RB: Elsker sin nye rolle (Søgård)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Elsker sin nye rolle (Søgård)

    http://www.rb.no/lokal_sport/article2035181.ece

    Elsker sin nye rolle

    KØBENHAVN:
    Hvis alt går slik Espen Søgård håper i kveld, skal han som kveldens LSK-kaptein løfte det over 9 kilo tunge Royal League-trofeet.






    En ny opplevelse for midtbanesliteren.
    – Jeg må vel slåss med Frode (Kippe) om den jobben dersom det blir aktuelt, sier Søgård.
    I den andre semifinalen mot Djurgården fikk han kapteinsbindet for første gang, siden både Frode Kippe og Arild Sundgot var ute med skade. Han bar det med stolthet og så på det som en utfordring.
    – Å være kaptein krever enda mer av meg. Jeg liker utfordringer, og var glad for tilliten, sier Søgård.
    Denne vinteren har utfordringene stått i kø for 26-åringen. Spilleren som er mest kjent for å løpe mye og vinne dueller, har de siste kampene spilt i den balanserende rollen sentralt på midten.
    – Jeg setter meg alltid mål for å bli en bedre spiller. Målet mitt er å bli bedre med ballen, og derfor passet det meg bra å få sjansen i den rollen. Det gir meg muligheten til å utvikle spillet mitt, sier Søgård.
    han har gjort det bra som sentralt anker, og for øyeblikket ser ikke trener Uwe Rösler noen grunn til å flytte på Espen.
    – Den plassen er Espen sin nå. Han lærer raskt og har utviklet seg mye i vinter, sier Rösler.
    Men Søgård kjenner sin begrensning og er opptatt av å gjøre ting enkelt i sin nye midtbanejobb.
    Det liker også treneren.
    – Spillere som kjenner seg selv så godt, er gull verdt. Da jeg overtok jobben ga jeg Espen beskjed om hva jeg forventet av ham. Han har innfridd fra dag én, mener Rösler.
    RoyVaadal.
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #2
    Det er definisjonen av en våt drøm: Søgård løfter trofeet som katein på LSK.
    *sett inn sikle-smiley*
    Knurr...

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      #3
      Jeg begynner å grine hvis Søgård løfter den pokalen til værs med det stolte kapteinbindet
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • Supermann
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 433

        #4
        Det var noen nano sekunder på slutten av finalen idag jeg stussa litt på hva han i heletatt gjorde på banen.. Den pasningen var FARLIG, men heldivis ikke avgjørende..

        Kjedelig resultat!
        Ultras Felt C
        www.ultrasfeltc.com

        Kommentar

        • ThejaSundgot
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2005
          • 57

          #5
          Synd ikke drømmen gikk i oppfyllelse :'(
          LSK Foralltid,

          -ThejaMor <33

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎