RB: Fortsetter backjakten

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Fortsetter backjakten



    Fortsetter backjakten

    ÅRÅSEN:
    LSK har fortsatt ikke klart å finne Christoffer Anderssons erstatter.


    De har sett flere spillere, men ifølge trener Uwe Rösler har de enten ikke vært gode nok eller for dyre.

    – Vi er ikke i en situasjon hvor vi kan bruke mange millioner for å erstatte Christoffer. Vi brukte mye for å hente inn Olivier Occean foran denne sesongen, og neste sesong må vi kanskje gjøre det samme for å erstatte Robert Koren. Da kan vi ikke kjøpe dyrt denne gangen. Slik er vår verden, sier han.

    Målet er å skaffe en erstatter før overgangsvinduet stenger i slutten av denne måneden. Men ikke for enhver pris.

    – Hvis vi ikke finner en spiller som passer i forhold til pris og kvalitet, venter vi til sommervinduet åpner, sier LSK-treneren.

    Rösler mener det i en periode også er mulig å erstatte svensken med de spillerne han allerede ha,

    – Både Anders Rambekk, Pål Steffen Andresen og Johan Petter Winsnes kan spille i hans posisjon, mener Rösler.
    RoyVaadal.
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Re: RB: Fortsetter backjakten

    Opprinnelig skrevet av Rösler til RB som
    – Vi er ikke i en situasjon hvor vi kan bruke mange millioner for å erstatte Christoffer. Vi brukte mye for å hente inn Olivier Occean foran denne sesongen, og neste sesong må vi kanskje gjøre det samme for å erstatte Robert Koren. Da kan vi ikke kjøpe dyrt denne gangen. Slik er vår verden, sier han.
    Jeg liker denne innstillinga godt. Det er på sentral midtbane vi må sette av midler til å få tak i en kanonspiller, så får vi heller nøye oss med ok nivå på backene.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎