Supportercupen 2004

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #21
    Klanen vil ha info



    Til alle som var tilstede på denne turneringen, og som så hva som skjedde:

    Send en mail til styret@klanen.no og fortell med dine ord hva du så. Ta gjerne med lagnavn, beskrivelser av folk etc. Det er bedre med for mye enn for lite informasjon.

    All informasjon som kommer inn til styret i Klanen vil bli behandlet konfidensielt. Styret består av en gruppe oppegående folk som arbeider for å gjøre Klanen best mulig. Legg paranoiaen til side - disse folkene vil rydde opp.
    Jeg var ikke der når dette skjedde, men Terje84, eller noen andre kan jo sende inn info?
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • hjesus
      -Engasupporter-
      Bøffelpromp
      • May 2004
      • 14

      #22
      Opprinnelig skrevet av Terje84
      Jeg fikk det veldig godt med meg, da det var i kampen mot Ultras, som jeg spilte for.

      Helt i fra kampen begynte, så spilte de veldig hardt og tøft, og slang masse dritt og kommentarer. vi spilte hardt tilbake, og etter en takling som var litt hard, klikket det for noen av de enga-spillerne. De begynte å sloss, og han ene på laget vårt fikk ett par knyttnever i ansiktet.. Men, det roet seg etterhvert, og vi fikk da slått ut det møkkalaget. (som het Vålerenga Rejects). etter hva jeg hørte så var det en gjeng som var kasta ut fra klanen, pga bråk antar jeg.
      Hm, så dere spilte ikke med stygge taklinger fra begynnelsen av selv? Det var rart, for det gjorde dere i gruppespillet da dere møtte Iladalens tapre. Dere fikk til og med en utvisning i den kampen etter en takling bakfra som kun kunne være mynta på å skade vår spiller. Og forresten, det er ikke tøft å sette en albue i ryggen på keeperen til motstanderne når han skal sette i gang spillet...

      Situasjonen som førte til slosskamp mot Rejects oppfatta jeg på følgende måte - sett fra sidelinja:
      Rejects keeper gikk ned på knærne, redda ballen og holdt denne i fast grep. I det han reiste seg opp igjen (1,5 til 2 sek seinere) fikk han et spark i ansiktet og falt bakover og blei liggende. Er det det du kaller fair play? Så seint inne i taklinga er det umulig å komme inn uten å mene og treffe keeper, med mindre spilleren deres var blind - noe jeg betviler sterkt.

      Forøvrig, vi på Iladalens tapre inviterte alle vi spilte mot (og en bråte andre også) ned på Bohemen for å se landskampen. Svaret jeg fikk fra dere var "Der kommer vi aldri til å sette våre bein" etterfulgt av "og hvis du noen gang viser deg på Martins får du grisebank." Kjempehyggelig svar, ikke sant? Det er vel helt vanlig å besvare en hyggelig invitasjon med en trussel. Til opplysning: Det dukka opp flere fra Bastionen på Bohemen etterpå. Du skjønner, alle er velkomne i den byen vi bor i...
      in Absinthia

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎