Per Berg, Tom Lund, Fjøra, Uwe, Jens Stoltenberg og Kongen... Alle må gjøre alt de kan for å beholde Koren i LSK i hvertfall 5 år til. Er sykt å miste en så god fotballspiller når vi vil kjempe i toppen av Norsk tippeliga.:neutral: Gi mannen en million i ukelønn!!!!
Robert Koren er GUD
Collapse
X
-
På venstreback kan vi jo bruke JPW... Drit i venstreback, vi trenger Koren for å bli seriemstere... Trenger flere sånne spillere i LSK, som kan holde på ballen, dra av ett par mann, og scorer mange, og fantastiske mål. Hvis han velger Barca til slutt kan jeg tilgi han, men Mallorca? Deportivo? hva har de klubbene som ikke LSK har da... HalooooooooooKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SerbernHvis han velger Barca til slutt kan jeg tilgi han, men Mallorca? Deportivo? hva har de klubbene som ikke LSK har da... HalooooooooooIron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Robert Koren scorer MÅÅÅÅLLLL: (video-klippet starter etter ca. 8-10 sek.)
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SerbernPå venstreback kan vi jo bruke JPW... Drit i venstreback, vi trenger Koren for å bli seriemstere... Trenger flere sånne spillere i LSK, som kan holde på ballen, dra av ett par mann, og scorer mange, og fantastiske mål. Hvis han velger Barca til slutt kan jeg tilgi han, men Mallorca? Deportivo? hva har de klubbene som ikke LSK har da... HalooooooooooKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SerbernPer Berg, Tom Lund, Fjøra, Uwe, Jens Stoltenberg og Kongen... Alle må gjøre alt de kan for å beholde Koren i LSK i hvertfall 5 år til. Er sykt å miste en så god fotballspiller når vi vil kjempe i toppen av Norsk tippeliga.:neutral: Gi mannen en million i ukelønn!!!!Kommentar
-
I går gjorde Koren faktisk en god defensiv jobb. Han markerte nesten ut Sollie av kampen. Drawback er selvsagt at Solli nesten markerte ut Koren
Men han er helt klart en viktig spiller. 3-1 målet skulle strent tatt stoppet kampen, det er bare juniortendenser i forsvaret som gjorde at vi tapte denne kampen her. Stoffe, Rambekk og Shanes opptreden siste 10 minutter er under enhver kritikk.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av bøllefrø3-1 målet skulle strent tatt stoppet kampen, det er bare juniortendenser i forsvaret som gjorde at vi tapte denne kampen her. Stoffe, Rambekk og Shanes opptreden siste 10 minutter er under enhver kritikk.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeAngrep er det beste forsvar!
-okb! - som synes det er ganske spennende at Vidar har et mellom navn som begynner på G.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeJeg tror det like mye er Uwes ønske om å "safe" inn 3 poeng som til slutt gjør at vi slipper inn to mål på slutten. Vi så også den tendensen i flere kamper ifjor. Angrep er det beste forsvar!Kommentar
-
Jeg syns ikke at Shane spilte no dårlig, han var jo den som spilte best i forsvaret vårt i går..!!
Inn med PSA!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SemDet hender også vi har spillere som er slitne. Da er det ikke alltid det lar seg gjøre å kjøre "angrep er det beste forsvar"-taktikken. Jeg er heller ikke fornøyd med at vi mista seieren i går, men verden er ikke alltid så enkel og grei...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaIkke det at man må kjøre angrep, men å legge seg så bakpå som det ble gjort i går mot et lag som RBK er dumhet!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernVi får trøste oss med at trøndera la seg bakpå og prøvde å safe inn 0-2 de første 20 minuttene. Håpløs taktikk fra deres side, skjønte de ikke at angrep er det beste forsvar?Kommentar
-
Kunne vel ikke vært mere enig.
Må må strekke oss så langt vi over hodet kan og gjør alt for å beholde han...Bruk Royal League overskuddet og det som værre er.Han må bli!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreGanske enig, men jeg synes det er enda mer hårreisende at de spillerne vi hadde på banen i pausen ikke sørget for å øke ledelsen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fotball_martheJeg syns ikke at Shane spilte no dårlig, han var jo den som spilte best i forsvaret vårt i går..!!
Inn med PSA!I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar