Rekdal skulle ønske vif var klare favoritter, men LSK er!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MobBoss
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 900

    Rekdal skulle ønske vif var klare favoritter, men LSK er!

    Han sier i slutten av artikkelen at LSK og RBK er de største favorittene til å vinne serien? Er dette er psykologisk utspill eller mener an virkelig dette?

    VALLHALL (VG Nett) Kjetil Rekdal stilte krav til Vålerenga før han signerte en ny avtale med klubben.

    Invicta

    Ingen er større en klubben
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2886

    #2
    rekdal var ute med leppa i tv2 sporten igår og sa at lsk er pr-kåte. for meg virker det som om han er pr-kåt fordi han må absolutt ut i media for å si det. mannen tåler ikke at lsk plutselig får mer oppmerksomhet enn møkkaklubben hans
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Gale Isbre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 1164

      #3
      Har ikke den mannen forlengst mistet sin injurierende kraft?

      Kommentar

      • Realisten
        -VIF-supporter-
        Møteplager
        • May 2004
        • 73

        #4
        Re: Rekdal skulle ønske vif var klare favoritter, men LSK er

        Er jo vanskelig å tro at noen andre lag enn RBK eller LSK vinner serien i år. RBK kom kraftig på høsten i fjor, og har ikke tapt mot et norsk lag på over et halvt år. I tilsvarende periode har vel Vålerenga knapt nok vunnet en kamp...

        LSK har uten tvil vært det beste laget i RL, og per dags dato er det vanskelig å finne noen feil ved det laget der. Eneste som kan tale mot LSK er at de, som Vålerenga i fjor, kan treffe formtoppen litt for tidlig. Spørsmålet er vel bare om LSK har like griseflaks som det Vålerenga hadde i fjor - og med RBK i bildet tror jeg ikke det.

        Dere kan snakke om psykologisk utspill så mye dere vil, men jeg tror det finnes få folk som oppriktig talt mener at Vålerenga er større favoritter enn LSK til å vinne serien i år.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Vi og RBK ER favoritter uansett... Vif uten spisser som putter, med en aldrede gjeng i bakrefirer og en midtbane duo som er mer opptatt av hår og smykker så skjønner jeg utspillet til "I".Det eneste patetiske med dette er at han gjør dette kun for å få oppmerksomhet.

          Kommentar

          • Marianne
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2005
            • 179

            #6
            Det har vel egentlig ikke noe å si, verken hva han mener eller sier. Det forandrer ingenting. LSK og RBK blir ikke dårligere, og Vif blir ikke bedre. Bortsett fra at det selvsagt lønner seg å ha tro på eget lag...

            Kommentar

            • fotball_marthe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1069

              #7
              Reka mener at LSK er PR-kåte??
              Hvorfor går han ut i media for å si det da?
              For en jævli drittsekk! Han bare passer på å slenge dritt om LSK, før vi leder tabellen og VIF rykker ned! :lol:
              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

              Kommentar

              • Realisten
                -VIF-supporter-
                Møteplager
                • May 2004
                • 73

                #8
                Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                Reka mener at LSK er PR-kåte??
                Hvorfor går han ut i media for å si det da?
                For en jævli drittsekk! Han bare passer på å slenge dritt om LSK, før vi leder tabellen og VIF rykker ned! :lol:

                Saken går jo på at han hadde en rekke krav til seriemesterne i forbindelse med at han har signert en ny kontrakt. Som et PS på slutten har han blitt spurt hvordan han tror det går med Vålerenga, og han sier at RBK og LSK er favoritter.

                Jeg skjønner ikke helt hva som er drittkastingen her... Hadde han sagt at LSK ikke er favoritter hadde det garantert blitt ramaskrik da og.

                Dessuten, nå har jo Fjørtoft etterlyst dette, så da må det vel bare være vel og bra?

                Kommentar

                • Gale Isbre
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 1164

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Realisten
                  Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                  Reka mener at LSK er PR-kåte??
                  Hvorfor går han ut i media for å si det da?
                  For en jævli drittsekk! Han bare passer på å slenge dritt om LSK, før vi leder tabellen og VIF rykker ned! :lol:

                  Saken går jo på at han hadde en rekke krav til seriemesterne i forbindelse med at han har signert en ny kontrakt. Som et PS på slutten har han blitt spurt hvordan han tror det går med Vålerenga, og han sier at RBK og LSK er favoritter.

                  Jeg skjønner ikke helt hva som er drittkastingen her... Hadde han sagt at LSK ikke er favoritter hadde det garantert blitt ramaskrik da og.

                  Dessuten, nå har jo Fjørtoft etterlyst dette, så da må det vel bare være vel og bra?
                  Tror denne tråden etter hvert handler om flere ulike utspill. Det jeg ikke skjønner er at noen fortsatt lar seg provosere av Rekdal...uansett hva han sier...

                  Kommentar

                  • KristofferØ
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 587

                    #10
                    Snakka med Glenn Roberts (Fordi jeg var på Wang og filma, ikke fordi jeg trives i engaland..) og han sa at Enga ikke var kandidater i år. Han utnevnte LSKs tropp som fullgod, og det må sies å være bra.. Jeg mener, gutten har jo PRATA med Didier DROGBA! Shit! Jaja, uansett.. Synes vi skal ta med oss at etterstad****ene har tro på oss.. Og ikke minst bør målet være: Svare med å synge dem ut x 2..
                    I år så tar vi ostepop
                    Vi elsker Lillestrøm
                    HEI!

                    Kommentar

                    • MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

                      #11
                      Vi må også huske at Enga vant i fjor ikke pga stor prestajon av dem, men at alle de andre lagen dreit seg ut på oppløpssida... Og det er jo dårlig av de andre lagene, bl.a. Lsk. All ære til Enga, for seriegullet havnet tross alt hos dem, MEN de var svake i fjor også. Hvis både RBK og LSK klarer å holde på den agressive angrepsfotballen pluss kompakt forsvar, har ikke enga en eneste sjanse. Husk også at for at de ikke skulle drite seg helt ut mot slutten, måtte spillerne ut å si ifra for å skifte taktikk... Så at enga er gull favoritt er ikke i mine tanker engang.

                      For å summere, Enga var ikke så gode at det tilsier 1. plass, og i år er det et par lag som er bedre og da holder de ikke mål.

                      Min mening.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎