RB: Lukket salget til Vålerenga-kampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    RB: Lukket salget til Vålerenga-kampen



    Lukket salget til Vålerenga-kampen

    ÅRÅSEN:
    Enkeltbillettsalget til Åråsen-kampene i 2006-sesongen ble åpnet i går ettermiddag. Unntaket var kampen mot Vålerenga i september.

    Av: Morten Svesengen
    – Billetter til den kampen blir foreløpig ikke lagt ut for salg. Vi vil først gjennomføre et lukket salg til dem med sesongkort og medlemmer av Kanari-Fansen og LSK. Det skjer trolig først på ettersommeren, sier stadionansvarlig Birger Karlsen.

    LSK har solgt 1.856 sesongkort denne sesongen. I tillegg er de fleste av de 700 VIP-plassene solgt for hele sesongen. I tillegg kommer klubbens egne medlemmer. Det betyr at det allerede er revet vekk over 3.000 billetter til alle kampene.

    PS! Billetter til LSK-kampene kan kjøpes hos Effect, Sportshuset og På Sparket (kiosken på Åråsen) i Lillestrøm. I tillegg selges det billetter på internett gjennom nettsiden billettluka.no.

    EGEN KOMMENTAR: Jeg synes sesongkortsalget er utrolig skuffende. Her har man skuslet bort en unik mulighet til å fylle opp Åråsen.
  • gravinho
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2005
    • 240

    #2
    Hvor mange sesongkort var solgt på samme tid i fjor (og tidligere år), egentlig?
    gravinho

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #3
      Opprinnelig skrevet av Turgero
      Hvor mange sesongkort var solgt på samme tid i fjor (og tidligere år), egentlig?
      I følge RB 31.03.05:
      "Det er solgt 1.692 sesongkort
      I tillegg er VIP-delen (700 plasser)
      nærmest utsolgt".

      En økning på 164 sesongkort fra i fjor.
      Utrolig dårlig.

      Kommentar

      • JhnY
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 975

        #4
        LSK har jo ikke akkurat satset så veldig mye på sesongkort da

        Kommentar

        • Errevs
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jun 2005
          • 200

          #5
          Det er jo ikke så veldig rart at de har slitt med sesongkort.
          Når jeg bestilte mitt sesongkort ved den ringerunden som ble arrangert, hadde jeg forventet et giro i posten. Men det var vel å forvente for mye av lsk sine billettansvarlige, da jeg etter 1,5 mnd måtte ringe lsk kontoret å purre, og da det ikke fungerte måtte jeg 2 uker etterpå ringte rett til billettsiden for å få kid og kontonummer.
          Med andre ord, mange av de som fikk et spark i rompa ved å få en tlf fra lsk droppet å gå igjennom den samme prosessen som meg, og droppet sesong kortet og kommer ikke på kamper som kamma, sandefjord etc.

          Kommentar

          • ølanders
            Medlem
            Bøffel
            • Feb 2006
            • 30

            #6
            man må vel ikke hente billett hvis man har sesongkort? :? eller?

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎