100% Fotball | Røsler redd for å miste Riise

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    100% Fotball | Røsler redd for å miste Riise

    Redd for å miste Riise

    Lillestrøm-trener Uwe Rösler frykter at gleden Bjørn Helge Riise gir ham vil bli kortvarig.


    Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!


    Jeg vet at det er utenlandske klubber som ser på ham, og selv om vi ønsker å bygge noe i Lillestrøm, er vi nødt til å være realistiske: Bjørn Helge vil passe godt inn i engelsk eller tysk serie, sier treneren til Aftenposten.

    Den 22 år gamle flankespilleren har imponert etter at han kom til Åråsen i fjor sommer. Han har lagt bak seg en sterk vinter, med Royal League-bortekampen mot Djurgården som et foreløpig høydepunkt.

    Nå finsiktes han både av A-landslagstrener Åge Hareide og utenlandske speidere.

    Kan kanskje hjelpe

    - Jeg går ikke til en hvilken som helst klubb. Reiser ikke til Belgia igjen, for å si det slik, sier Riise, som tidligere har spilt for Standard Liege og FC Brussel.

    Ordene virker garantert beroligende på trener Rösler.

    Om Åge Hareides Norge sier den unge dette:

    - Jeg ble tatt med til USA i vinter, men ble syk. Så ble jeg tatt ut til Senegal-turen i mars, men vi fant ut at det var bedre at jeg ble hjemme. Jeg føler at jeg har noe å bidra med når alle de beste er med, for Norge har slitt litt på høyrekanten. Kanskje jeg kan hjelpe til? sier han om Hareides evigvarende jakt på en mann som kan herje på høyresiden.

    Skal slå RBK

    Bjørn Helge Riise og hans lille familie har funnet seg godt til rette på Flateby utenfor Lillestrøm. Han ønsker å vinne noe med klubben, og får den første sjansen allerede torsdag, i Royal League-finalen mot FC København.

    Så starter maktkampen mot Rosenborg med nettopp LSK-RBK på Åråsen søndag om ni dager.

    - Mange spår at vi skal vinne serien, og det er vi nødt til å takle. Vi gleder oss helt sykt til å begynne. Rosenborg er sikkert revansjesugne etter det som skjedde i fjor, men vi skal ta dem, det er ikke snakk om noe annet. Vi har en spillestil og et system som gjør at vi kan utfordre dem, både offensivt og defensivt, mener lillebroren til Liverpool-proffen John Arne.

    - Det var kjedelig for norsk fotball alle de årene på rad som Rosenborg vant serien. De siste to sesongene har det tetnet seg til. Fem-seks klubber har vært i stand til å vinne. Det har gitt tettere konkurranse mellom lagene, men det har også vært med på å utvikle spillerne, for kampen om en plass på laget er blitt hardere, forklarer Riise

    Han føler seg ikke trygg han heller, selv om Uwe Rösler har en enorm tro på ham. Derfor har han trent knallhardt hele vinteren.

    - Da jeg kom fra Brussel til Lillestrøm fikk jeg kjenne hvor høyt det fysiske nivået var. Nå er jeg så godt trent som jeg aldri har vært før. Det viser alle testene våre.

    Med andre ord: Kampen om poeng kan bare begynne.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Noen som vet hvor lang kontrakt han har?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #3
      I følge den godt informerte "gilbert" ut 2008:

      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Bare å begynne å snakke om forlengelse av dagens kontrakt med noen år til.... Tror han slår til på landsen i løpet av året og dermed tilbud.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Ikke at jeg er ute etter å lage noe hylekor her, men jeg synes det kan se litt farlig ut for neste sesong hvis såpass mange spillere forsvinner. Mifsud, Koren, Anderson, Riise, kanskje Müller får et attraktivt tilbud? Koren, Andersson og Riise er tre av våre viktigste spillere, Riise som er sendt fra himmelen til å fylle høyrekanten vi så lenge har savnet... Jeg synes det ville være trist å miste han allerede, hør på John Arne, vær hos oss i 3 år til!
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Det skal kommet jævla godt tilbud fra en STOR klubb før han forlater oss nå.... Han går ikke fra en trygg tilværelse og nesten landslagsplass for benken. Fortsatt ung og har masse tid igjen.

            Kommentar

            • Dinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 884

              #7
              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Det skal kommet jævla godt tilbud fra en STOR klubb før han forlater oss nå.... Han går ikke fra en trygg tilværelse og nesten landslagsplass for benken. Fortsatt ung og har masse tid igjen.
              enig, men jeg tror en PL klubb vil være lokkende nok til å få Riise til å tenke på å skifte beite igjen. Selv om jeg håper han ikke forsvinner. Så er, elle rvil han bli god nok for en større liga.
              twitter @amundsakis
              ΘΥΡΑ 13

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎