Fansen på Rønna stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

    Fansen på Rønna stadion

    Jeg må si at jeg er mildt sagt skuffet over synginga i klokkesvingen idag. Hvorfor synger vi ikke? det skjedde MEGET ofte at 10 stk. startet å synge og når sangen var ferdig hadde kun jeg og et par andre sunget HELE sangen! Hvor er de 500 andre???
    Kun er par ganger i matchen sang hele Fansen, men det er altfor dårlig!!!

    FLAUT!!!!!!!!!!!
    Homer Simpson.



    www.ultrassarp.no
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

    #2
    Kunne ikke være mer enig, det var dårlig av KFL idag.
    Sto på høyresiden og sang for full hals med der var det bare meg og min kompanjong som sang + noen par andre.

    Var i freksta ifjor under cupen og da var det bedre stemning. Har et liten teori om at når det går bra blir det så mange medgangsupportere at det går utover synginga i en negativ retning.

    Er noe som er galt når stemninga er bedre med dobbelt så få på tribunen. :?

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Pissprat. I andre omgang var det veldig bra synging på feltet vårt. Jeg sto litt til høyre for midten og hørte det bra. 500? Feltet tar 1200 og det var fullt. :-)

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #4
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Pissprat. I andre omgang var det veldig bra synging på feltet vårt. Jeg sto litt til høyre for midten og hørte det bra. 500? Feltet tar 1200 og det var fullt. :-)
        Vi var hverfall 1000 stk.

        ELENDIG synging, nå får folk faen meg starte å synge, ellers kan de sette seg på sittetribunene.

        Bare ved scoringer, og helt på slutten/etter matchen var så godt som alle med. Det viste at det faktisk ER mulig å skape trøkk på en tribune uten tak rett over oss.

        Skjønner ikke at vi kan kalle oss norges beste supportere når så få synger. Det samme gjelder faktisk på Åråsen, veldig mange på feltet som ikke synger der også, noen forslag for å få fler med på synginga?

        Jævlig fornøyd med resultatet i dag forresten
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Drit i å mase så jævlig om den synginga. Det var helt ok, og det er jo tross alt ikke bare derfor vi er der. At vi vinner er det viktigste :-)

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            nei jeg er faktisk enig.
            synginga sugde i dag.

            jævli slitsomt å bare høre sine egen stemme.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Var ikke all verden idag, men ikke noe å syte så voldsomt om heller. Får jo ikke voldsom hjelp av akustikk heller, sangene forsvinner bare rett ut i lufta...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #8
                syntes synginga var helt grei...men at vi ikke klarer å hole "lillestrøm er de beste" i mer enn et par runder er for dårlig
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #9
                  synginga var som alt annet. fellesferie, pilsing og en sliten gjeng etter Bergen!! Ikke noe årsbeste nei, men så man rundt på folk så klarte vi jo ikke mer, vi for daue
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    #10
                    [quote="King_Raymond"]Var ikke all verden idag, men ikke noe å syte så voldsomt om heller. Får jo ikke voldsom hjelp av akustikk heller, sangene forsvinner bare rett ut i lufta...[/quote

                    Er vel ingen unnskyldning det for at ca. 2/3 holdt kjeft store deler av matchen. Hvis ikke synginga betyr noe særlig, sitt på sittetribunen, derfra ser man bedre også.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      [quote="LSK-supp."]
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Var ikke all verden idag, men ikke noe å syte så voldsomt om heller. Får jo ikke voldsom hjelp av akustikk heller, sangene forsvinner bare rett ut i lufta...[/quote

                      Er vel ingen unnskyldning det for at ca. 2/3 holdt kjeft store deler av matchen. Hvis ikke synginga betyr noe særlig, sitt på sittetribunen, derfra ser man bedre også.
                      Er det meg du prater til når du sier: sitt på sittetribunen, eller til alle? Siste kampen før ferien, mange er drita, og mange var slitne fra bergens turen. Men er selvfølgelig enig i at det er for dårlig, men noe jeg driter i nå idag
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Vegar Hjermundrud
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 423

                        #12
                        Kampen hadde to veldig ulike omganger - også på tribunen. Den første var på ingen måte bra. Min oppfordring til KFL-styret er at det organiseres en eller flere forsangere som unngår å bli kanon drita før matchen. Slik det ble i første omgang ødela den selvutnevnte forsangeren mer enn han skapte - fylla har vel skylda.

                        I andre omgang blir vi bedre fordi LSK spiller mot oss, fordi Mato gjør en bra jobb på topp, fordi vi scorer, fordi Petter Werni scorer (med rørende scener etterpå!) og fordi kampen åpner seg opp. På slutten av kampen flyttet jeg meg over til den høyre siden av feltet hvor det var tynnest besatt og det smalt etterhvert bra i betongen der også. Oppsumering: Ikke katastrofe, men vi kan så mye bedre og litt organisering av forsangere hadde ikke vært dumt. Når for eksempel Ronnie med dommedagsstemmen gjemmer seg bort på kanten mister vi et "oppspillpunkt".

                        Fredrikstad stadion har kanskje sjarm, men ikke mer enn at en ny stadion så absolutt er på sin plass. Brenn alle Bautas-toaletter! En takk til vaktene som oppfordret folk til å bruke "fasilitetene" bak toalettene. Jeg unngikk heldigvis brenneslene...
                        Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                        Kommentar

                        • Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

                          #13
                          Ifølge en FFK supporter vi satt like ved på første seriekamp, sa han at Åråsen lignet Anfield :P

                          Kommentar

                          • ole
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Nov 2003
                            • 64

                            #14
                            LSK-supp. skrev:
                            Er vel ingen unnskyldning det for at ca. 2/3 holdt kjeft store deler av matchen. Hvis ikke synginga betyr noe særlig, sitt på sittetribunen, derfra ser man bedre også.


                            Passe smart å skrive at vi kun burde være ca 300-350 i klokkesvingen da.

                            Tar seg bedre ut med feltet fyllt opp av fans, og det jublende folkehavet i gult og svart som ble vist på NRK1 i går kveld var skikkelig bra! Så får synginga blir som den blir. Syntes ikke det var spesielt dårlig i går heller, men innsatsen på tribunen har veldig lett for å gjenspeile det som skjer utpå banen og etter en rolig start tok det seg bra opp.

                            Det blir for lettvint å skrive at brorparten av supporterne hører hjemme på sittetribuna, da får vi de hvertfall ikke med på synginga.Det vel bli rimelig glissent blant oss også. Er enig i det som Vegar skriver her, med litt bedre organisering kan resultatet bli mye bedre.

                            Men en ting til slutt: Slutt å hakke på de som faktisk tar turen når fugla spiller på bortebane, for det virker så j''la ekskluderende.

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av ole
                              LSK-supp. skrev:
                              Er vel ingen unnskyldning det for at ca. 2/3 holdt kjeft store deler av matchen. Hvis ikke synginga betyr noe særlig, sitt på sittetribunen, derfra ser man bedre også.


                              Passe smart å skrive at vi kun burde være ca 300-350 i klokkesvingen da.

                              Tar seg bedre ut med feltet fyllt opp av fans, og det jublende folkehavet i gult og svart som ble vist på NRK1 i går kveld var skikkelig bra! Så får synginga blir som den blir. Syntes ikke det var spesielt dårlig i går heller, men innsatsen på tribunen har veldig lett for å gjenspeile det som skjer utpå banen og etter en rolig start tok det seg bra opp.

                              Det blir for lettvint å skrive at brorparten av supporterne hører hjemme på sittetribuna, da får vi de hvertfall ikke med på synginga.Det vel bli rimelig glissent blant oss også. Er enig i det som Vegar skriver her, med litt bedre organisering kan resultatet bli mye bedre.

                              Men en ting til slutt: Slutt å hakke på de som faktisk tar turen når fugla spiller på bortebane, for det virker så j''la ekskluderende.
                              Må du ta alt så jævlig bokstavlig?
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av ole
                                Så får synginga blir som den blir. .
                                Veldig uenig i denne linja her, synginga er noe av det vi skal prøve å være best på samme hva.

                                Kommentar

                                • scages
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 1292

                                  #17
                                  Jeg for min del legger all skylda for dårlig synging på en Wiskey flaske som kom på bordet klokken 23.30 lørdag kveld.
                                  Hvilke dårlige unnskyldninger dere andre har for svak synging vet jeg ikke :wink:

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #18
                                    Synginga var bra der det var fullt,ihvertfall i 2 omg. Var nok for mye fyll i 1 omgang.
                                    Men det kuleste var vel å hoppe over gjerdet å vaie flagget 8)

                                    Kommentar

                                    • elsker78
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Jan 2004
                                      • 217

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                                      Kampen hadde to veldig ulike omganger - også på tribunen. Den første var på ingen måte bra. Min oppfordring til KFL-styret er at det organiseres en eller flere forsangere som unngår å bli kanon drita før matchen. Slik det ble i første omgang ødela den selvutnevnte forsangeren mer enn han skapte - fylla har vel skylda.

                                      I andre omgang blir vi bedre fordi LSK spiller mot oss, fordi Mato gjør en bra jobb på topp, fordi vi scorer, fordi Petter Werni scorer (med rørende scener etterpå!) og fordi kampen åpner seg opp. På slutten av kampen flyttet jeg meg over til den høyre siden av feltet hvor det var tynnest besatt og det smalt etterhvert bra i betongen der også. Oppsumering: Ikke katastrofe, men vi kan så mye bedre og litt organisering av forsangere hadde ikke vært dumt. Når for eksempel Ronnie med dommedagsstemmen gjemmer seg bort på kanten mister vi et "oppspillpunkt".

                                      Fredrikstad stadion har kanskje sjarm, men ikke mer enn at en ny stadion så absolutt er på sin plass. Brenn alle Bautas-toaletter! En takk til vaktene som oppfordret folk til å bruke "fasilitetene" bak toalettene. Jeg unngikk heldigvis brenneslene...

                                      Helt enig med Vegar. Dette med forsangerne. Det samme skjedde i Bergen. mange som sang sammtidig. alle ville starte en sang. da blir det bare rot og vi høres ut som et takras. En eller to som starter vær sang. syns det funker veldig bra på Åråsen.
                                      nr 7


                                      Kommentar

                                      • Kølla Riisa
                                        Seniormedlem
                                        • Jun 2004
                                        • 1021

                                        #20
                                        Synes det blir litt galt å sammenligne i bergen for der sang vi bedre i forhold til antallet vi var.
                                        det dundret virkelig utover brann stadion, det gjorde det desverre ikke i freksta igår.
                                        Men men, 3 viktige poeng og vi kommer sterkere tilbake.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎