Lyst til å le litt?? Sjekk dette.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Lyst til å le litt?? Sjekk dette.

    Le av denne nissen, han er i gang igjen:

    RBK-direktør Nils Skutle er fortørnet over antydningene om at Rosenborg skal ha bløffet for å få hjemmefordel mot Lillestrøm i cupen.




    Skjønner ikke at det er mulig jeg ass..! Fornektelse, løgn, dumhet og arroganse har blitt samlet under ett navn: Skutle
  • Mor_10
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2004
    • 131

    #2
    Noen bør minne VG på §3.9 i Vær Varsom Plakaten.

    "3.9. Opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft. Husk at mennesker i sjokk eller sorg er mer sårbare enn andre"


    Det er tydelig at Skutle fortsatt er i skjokk. Noe som hans uttalelser allerede 30/6 tyder på
    "Vi trodde ikke det vi hørte. Du kan trygt si at vi reagerte med vantro"
    .
    --------------------------------------------
    Mor10

    Kommentar

    • KanariJente
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jul 2004
      • 106

      #3
      Jeg måtte jo le av Skutle da..... Noe så latterlig. Men dere: Vet dere at Molde (og kanskje Brann) støtter RBK i saken? At Brann støtter dem er kanskje ikke så rart, siden vi knuste laget for en uke siden. Men likevel..... Forresten: skulle ikke overraske meg om organisasjoner innen samferdsel og geografi kårer ham til Årets Navn...

      Kommentar

      • Brann_bergen
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jul 2004
        • 6

        #4
        Deilig(å ikke misnt rettferdig) at dette fra hr.skutle ikke førte noen vei!
        Kem faen e zidane, kem faen e zidane, for vi har olofinjana...(enn så lenge)

        Kommentar

        • Oslo-kanari
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Feb 2004
          • 26

          #5
          For en dust....Må si meg enig i Søgård at trøndera ikke skjønner det norske kartet....

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎