Kanari-Fansen så langt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Kanari-Fansen så langt

    Nå er serien halvspilt og jeg lurer på hva folk her inne synes om hvilken kamp var best stemningsmessig, tifomessig, beste fotballkamp, beste bortetur og beste motstander klack

    Jeg begynner med mine favoritter.

    1:

    Stemningsmessig må jeg si rbk hjemme

    2:

    Beste tifo har vært Fredrikstad, selvom konfettien mot enga var rimelig fett...

    3:

    Beste kamp må vel være Brann i Bergen...5-1 folkens!!!

    4

    Beste bortetur sålangt. Vanskelig å si for alle bortetura har vært rimelig bra, men favoritten er vel Fredrikstad!

    5

    Beste motstander klack, ikke vanskelig. Klanen
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #2
    Stemning: Rævbk hjemme, Brann borte var bra(med tanke på antall øl innabors hos de fleste og en lang busstur)

    Tifo: Frekkstad hjemme ja

    Beste kamp: Må være brann borte. Ligger under 1-0 og henter oss opp igjen, HAT-TRICK av sundgot. Stor seier

    Beste bortetur: Brann og Frekkstad var begge enoromt morsomme turer på hver sin måte

    Beste motstander: Må jo bil klanen, ingen annen er noe motsand
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      #3
      Stemning:RBK hjemme.

      Tifo: Fredtikstad hjemme.

      Beste kamp:Tromsø på Alfheim i cupen.

      Beste bortetur:Vet ikke

      Beste motstander:Plankehaugen på Åråsen/Klanen på Åråsen

      Kommentar

      • Liakanari
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 181

        #4
        Re: Kanari-Fansen så langt

        1. Beste av Kanari-Fansen så langt er hjemmekampen mot bartene.
        2. Beste tifo er jeg mer usikker på. Sikkert Fredrikstad hjemme.
        3. Beste kamp er selvsagt borte mot Brann!
        4. Beste bortetur er selvsagt den flotte Bergensturen vi hadde.
        5. Klanen......

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          1:

          Stemmningsmessig var det fantastisk bra hjemme mot rævBK.

          2:

          Vet ikke helt..hjemme mot frkstad kanskje.

          3:

          Brann i bergen, selvom jeg ikke var der..vis du tenker på spill på hva gutta klarte var kanskje rbk kampen bedre?

          4

          Fredrikstad siden jeg ikke var i bergen..IDA :lol:

          5

          Klanen-

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Beste stemning var hjemme mot Rompe, som forøvrig er en av de beste stemningsmessige opplevelsene jeg har hatt med kfl

            Best tifo var mot frextad

            Beste kamp borte mot brann

            Beste bortetur var for meg var frextad

            Beste klack vi har møtt er som vanlig klanen
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Stemning: Mot Ræv

              Tifo: Kjedelige greier. Men konfettikanonene var stilige

              Beste kamp: Hmm... Av de jeg har sett så er det andre omgang mot FFK borte

              Beste bortetur: Fredrikstad. Men ikke pga. en liten servetrise. ;-)

              Beste motstander: Må jo bli sprøyeklanen, de andre er jo tragiske

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Opprinnelig skrevet av veiron

                Tifo: Kjedelige greier. Men konfettikanonene var stilige
                Du mener altså at det har vært kjedlig tifo? Keen på å komme med et bedre forslag til tifo selv?

                Kommentar

                • Kristian
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 690

                  #9
                  Jeg er enig med veiron der gitt. Tifo har ikke vært det helt store.

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #10
                    Jeg holdt også på sånn som deg, å klaga over det, kom på tifo jobbing EN gang så garanterer jeg deg at du skifter mening etter det.

                    Du tror kanskje at det bare er å male lillestrøm på et flag og at det tar 20 minutter?Der tar du feil.

                    Anbefaler jeg deg å møte opp søndag, kl 12...vis du ikke kommer da, så har du ikke noe å klage over.

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Nordby
                      Opprinnelig skrevet av veiron

                      Tifo: Kjedelige greier. Men konfettikanonene var stilige
                      Du mener altså at det har vært kjedlig tifo? Keen på å komme med et bedre forslag til tifo selv?
                      Ja det mener jeg. Stripes har vært brukt hundre ganger før, og bluss mot
                      trøndera begynner å bli en pinlig repetisjonsøvelse.
                      Det begrenser seg hvor spennende tifo kan være på Åråsen. Lover og
                      regler i Norge amputerer en del av det som kunne vært heftige tifoer,
                      men samtidig så er det jo greit med sikkerhet på kamper.
                      Personlig er jeg lei tifo, blir for mye av det samme gamle.
                      Nå og da glimrer det med spennende tifoer også i Norge,
                      men da er det stort sett Klanen som står bak. De ruler på den fronten.
                      Det transparente banneret som hang i ballonger var genialt.
                      Likeså koreografien mellom øvre og nedre tribunedel i svingen på Ullevaal.
                      Dessuten har de talentfulle folk som virkelig kan male/tegne.
                      Fordel når store bannere skal lages. Få tak i noen som kan
                      tegne like bra på den måten, så er jeg den første til å bli henrykt!

                      Og nei, jeg gidder ikke komme med noen forslag.
                      Dette var bare et svar på det ene spørsmålet, ikke noe forsøk på å lage noen tifodebatt.

                      Kommentar

                      • Kristian
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                        Jeg holdt også på sånn som deg, å klaga over det, kom på tifo jobbing EN gang så garanterer jeg deg at du skifter mening etter det.

                        Du tror kanskje at det bare er å male lillestrøm på et flag og at det tar 20 minutter?Der tar du feil.

                        Anbefaler jeg deg å møte opp søndag, kl 12...vis du ikke kommer da, så har du ikke noe å klage over.
                        Klager man hvis man ikke synes det har vært det helt store? NEI.
                        Dvs, jeg klager ikke.
                        Jeg tror ikke det er så enkelt som du sier det til. Du liker jo å overdrive å tro du er smart.

                        Jeg kunne gjerne kommet på Søndag jeg, men for det første så er jeg på ferie da (Drar til Danmark(legoland)i 3 uker) og for det andre er det Søndag, jeg står faen meg ikke opp på søndag så tidlig. :roll:

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #13
                          [quote="Kristian"]
                          Opprinnelig skrevet av Nordby

                          Jeg kunne gjerne kommet på Søndag jeg, men for det første så er jeg på ferie da (Drar til Danmark(legoland)( :lol: legoland fkatisk :P)i 3 uker) og for det andre er det Søndag, jeg står faen meg ikke opp på søndag så tidlig. :roll:
                          også hopper vi over å gjøre detta til en 14`iss debatt, og fortsetter på topic.

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #14
                            [quote="Kristian"]
                            Opprinnelig skrevet av Nordby

                            Jeg kunne gjerne kommet på Søndag jeg, men for det første så er jeg på ferie da (Drar til Danmark(legoland)( :lol: legoland fkatisk :P)i 3 uker) og for det andre er det Søndag, jeg står faen meg ikke opp på søndag så tidlig. :roll:
                            også hopper vi over å gjøre detta til en 14`iss debatt, og fortsetter på topic ettersom de andre sikkert ikke gidder å se en sånn tåplig debatt mellom oss.

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #15
                              Stemning : Helt klart Rosenborg hjemme. Som rainbowsitter så har jeg aldri opplecd maken.

                              Tifo : Her sliter jeg litt, eneste jeg har sett er kasterullene mot FFK, så da sier jeg de

                              Beste kamp : Rosenborg hjemme, eneste som manglet var seieren.

                              Beste bortetur : Fredrikstad og Skien deler førsteplass. Skien pga rølp deLuxe, og Fredrikstad grunnet vær, seier og badetur, samt mange fugler

                              Beste motstander : det er klanen med tjukk L det

                              Petter

                              Kommentar

                              • Christer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 388

                                #16
                                Stemning: Rævbk hjemme fantastisk stemming.. det beste jeg har opplevd i Norge

                                Tifo: Frekkstad hjemme

                                Beste kamp: Brann borte helt klart

                                Beste bortetur: Hamar turen

                                Beste motstander: klanen

                                Kommentar

                                • general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

                                  #17
                                  Til deg som er vedlig kritisk til tifoen på åråsen.
                                  Først og fremst bør vi ikke kritisere de som faktisk gidder,orker og prøver å få til noe. De skal ha stor honør for arbeidet sitt. Tifo er en viktig del av å skape stemning og da er dte veldig bra at noen gidder å jobbe med et for oss andre "latsabber".

                                  For det andre så skjønner jeg meg ikke på det du sier om kjedelig tifo. Greit at bluss er bra brukt, men kasteruller, bannere og strimler er utrolig bra. Det skaper farger, ser bra ut for andre + at det er gøy. Er det noe som kan brukes om og om igjen så er det nettopp dette!

                                  For det tredje så bør vi slutte å sammenligne oss med klanen. Greit at det er de vi liksom skal kjempe mot, men kommer vi ikke til å klare på en god stund. Dette pga av mange ting. Vif har større støtte i oslo en det vi har i "byen" vår. Vif med sinne særegenheter(som er utrolig teite, nevner "uuuu hatlista til hagen", oslos stolthet osv) er en større merkevare en Kanari-fansen. Det at vi strever for å ta igjen klanen er på sin side positivt. Til slutt må vi huske på at det er litt forskjell på innbyggertall i de to byene+ at halve klanen er fra Rælingen-Lørenskog

                                  Fortsett med jobben tifo-gruppa så får vi andre heller prøve å støtte med penger og innstats!
                                  Seriegull 2016!!!

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                                    Opprinnelig skrevet av veiron

                                    Tifo: Kjedelige greier. Men konfettikanonene var stilige
                                    Du mener altså at det har vært kjedlig tifo? Keen på å komme med et bedre forslag til tifo selv?
                                    Ja det mener jeg. Stripes har vært brukt hundre ganger før, og bluss mot
                                    trøndera begynner å bli en pinlig repetisjonsøvelse.
                                    Det begrenser seg hvor spennende tifo kan være på Åråsen. Lover og
                                    regler i Norge amputerer en del av det som kunne vært heftige tifoer,
                                    men samtidig så er det jo greit med sikkerhet på kamper.
                                    Personlig er jeg lei tifo, blir for mye av det samme gamle.
                                    Nå og da glimrer det med spennende tifoer også i Norge,
                                    men da er det stort sett Klanen som står bak. De ruler på den fronten.
                                    Det transparente banneret som hang i ballonger var genialt.
                                    Likeså koreografien mellom øvre og nedre tribunedel i svingen på Ullevaal.
                                    Dessuten har de talentfulle folk som virkelig kan male/tegne.
                                    Fordel når store bannere skal lages. Få tak i noen som kan
                                    tegne like bra på den måten, så er jeg den første til å bli henrykt!

                                    Og nei, jeg gidder ikke komme med noen forslag.
                                    Dette var bare et svar på det ene spørsmålet, ikke noe forsøk på å lage noen tifodebatt.
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    TIDLIGERE SKREVET AV HERR veiron




                                    Ble Medlem: 14 Nov 2003
                                    Innlegg: 47
                                    Bosted: Oslo
                                    Skrevet: Tor Mai 20, 2004 12:32 am Tittel:

                                    --------------------------------------------------------------------------------

                                    Til alle dere som nå sleiker Klanen oppetter ryggen: så/hørte dere kampen i dag mellom vif og rbk?? Var "mektige" Klanen så veldig imponerende i dag?? Nei! Noe mange av de til og med innrømmer selv.
                                    Dessuten har jeg aldri hørt en supportergjeng synge de samme kjedelige sangene så ofte.
                                    Utrolig til svartmaling av KFL nå! Bare pga. en omgang?
                                    Første omgangen var bra, 2. var dårlig ja, men alle kan ha en dårlig dag.

                                    Når det er sagt så er jeg selv en av de som skulle likt å prøve å stå på kortsiden med Kanarifansen en kamp.
                                    _________________
                                    -
                                    -
                                    -
                                    SYNG FOR FUGLA ALLE MANN!!


                                    Ikke si til folk at de skal slutte med ting du gjør selv DOTT!!!


                                    Den dagen du kommer på tifo arbeid så blir dine synspunkter verd litt mer enn de er nå for nå er verdien på de ca dritt.

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      #19
                                      TIFO SØNDAG KL 12.

                                      Tifo jobbing søndag kl 12 vis jeg har forstått det rett?

                                      Dette foregår BAK robo tribunen, "nærmest oks tribunen". En grå liten dør, med et peab merke på døra, opp trappa så er du der.

                                      Ta gjerne med forslag til banner osv, kom med ideer, og møt opp å hjelp til, ingen i tifo gruppa biter tror jeg, :roll: , så det er bare å møte opp å hjelpe til, tifo folka tar i mot nye folk med åpne armer! .

                                      En gang må være den første?

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #20
                                        Hei Coca Jerry. Lær deg å lese, det er forskjell på synging og tifo. Klanen pisser på oss når det gjelder tifo, men når det kommer til synging er vi fullt på høyde.
                                        Det er så jævlig typisk, sier man ikke at tifoen på Åråsen herjer hele verden så er man en dott, og man må komme å gjøre en innsats sjøl. Så tifo er bare for de som er med å lage det da eller? Da foreslår jeg at dere lager dere kjempetifo hjemme i stua, så kan dere sitte der å ronke til den fantastiske tifoen deres.
                                        Hvis det derimot er meningen at tifo er for alle, så har da også jeg og andre en helt legitim rett til å mene noe om den. Også negativt. Til opplysning har jeg flere ganger støtta tifoarbeidet med penger, så jeg føler at jeg har rett til å synse litt uansett.
                                        Seff er det bra at noen står på, men uansett så er det min ærlige mening at det ikke har vært veldig spennende i år... eller i fjor... eller året før der igjen... Jeg har tro på at det blir arrangert supre tifoer senere derimot.

                                        Men når alt kommer til alt så er tifo oppskrytt. Javisst, det skaper en fin ramme, men det er alt for mye mas om det i alle leire. Synging og flagg er det viktigste. Det finnes absolutt ikke noe kulere enn massevis av flagg og skjerf på tribunen akkompagnert av synging!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎