Lillestrøm spiller møkkafotball

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Lillestrøm spiller møkkafotball

    Det er hvertfall det som går igjen når andre lags supportere skal omtale oss. Drillo fotball, kick and run osv, destruktivt osv. Forrige uke var det Brann supporterne som skreik ut om kick and run. Nå kan man lese sutring på nettsidene til Plankeberget.. LSK spiller som Hellas bla bla bla.
    Disse andre nissene, hva er det de mener er fin fotball da? Er det fin fotball å ikke klare å score mål? LSK har scora mest mål av alle lagene i eliteserien, og det er da å score mål fotball går ut på? Eller har jeg misforstått?? Kanskje det er om å gjøre å spille "sexy" på egen banehalvdel eller på midtbanen?
    Jeg ler av idiotene som har latt seg påvirke til å leve i den tro at LSK spiller kjedelig fotball med bare mæling. 8)
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Ikke alle kan spille like sexy fotball som bodø-glimt og stabæk. Men det virker som om det er ganske effetivt det vi driver med også... Får jo alltid høre at Lsk spiller kjedelig fotball å scorer nesten alle våre mål på cornere... Viser hvor mye folk følger med...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      #3
      Det er bare piss fra ende til annen!! :twisted: :twisted:
      Når man kontrer med Koren, Gylfi,JP,Påsan og Mato og spiller ballen ut på kanten, vrir spillet og legger inn, demper til medspiller og sender kula i goalen så er jo det fin fotball.

      Langballene forsvant med 4-4-2 og måtte de holde seg borte. 4-3-3 funker nå jævlig godt
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

        #4
        LSK spiller ikke sexy fotball nei, men jeg har aldri brydd meg om hvilke lag som spiller underholdende eller ikke, uavhengig om det er snakk om lag jeg holder med eller ikke holder med. Så lenge man spiller fair, altså ikke bruker skitne triks, kan man da bruke muskler. Det er en del av spillet.

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Det er utrolig mange dårlige tapere i dette landet. Istedenfor å innrømme at sitt eget lag var for dårlig så skylder de på at LSK spiller drittfotball... Et lag som vinner 4-0, 5-1 og 4-1 i de siste 3 bortekampene spiller ikke dårlig fotball.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Opprinnelig skrevet av Guling
            LSK spiller ikke sexy fotball nei, men jeg har aldri brydd meg om hvilke lag som spiller underholdende eller ikke, uavhengig om det er snakk om lag jeg holder med eller ikke holder med. Så lenge man spiller fair, altså ikke bruker skitne triks, kan man da bruke muskler. Det er en del av spillet.
            Men det er jo nettopp det som er litt feil. LSK spiller ikke bare med muskler. Når vi har flyt er det variasjon mellom mye bra kantspill og også spill gjennom midten. Og vi har spillere med fart, og kommer med mange spillere i angrep.
            Men det er bare bra at andre synes det er vondt å møte LSK. Det skal det være.

            Kommentar

            • Guling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 484

              #7
              ^ Jaja, jeg ser nå fortsatt på det som en blanding. I første omgang i dag, for eksempel, ble det en del hodeballer mot Kippe.

              Men ja, jeg er enig, det er ikke så ille som myten skal ha det til.

              Kommentar

              • Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

                #8
                LATTERLIG! :lol: :lol:

                Når vi scorer så mange mål som vi gjør. Jeg synes jo at når måla renner inn for LSK, det er da de spiller UNDERHOLDENE fotball. Det er det som er morsomst. Score, og når vi har scort mest i TL, kan alle dårlige tapere holde kjeft, rett og slett

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  #9
                  herregud jeg må le.. jeg gir blanke faen

                  de kan si hva de vil.. se på tabellen og antall scorede mål, så kan du kanskje begynne å revurdere

                  men men.. de må jo få ut sin frustrasjon, sikkert ikke kult å bli ydmyket og knust sønder og sammen på hjemmebane

                  jeg tror at nesten uansett hvor fin fotball lsk spiller så vil vi fortsatt ha rykte som møkkalag/gampelag osv.. så lenge vi vinner så er jo det helt greit..
                  ..................

                  Kommentar

                  • SuperErik
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 535

                    #10
                    Jess..er vant med å "krangle" med Brann-supportere om LSK sin filosofi :P
                    Supporterene deres har alltid vært de mest kjepphøye i klassen og de dårligste taperene.

                    Men la de furte i vei.. skal iallefall påminne de om 5-1 i lang tid fremover :wink:
                    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                    Kommentar

                    • Busk
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jan 2004
                      • 134

                      #11
                      La dem sutre! Hadde ikke LSK utgjort en trussel for alle lag i tippeligaen (inkl. RBK) så hadde ikke folk giddet å bry seg om LSK. Supportere hater andre lag som gjør det bra. Vi er i øyeblikket norges beste lag!!! 13-2 på våre siste 3 bortekamper sier sitt!
                      www.koren-robert.com

                      Kommentar

                      • Robba
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Jun 2004
                        • 3

                        #12
                        Lsk spiller på det som de er best på. Hellas er et veldig godt eksempel. Veldig gode på dø-baller. Lsk er oxo celdig gode på dø-baller å ta må de utnytte dem god..... Det er akkurat samma F hva de andre sier så lenge Lsk vinner så kan de bare holde munn. Dessuten spillere ike Lsk kjederlig fotball.... De spiller fotball på sin måte :wink:

                        Kommentar

                        • LSK-supp.
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 1023

                          #13
                          Ja, LSK spiller møkka-fotball, MEN vi scorer mest mål og vi vinner, for LSK-fans er det det som teller.

                          Populært å spille på den måten, helt til vi møter litt motgang.

                          Er ikke lenge siden man hørte kommentarer som dette rundt på åråsen "Nå får'n faen døtte mej trekka seg", "bruker jo faen itte midtbanen", "itte mye underhållane detta nei" osv.

                          Jeg savner underholdene fotball, men så lenge det får som det går nå, er jeg jævlig fornøyd.
                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                          Kommentar

                          • Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 690

                            #14
                            Var litt artid det som stod i Romerikes Blad nå. Gylfi sa: "Dem som snakker om at vi spiller defansivt, bør klippe av seg tunga".
                            :lol:

                            Kommentar

                            • general
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1150

                              #15
                              cut,cut,cut :twisted: :twisted: :arrow: 8)
                              Seriegull 2016!!!

                              Kommentar

                              • P0P_Corn
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Apr 2004
                                • 161

                                #16
                                syns det er ok spill om dagen jeg. er ikke lenger bare måk og møl uten mening. dessuten klarer man variere spillet. er ikke noe vits å glemme alt om døballer selv om man klarer å variere spillet og slå langs bakken. er jo bare en fordel å ha flere strenger å spille på. håper uwe tar med seg det vi er gode på og videre utvikler lsk,slik at de blir uslåelige!

                                Kommentar

                                • Netrom
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Mar 2004
                                  • 16

                                  #17
                                  Re: Lillestrøm spiller møkkafotball

                                  Opprinnelig skrevet av veiron
                                  Det er hvertfall det som går igjen når andre lags supportere skal omtale oss. Drillo fotball, kick and run osv, destruktivt osv. Forrige uke var det Brann supporterne som skreik ut om kick and run. Nå kan man lese sutring på nettsidene til Plankeberget.. LSK spiller som Hellas bla bla bla.
                                  Disse andre nissene, hva er det de mener er fin fotball da? Er det fin fotball å ikke klare å score mål? LSK har scora mest mål av alle lagene i eliteserien, og det er da å score mål fotball går ut på? Eller har jeg misforstått?? Kanskje det er om å gjøre å spille "sexy" på egen banehalvdel eller på midtbanen?
                                  Jeg ler av idiotene som har latt seg påvirke til å leve i den tro at LSK spiller kjedelig fotball med bare mæling. 8)
                                  Hmm synes denne tråden bør stenges, hva handler den om: piping og klaging... om att andre synes vi spiller rævva fotball, trodde denne tråden var lagd av en supporter fra ett annet lag(hadde tenkt meg litt kritikk fra ett annet lag), men nei den var altså lagd av en kanarifans?!?!? skjønn det den som kan?!?!
                                  Driter vel i hva andre synes, VI VEIT BEDRE....

                                  ett motto som kan brukes i sånne sammenheng: "Jeg tar sjalusi som et kompliment!!"

                                  PS: syting og klaging får oss til og virke som noen "drittunger" som tar oss nær av ting som ikke er fakta..
                                  Sitat Bjørn Helge Riise:
                                  "Og da jeg kom ut til oppvarmingen og kjente trøkket fra tribunen holdt jeg på å klikke allerede da. Var så jævla tent på å knuse dem!"

                                  Kommentar

                                  • KimFL
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1410

                                    #18
                                    Blir litt teit å si at LSK spiller kjedelig fotball, når LSK scorer mest, og slipper inn få mål. Bare RBK har like mange mål som LSK, og bare VIF har sluppet inn færre.....

                                    mvh
                                    KimFL

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #19
                                      Det er en gammel mye som det har tatt lang tid å bygge opp, og det vil ta lang tid å rive den ned. Arsenal hadde sitt "boring Arsenal - stempel" til langt inne i Wenger perioden, til tross for at den myten strengt tatt burde vært gravlagt på starten av 90-tallet.

                                      Men at andre frykter oss, det er deilig.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎