LSK blir seriemestere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    LSK blir seriemestere

    Jaja, da har trenerne i Noreg uttalt seg. Visste ikke at vi hadde så mange smarte trenere her til lands!:o



    Selv Røsler tror vi vinner..
    Last edited by Gjest; 05.04.2006, 13:02.
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #2
    Opprinnelig skrevet av biggie
    Jaja, da har trenerne i Noreg uttalt seg. Visste ikke at vi hadde så mange smarte trenere her til lands!:o

    http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/05/462867.html
    Alle de 12 trenerne som uttaler seg, tror LSK tar medalje (fem gull, fem sølv og to bronse). Frode Grodås har tydeligvis skiftet mening og har nå LSK på sølvplass, etter Rosenborg. De fire trenerne som tror på LSK-gull (i tillegg til Rösler) er: Eggen, Stavrum, Thodesen og Goodchild (assistent i Viking).
    Last edited by Torolf; 05.04.2006, 12:59.

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      #3
      tro hva dem vil

      selv om samtlige tippeliga trenere hadde trodd att lsk tar gull så skal kampene spilles.jeg personlig tror det blir tettere i toppen i år enn i fjor så jeg tror de fleste målsjangser bør settes i mål og ikke utenfor

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av sten
        selv om samtlige tippeliga trenere hadde trodd att lsk tar gull så skal kampene spilles.jeg personlig tror det blir tettere i toppen i år enn i fjor så jeg tror de fleste målsjangser bør settes i mål og ikke utenfor
        Inntil dommerne kom på banen for noen dager siden hadde jeg glemt at de også er en faktor å regne med. LSK bør være 10 poeng bedre enn RBK og VIF for å hente hjem gullet. Vi må regne med å få såpass mange dommeravgjørelser imot oss også i år (straffesituasjoner for og imot, feilaktige offsider på Mifsud osv.) Gullet er m.a.o. ikke helt i boks ennå.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Inntil dommerne kom på banen for noen dager siden hadde jeg glemt at de også er en faktor å regne med. LSK bør være 10 poeng bedre enn RBK og VIF for å hente hjem gullet. Vi må regne med å få såpass mange dommeravgjørelser imot oss også i år (straffesituasjoner for og imot, feilaktige offsider på Mifsud osv.) Gullet er m.a.o. ikke helt i boks ennå.
          Det skulle vært interessant å hørt hvem dommerne tror vinner. Der stiller vi nok ikke på topp. I en rating for en tid tibake lå vi omtrent på bånn blant "toppdommerne" våre når de skulle gi sin mening om hvilke lag som spiller mest fair. Forstå det den som kan, men objektivitet er ikke basis for slike forutinntatte synspunkter. Da kan man heller ikke forvente fair dømming, og det er det vel heller ingen LSK-supportere som verken er vant med eller forventer for sitt lag i år heller.

          Det blir nok noen utrolige dommerfadeser i vår disfavør i år også, men la oss håpe at sesongen ikke starter like tragisk for dommerne iår, som i fjor. Da var de på latterlig lavt nivå i forhold til hvordan de dømte LSk nord og ned, særlig i første halvdel av sesongen.
          Last edited by Hamburg & Kanari; 05.04.2006, 18:46.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            #6
            At vi må være 10 poeng bedre, er vel overdrevet tenker jeg. Syns at tendensen er at dommerene favoriserer de beste lagene, og med det utgangspunktet vi har i år tror jeg det kommer til å slå positivt ut for oss.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎