter min mening) landets beste midtbane.. vi har en glimrende venstre ving i pål strand.. jeg syns kun høyre ving er det svakeste i vår første 11'er vår.. og nå får vi jo da ny spiller der..

                              er jo såklart morro og bra med forsterkninger, men herregud, har vi det så travelt? er trossalt bedre å bruke litt tid på å finne en virkelig kvalitets spiller, istedet for å forhaste seg og kjøpe bare for å kjøpe.. vet at man lovet ny spiss i vinter, og nå har vi jo hentet en! er spent på mifsud.. håper han slår til
                              så klart kovacs ikke ville blitt bedre enn sundgot og håper ikke vi leter etter det heller. det vi trenger er en som putter mer en Powell!1 Sundgot er nok årets beste hittil !!

                              Høyre kant er helt klart vårt svakeste ledd, og håpet er at Mifsud kan gå inn der og bli siste spiss i 4-3-3!! problemet er vel at 4-4-2 og langballer banker på døra med powell og da er nok Mifsud(lillegutt) ute fortere enn f.. selv om han er bedre enn powell. Derfor haster det med å kjøpe en STOR spiss som kan konkurere med Powell. En skade på Sundgot så er det kjørt
                              Seriegull 2016!!!

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Håper LSK heller satser ungt og så lokalt som det er mulig.
                                Hvis du har ambisjoner om midten av tabellen eller under så er det bra.

                                Skeid satser på talenter, de ligger i midten av 1. div....

                                Skal vi bli bedre enn rbk så nytter det ikke å stille med en gjeng unggutter.

                                Skal vi hente inn unge spillere må det hentes inn SUPER-talenter, noe det bare har vært noen få av "lokalt" de siste årene, men INGEN av de havnet i LSK(Carew, Fredheim Holm, Braathen, Kazolowski+ par til).

                                Personlig driter jeg i om spillerene er fra romerrike eller Malta, bare de er GODE nok til å få fugla til topps. Men meg om det.
                                Joa jeg har ambisjoner om å ligge midt under tabellen og ikke ett hakk over #-o

                                Nå sa ikke jeg at vi skulle bytte ut spillerne våre med en gjeng meg ungutter heller da.
                                Jeg sa "Håper LSK heller satser ungt og så lokalt som det er mulig" og da mente jeg 1 spiller,
                                ikke ett helt juniorlag.



                                Vi har fått Mifsund gratis på en 3,5 års kontrakt, så jeg mener LSK bør ha råd til å sikre seg
                                ett talent av Daniel Braathen klasse.

                                En annen ting er at LSK ikke er sikre på hvor på banen Mifsund kommer til å spille og/eller
                                om Stian Berget skriver under ny kontrakt, så da lønner det seg og vente til man har finni
                                ut av disse tingene før man "kjøper" noen nye spillere.

                                Kommentar

                                • vaadahl
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Feb 2004
                                  • 156

                                  #17
                                  [quote="_Jonern"]hvorfor er det på død og liv så viktig med ny spiss? mifsud kommer nå.. tror ærlig talt ikke kovacs ville gjort det no bedre enn sundgot uansett..

                                  Nei kan du begripe hvorfor vi trenger en spiss til.I morgen gleder jeg meg da skal vi spille som første lag i Norge spille 4-6-0.Arne sier vi bare har en spiss på dette nivået og han bestemmer jo
                                  Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #18
                                    sundgot måtte jo bli syk akkurat nå :oops:

                                    du har vel rett vaadahl, vi trenger en spiss.. er bare usikker på om kovacs ville vært den rette mannen.. det er mulig

                                    MEN, i neste match mot viking, vil etter all sansynlighet Arild, mifsud OG powell(?) være klare igjen..
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4376

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                      Det kan være at styret er såpass fornøyde med resultatene til nå i år at de ikke ser det nødvendig å hente inn flere spillere, vi har jo tross alt slått de fleste bunnlagene, og vi ligger over midten av tabellen!
                                      .
                                      hvorfor i alledager kommer du med det bånnlag greiene dine?!?

                                      herregud vi har slått bodø/glimt 0-4 BORTE, vi har slått brann(som var ubeseiret hjemme) 1-5 BORTE, vi har slått ut tromsø(som har feid all motstand av banen hjemme i år) i cupen BORTE.. vi ligger på 3.plass, og har suveren målforskjell, vi scorer mål i bøtter og spann.. hva faen forventer du egentlig?

                                      hvis du ikke har fått det med deg, så må et topplag slå et hvilket som helst lag, uavhengig om det er topp eller bunn
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • LSK-supp.
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 1023

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                        Det kan være at styret er såpass fornøyde med resultatene til nå i år at de ikke ser det nødvendig å hente inn flere spillere, vi har jo tross alt slått de fleste bunnlagene, og vi ligger over midten av tabellen!
                                        .
                                        hvorfor i alledager kommer du med det bånnlag greiene dine?!?

                                        herregud vi har slått bodø/glimt 0-4 BORTE, vi har slått brann(som var ubeseiret hjemme) 1-5 BORTE, vi har slått ut tromsø(som har feid all motstand av banen hjemme i år) i cupen BORTE.. vi ligger på 3.plass, og har suveren målforskjell, vi scorer mål i bøtter og spann.. hva faen forventer du egentlig?

                                        hvis du ikke har fått det med deg, så må et topplag slå et hvilket som helst lag, uavhengig om det er topp eller bunn
                                        Bra det, men har vi slått Tromsø borte? Det visste jeg ikke...

                                        Uansett, man ser nå at når Sundgot ble syk, har vi INGEN spisser.
                                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎