Billettsalget har startet!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Billettsalget har startet!

    LSK.no:

    I dag, 20. mars, starter salget av billetter til LSKs kamper sesongen 2006!

    Fra kl. 14.00 i dag vil det være mulig å sikre seg billetter til LSKs hjemmekamper i Tippeligaen 2006. Den eneste kampen som ikke vil være tilgjengelig for salg er kampen LSK-VIF, som skal forhåndsselges til LSKs sponsorer og sesongkortinnehavere, samt LSK- og KFL-medlemmer, før de resterende billettene vil legges ut for salg for andre. Dette vil skje etter sommerferien og tidspunkter for dette vil opplyses om på et tidlig tidspunkt.

    For mer info vedrørende priser og hvor man kan kjøpe billetter pr. dags dato, les her: Billetter


    (Trykk på bildet!)
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Koser meg at dette skjer.

    Har hørt fra flere enga folk at de vil kuppe deler av tribunen som ikke er tildelt dem. Nå blir det forhåpentligvis vanskelig.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Tony_Montana
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Mar 2006
      • 14

      #3
      Fra lsk.no:
      perioden 01. desember – 04.mars kl 24.00 vil være mulig å kjøpe nye sesongkort også for de som ikke hadde sesongkort i 2005

      Bare for å være sikker; Det er fortsatt mulig for meg, som ikke hadde sesongkort i fjor, å kjøpe sesongkort? Eller?

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Re: Billettsalget har startet!

        Opprinnelig skrevet av Lars
        For mer info vedrørende priser og hvor man kan kjøpe billetter pr. dags dato, les her: Billetter


        (Trykk på bildet!)
        Når jeg går inn på LSK-RBK hos Billettluka står det at det er 2407 billetter igjen. Samtidig står det "Stengt**" under "Kjøp". Det skal ikke være lett å kjøpe billetter til LSK-kamper.

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #5
          Kan hende at de har stengt billettsalget på Internett for at ikke trøndere som bor utenfor Lillestrøm/Oslo ikke skal få kjøpt billetter.

          Er det tilfellet er det genialt spør du meg.

          Ved og bare selge billetter hos de lokale utsalgstedene luker du vekk sjansen for og få altfor mange trøndere inn på andre steder enn bortefeltet.

          Noe jeg forøvrig synes det har vært altfor my av de siste gangene vi har møtt trøndera på Åråsen.

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
            Kan hende at de har stengt billettsalget på Internett for at ikke trøndere som bor utenfor Lillestrøm/Oslo ikke skal få kjøpt billetter.

            Er det tilfellet er det genialt spør du meg.

            Ved og bare selge billetter hos de lokale utsalgstedene luker du vekk sjansen for og få altfor mange trøndere inn på andre steder enn bortefeltet.

            Noe jeg forøvrig synes det har vært altfor my av de siste gangene vi har møtt trøndera på Åråsen.
            For å si det sånn..jeg har en svoger som er trønder( :roll: ) og jeg har ikke skaffa han noen bilett 8)

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              #7
              Opprinnelig skrevet av iL
              Har hørt fra flere enga folk at de vil kuppe deler av tribunen som ikke er tildelt dem. Nå blir det forhåpentligvis vanskelig.
              Etter suksessen med lukket salg i semi'n i fjor så var det mange som spurte om ikke vi like gjerne kunne tatt og spist store deler av bortesvingen også. De har vel ikke krav på mer enn 6-700 billetter.

              Jeg ser et par momenter både for og mot:
              - Dersom vi skal blande engen med Fugla/nøytrale i svingen, så må vel en del av svingen sikres med både større vaktstyrker og avsperring. Det gjør at vaktholdet blir dyrere i tillegg til at vi får solgt færre billetter.

              - Det er synd hvis det ikke blir plass til alle Fugla-folk som vil inn, og kanskje øker det sjansen for seier hvis vi klarer å gjøre Fugla enda mer overlegne bortefansen.

              Det aller beste hadde selvfølgelig vært om bortefolket hadde blitt så provosert at de hadde boikottet kampen. Da kunne vi fylt så og si hele stadion med Fuglafolk.
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1552

                #8
                Re: Billettsalget har startet!

                Opprinnelig skrevet av Torolf
                Opprinnelig skrevet av Lars
                For mer info vedrørende priser og hvor man kan kjøpe billetter pr. dags dato, les her: Billetter


                (Trykk på bildet!)
                Når jeg går inn på LSK-RBK hos Billettluka står det at det er 2407 billetter igjen. Samtidig står det "Stengt**" under "Kjøp". Det skal ikke være lett å kjøpe billetter til LSK-kamper.
                Jeg vil tro at grunnen til at Billettluka nå har stengt salget, er at prisene i går var helt feil for samtlige serierunder bortsett fra den første. Prisen for sitteplass på langsiden var 120 kroner - istedenfor 200.

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Greit nok at ikke trøndere skal komme inn, men hva med oss stakkars eksilfugler? Jeg er sannsynligvis rævkjørt, og det i forhold til en av de få kampa jeg faktisk har mulighet til å få med meg i år. Ikke fornøyd, skal jeg si dere.

                  Faktisk bør åråsen ekspanderes, gjerne til 14000-15000.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Lars_K!
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 271

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                    Etter suksessen med lukket salg i semi'n i fjor så var det mange som spurte om ikke vi like gjerne kunne tatt og spist store deler av bortesvingen også. De har vel ikke krav på mer enn 6-700 billetter.

                    Jeg ser et par momenter både for og mot:
                    - Dersom vi skal blande engen med Fugla/nøytrale i svingen, så må vel en del av svingen sikres med både større vaktstyrker og avsperring. Det gjør at vaktholdet blir dyrere i tillegg til at vi får solgt færre billetter.

                    - Det er synd hvis det ikke blir plass til alle Fugla-folk som vil inn, og kanskje øker det sjansen for seier hvis vi klarer å gjøre Fugla enda mer overlegne bortefansen.

                    Det aller beste hadde selvfølgelig vært om bortefolket hadde blitt så provosert at de hadde boikottet kampen. Da kunne vi fylt så og si hele stadion med Fuglafolk.

                    Fra NFFs kampreglement:

                    6.1 Billetter
                    a) Inntil 5% av stadions totale tilskuerkapasitet skal kunne stilles til disposisjon for
                    gjestende lags supportere. Billettene skal være i egen sektor og tilfredsstillende
                    avgrenset fra de øvrige tilskuerne. I tillegg skal gjestende klubb disponere inntil 30 stk.
                    fribilletter.

                    Kommentar

                    • alium
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Apr 2005
                      • 4

                      #11
                      Ja, helvete hæll!
                      Eksil-kanaris fortjener billett de også, og det gagner da for faen ingen andre enn NSB om vi må ut til Lillestrøm hver jævla gang vi skal kjøpe billett.. OK, greit at trøndra bør få færrest mulig billetter... Men fiks et opplegg med at medlemmer kan taste inn nummeret sitt og få billett da... Evt. stemmegjenkjenner som krever at du synger "Forza fugla" før du får kjøpt.
                      Eller skaff meg en jobb der jeg alltid kan se Åråsen, så slår jeg til på flekken og lover å stille på samtlige kamper...

                      Kommentar

                      • sparwasser
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3185

                        #12
                        RB: Billettbørsen 2006

                        Mandag ble billettene til årets LSK-sesong lagt ut for salg.
                        Over halvparten av billettene til serieåpningen mot
                        Rosenborg 9. april er revet vekk i et lukket salg.

                        LSK har solgt 1.856 sesongkort. Dessuten er mellom nesten
                        alle de 700 VIP-plassene kjøpt opp. I tillegg kommer
                        klubbens egne medlemmer.

                        RB-sporten vil også denne sesongen følge billettsalget fra
                        kamp til kamp.

                        Slik var status før billettsalget ble åpnet 20. mars:

                        26/3: LSK-Djurgården 120 (Royal League)

                        9/4: LSK – Rosenborg 6.132

                        23/4: LSK-Viking 3.106

                        7/5: LSK-Start 3.106

                        16/5: LSK-Molde 3.106

                        28/5: LSK-Sandefjord 3.106

                        2/7: LSK-Odd 3.106

                        23/7: LSK-Brann 3.106

                        13/8: LSK-Fredrikstad 3.106

                        27/8: LSK-Ham-Kam 3.106

                        17/9: LSK-Vålerenga 3.106

                        1/10: LSK-Stabæk 3.106

                        22/10: LSK-Tromsø 3.106

                        5/11: LSK-Lyn 3.106

                        Totalt: 43.404
                        Snitt: 3.339

                        Kommentar

                        • RoyVaadal
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 4055

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Lars_K!
                          a) Inntil 5% av stadions totale tilskuerkapasitet skal kunne stilles til disposisjon for
                          gjestende lags supportere. Billettene skal være i egen sektor og tilfredsstillende
                          avgrenset fra de øvrige tilskuerne. I tillegg skal gjestende klubb disponere inntil 30 stk.
                          fribilletter.
                          Hvis det er 12 000 vi har plass til, så er det 630 billetter engen har krav på. Skal vi være snille og likevel gi dem hele svingen og drøye 1500?
                          RoyVaadal.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                            Opprinnelig skrevet av Lars_K!
                            a) Inntil 5% av stadions totale tilskuerkapasitet skal kunne stilles til disposisjon for
                            gjestende lags supportere. Billettene skal være i egen sektor og tilfredsstillende
                            avgrenset fra de øvrige tilskuerne. I tillegg skal gjestende klubb disponere inntil 30 stk.
                            fribilletter.
                            Hvis det er 12 000 vi har plass til, så er det 630 billetter engen har krav på. Skal vi være snille og likevel gi dem hele svingen og drøye 1500?
                            Det er vel en sjans for at dette kan slå tilbake på oss ved at andre lag gir oss tilsvarende få billetter, blir ikke så mange kanaris på nadderud, briskeby og i Sandefjord da.?.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Ted Nugent
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 851

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Det er vel en sjans for at dette kan slå tilbake på oss ved at andre lag gir oss tilsvarende få billetter, blir ikke så mange kanaris på nadderud, briskeby og i Sandefjord da.?.
                              Forskjellen er vel at det aldri blir utsolgt på disse stedene...

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1552

                                #16
                                Nå ser jeg Billettluka har åpnet salget igjen. Sitteplassbillettene på langsiden koster fortsatt kun 120 kroner (for alle kampene bortsett fra den mot RBK). Her må vel noe være galt??? Eller sponser Billettluka kampene i år?

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎