Nettavisen: Kapteinenes tips

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Nettavisen: Kapteinenes tips

    KAPTEINENES TIPS:
    1. Hvem kommer til å kjempe om gullet?
    2. Hvilke klubber vil få det tøft?

    Martin Andresen, Brann:
    - Det må bli Brann, Rosenborg og Lillestrøm.

    - Bunnen har jeg ingen mening om.

    Bora Zivkovic, Fredrikstad:
    - Jeg tror Rosenborg og Lillestrøm er de beste lagene. Vålerenga blir også med i toppen, og så håper jeg Fredrikstad er med.

    - De to nyopprykkede får det tøft. Det gjør Ham-Kam også. Men alt kan skje i Tippeligaen. Det så vi i fjor.

    Jan Michaelsen, Ham-Kam:
    - Jeg tror det blir Rosenborg, Lillestrøm og Vålerenga som slåss i toppen.

    - Det er vanskelig å si. Det er veldig jevnt og mange lag som kan få problemer.

    Frode Kippe, Lillestrøm:
    - Jeg vil si at Rosenborg er favoritter, men vi og Vålerenga vil være med der oppe.

    - Det er alltid vanskelig å tippe bunnen. Sandefjord vil få det tøft og så tror jeg Ham-Kam kan få en tøff sesong.

    Tommy Berntsen, Lyn:
    - Jeg tror Lillestrøm og Rosenborg vil kjempe i toppen, og så tror jeg vi vil være med.

    - Bunnen er vanskeligere å spå. Jeg tror Sandefjord og muligens Ham-Kam får det tøft.

    Daniel Berg Hestad, Molde:
    - Det jeg tror er nok ingen overraskelser. Jeg tror Vålerenga og Rosenborg er der oppe. Lillestrøm blir gode. De imponerte mot Djurgården, men jeg vet ikke helt om de når helt opp. Men jeg tror Viking kan bli bra.

    - Jeg tror Ham-Kam og Sandefjord får det tøft.

    Tommy Svindal Larsen, Odd Grenland:
    - Jeg tror Rosenborg blir sterke i år. De har en god og bred stall, og vil nok ha en liten revansje etter det som skjedde i fjor. Etter dem tror jeg det blir litt samba med Vålerenga, Lillestrøm og så tror jeg Start vil være med i toppen. Jeg har hørt de har hatt litt skader og slitt med å trene skikkelig, men de var med i toppen i fjor og har mange gode spillere.

    - I bunnen har jeg ikke sett så mye på lagene, men vi har spilt mot Sandefjord og utfra den enkeltkampen må de heve seg betraktelig hvis de skal overleve. Jeg er litt usikker på Molde og heller ikke Ham-Kam var særlig gode mot oss. De tre tror jeg nok får slite.

    Roar Strand, Rosenborg:
    - Jeg har god tro på Lillestrøm i år. De har imponert meg, så jeg tror de blir vår hardeste konkurrent. Ellers er det flere lag som kommer rett bak. Både Vålerenga og Start vil være med i år også.

    - Det er vanskelig å tippe i bunnen, men det viser seg bestandig at de nyopprykkede lagene før trøbbel. Jeg tror Sandefjord får det vanskelig.

    Tom Kristoffersen, Sandefjord:
    - I toppen tror jeg det blir Rosenborg, Lillestrøm og Vålerenga.

    - Det er vanskelig å si hvem som kjemper i bunnen. Det blir nok tøft for Ham-Kam og Stabæk. For vår del så vet vi at vi kan ta poeng mot alle når vi spiller på vårt beste, men er vi ikke på vårt beste kan vi tape mot hvem som helst også. Vi skal gjøre så godt vi kan.

    Mike Kjølø, Stabæk:
    - Lillestrøm og Rosenborg er med helt i toppen og jeg tror Lillestrøm havner helt på topp. Jeg tror også Vålerenga blir med der oppe.

    - Bunnen har jeg ikke noe lyst til å tippe.

    Atle Roar Håland, Start:
    - I toppen blir det mye de samme lagene som i fjor. Det blir nok de seks første i fjor minus Viking, pluss Rosenborg. Men det blir veldig jevnt og jeg tør ikke spå noe mer enn det.

    - I bunnen er det vanskeligere å tippe, men generelt sett pleier ett av de nyopprykkede lagene få slite.

    Ole Martin Årst, Tromsø:
    - Forhåpentligvis er vi med. Men hvis ikke vi er der oppe, tror jeg Lillestrøm og Rosenborg vil være på toppen. Vi må ha troen, men det er mange gode lag i Norge nå. Utfra resultater i vinter så ser det ut som om det blir Rosenborg og Lillestrøm.

    - Jeg må være litt forsiktig slik at jeg ikke blir altfor upopulær rundt omkring, men jeg tror Sandefjord får det tøft, sammen med muligens Ham-Kam. Hvis jeg må tippe to, så blir det de to.

    Allan Gaarde, Viking:
    - Jeg tror Rosenborg vinner. Deretter kommer Lillestrøm og Vålerenga. Jeg håper vi kan være en outsider, men på det nåværende tidspunkt er nok de tre de største favorittene.

    - Jeg er nesten helt sikker på at et av de to nyopprykkede lagene rykker ned. Jeg vil ikke si noe navn, men de får det tøft. Det andre laget vil også få det vanskelig.

    Tom Henning Hovi, Vålerenga:
    - Det har vært veldig jevnt de siste årene. Det kommer det helt sikkert til å bli i år også. Men jeg tror Lillestrøm, Rosenborg og oss selv er de sterkeste lagene. Rekkefølgen tør jeg ikke si noe om.

    - Jeg tror Sandefjord skal få det veldig tøft. Ellers er det vrient å tippe. Personlig er jeg veldig spent på hva Ham-Kam får til uten Ståle Solbakken og mange av spillerne som dro lasset i fjor. Jeg håper de klarer seg, men er litt usikker.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • semper fi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 823

    #2
    -After Dark Ultras-

    Kommentar

    • semper fi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 823

      #3
      Samtlige kapteiner nevner altså Lillestrøm blandt seriefavorittene. Kan tenke meg det er noen år siden det skjedde sist.
      -After Dark Ultras-

      Kommentar

      • 10.09.50
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1410

        #4
        Re: Nettavisen: Kapteinenes tips

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Atle Roar Håland, Start:
        - I toppen blir det mye de samme lagene som i fjor. Det blir nok de seks første i fjor minus Viking, pluss Rosenborg.
        Det virker å være en utbredt holdning at Viking ikke er blant favorittene. Hvorfor? Ok, Hangeland har gått og Østenstad har lagt opp, men de var bare fem poeng bak i fjor, har fått ny, spennende trener og har hentet Alexander Ødegaard og Ragnvald Soma. Og kanskje kommer Espen Hoff. De er blant lagene jeg frykter i år.

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #5
          Er veldig enig i det, tror Viking kommer høyt i år. Ganske sikker på at de ender høyere enn Vålerenga.

          Kommentar

          • Anders_Bakken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 542

            #6
            Viking er blant gullfavorittene sammen med oss og trøndera etter min mening....

            Kommentar

            • Lars_K!
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 271

              #7
              Kapteinene tror på LSK og Rosenborg

              Lillestrøm eller Rosenborg. Det er gullvinneren i eliteserien ifølge kapteinene. Bare Branns Martin Andresen førstetipper eget lag i NTBs rundspørring

              Han går mot strømmen i norsk fotball og satser på rødt fotballgull til høsten.

              Dette spurte NTB de 14 kapteinene om:

              1: Hvem tar seriegullet?

              2: Hvor havner ditt eget lag?

              3: Hvem rykker ned?

              Det ender 5-5 mellom RBK og LSK mens Vålerenga og Brann får et tips hver. To kapteiner (Tom Henning Hovi og Atle Roar Håland) våger ikke å peke ut én vinner, men garderer.

              Hvilet lag tror du vinnner? Tipp i tabellkonkurransen

              Frode Kippe, Lillestrøm:
              1: Rosenborg. De har vært gode i vinter og har penger til å kjøpe inn om det trengs underveis.
              2: Dersom LSK kan holde det gående utover nå, sikter vi mot å utfordre RBK. Men det kommer tøffe perioder.
              3: Sandefjord får det helt sikkert hardt, kanskje sammen med Ham-Kam.

              Tommy Berntsen, Lyn Oslo:
              1: Lillestrøm. De har en bred spillerstall og er herdet gjennom Royal League.
              2: Lyn har som ambisjon å være med der oppe. Vi ønsker å ta et steg opp fra i fjor (3. plass).
              3: Sandefjord og Ham-Kam får det nok svært hardt.

              Allan Gaarde, Viking:
              1: Rosenborg.
              2: Viking blir nummer fire med vårt nye, spennende og unge lag.
              3: Sandefjord og Stabæk.

              Bora Zivkovic, Fredrikstad:
              1: Lillestrøm.
              2: Fredrikstad har som mål å havne blant de seks beste.
              3: Sandefjord og Ham-Kam går ned.

              Ole Martin Årst, Tromsø:
              1: Lillestrøm.
              2: Tromsø havner et sted fra seks til én. Vi har et spennende lag med god blanding.
              3: Nykommerne (Sandefjord og Stabæk) får det alltid tøft.

              Tommy S. Larsen, Odd Grenland:
              1: Rosenborg. Jeg tror de er tilbake igjen og har handlet det de ønsket.
              2: I Odd håper vi å være litt over midten dersom vi alle drar i samme retning.
              3: Ham-Kam og Sandefjord får det nok tøft.
              [FONT=Arial,Helvetica]FAVORITT II: Olivier Occean og Lillestrøm er også hete favoritter til seriegullet. Foto: Scanpix[/FONT]
              Tom Kristoffersen, Sandefjord:
              1: Rosenborg. De har den beste stallen.
              2: Sandefjord håper å ende rundt 10. plassen.
              3: Vanskelig å tippe i bunnen. Står over.

              Roar Strand, Rosenborg:
              1: Lillestrøm. Jeg har latt meg imponere av dem.
              2: RBK skal være med og gjøre det jevnt og spennende i toppen.
              3: De nyopprykkede lagene (Sandefjord og Stabæk) får det erfaringsmessig hardt.

              Daniel Berg Hestad, Molde:
              1: Vålerenga.
              2: Molde har en litt tynn stall, men meget godt toppnivå. Topp-10 et sted for oss.
              3: Sandefjord og Ham-Kam.

              Mike Kjølø, Stabæk:
              1: Rosenborg.
              2: Stabæks mål er å etablere seg i eliten igjen, altså fra 11. plass og oppover.
              3: Samme bare det ikke blir Stabæk.

              Tom Henning Hovi, VIF:
              1: Lillestrøm, Rosenborg eller Vålerenga.
              2: ---
              3: Sandefjord får det tøft.

              Martin Andresen, Brann:
              1: Brann. Jeg tror vi har den beste spillerstallen.
              2: ---
              3: Det vil jeg ikke spekulere i.

              Atle Roar Håland, Start:
              1: VIF, Lyn Oslo, RBK, LSK eller Start vinner.
              2: ---
              3: Vil ikke tippe nedrykkene.

              Jan Michaelsen, Ham-Kam:
              1: Lillestrøm.
              2: Ham-Kam blir nummer åtte.
              3: Ingen peiling.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎