Push for Braathen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Push for Braathen!

    La oss si vår mening til Frank Grønlund om Daniel Braathen. Meg og mange med meg ser svært gjerne at denne spilleren kommer til Åråsen, og hvis mange nok sender mail til Grønlund vil vi kanskje kunne bidra til at klubben bestemmer seg for å hente splleren så mange av oss har siklet på


    send mail til frank@lsk.no, og si din bønn! La oss "pushe" for Daniel Braathen!
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #2
    Enig, han har visst holdningsproblemer, men det blir det nok raskt slutt på under "der Uwe".

    Send mail!
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #3
      Da var det gjordt.

      Jeg håper så inderlig at Braathen kommer til fugla [-o<

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #4
        ALLE SAMMEN SEND MAIL,er verdt forsøket.

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1211

          #5
          Regner med at alle her har fått med seg at både Tom Lund og Frank Grønlund overvar matchen mellom Skeid og Kil i går..

          Kommentar

          • SuperErik
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 535

            #6
            Opprinnelig skrevet av fredpet76
            Regner med at alle her har fått med seg at både Tom Lund og Frank Grønlund overvar matchen mellom Skeid og Kil i går..
            Yes det har vi..*var på den kampen i går*
            - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

            <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #7
              Bare tull å fylle opp mailboksen til gutta med useriøstiteter! Jeg anbefaler at ingen gjør det. La de heller få arbeidsro til å gjøre jobben sin.

              Grønlund, Mathisen og Lund vet så inderlig godt at Braaten(DET SKRIVES B R A A T E N) er en publikumsyndling, så å poengtere dette er meningsløst - men tanken er god!

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                Jeg ser poenget ditt, Ola, men det betyr ikke at jeg er enig. Det er mange eksempler på at vi har latt gode spillere gå til andre klubber når vi i i fansen har gått rundt med forventninger. Ved å kjøre en mail-runde ovenfor Grønlund har vi muligheten til å øve vår innflytelse som tilhengere.

                Jeg sier ikke at de kommer til å høre på oss, men det er jo verdt et forsøk. Derfor: pøs på med mailer, men vær seriøs, og ikke kom med tullballargumenter som at vi må snappe ham opp for å snyte søpla.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Koren
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Feb 2004
                  • 43

                  #9
                  Fra aftenposten sine sider:

                  "- Vi skal ha et møte i dag for å avgjøre om vi skal gå for ham, sier LSK-leder Frank Grønlund."

                  Hva blir/ble avgjørlesen på møtet???????
                  blir så skuffa hvis ikke grønlund og co går for daniel. målet hans mot enga og rekdal i cupen er fortsatt friskt i minne,og drømmer om at det samme vil skje, men at han da spiller i gult og svart.

                  La oss for guds skyld få inn Braathen! be en ekstra bønn for oss pastor Åge! eller kanskje ikke?? uansett blir jeg drit skuffa om de bestemmer seg for ikke å hente han.

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #10
                    I Vålerenga har de snakket om Braaten i over et år. Det har vært mye møtevirksomhet og partene har stadig kommet nærmere hverandre. VIF har skaffet en ekstern investor som er villig til å betale hele overgangssum for å "eie" spilleren. Blandt Vålerenga supportere har ryktet svirret noen uker om at han alerede er klar og at det eneste som kan velte en overgang er tilbud fra en attraktiv utenlandsk klubb i siste time. Grunnen til at informasjonen ikke er ofentliggjort skal vistnok være for å gi spilleren ro i de siste kampene for Skeid, samt å ikke skuffe VIFs supportere dersom det virkelig banker en europeisk toppklubb på døren i siste time. Det er en litt følsom sak dette her, siden Skeids supportere har forgudet spilleren i årevis og hele tiden pushet på mot egen ledelse og styre for at han "kan gå til hvilken som helst klubb bare ikke VIF". Spilleren selv har uttalt at han hater VIF.

                    Jeg sitter med en dårlig smak i munnen om at han egentlig er klar for VIF og at alt man leser bare er et taktisk forhandlingsspill og "katt og mus" med pressen. Hvis vi skulle klart å hente han nå hadde det vært tidenes "takk for sist" (les. Carew) til Vålerenga.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7028

                      #11
                      Håper på Braaten, han tror jeg vil bli en finfin tilvekst til laget. Ikke minst når denne Mifsud-komedien ser ut til å gå i vasken. Han spilte seriekamp for Sliema Wanderers her om dagen. Er det mulig? Hva skjer?

                      Braaten til Fugla!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        #12
                        Kan ikke LSK bare betale/legge ut de 400 000 det er snakk om så er han klar. Betaler jo ikke noe overgang uansett.

                        Hadde vært jævlig bra om Mifsud og Braathen er i LSK 11'ern neste match mot Viking.
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                          Kan ikke LSK bare betale/legge ut de 400 000 det er snakk om så er han klar. Betaler jo ikke noe overgang uansett.

                          Hadde vært jævlig bra om Mifsud og Braathen er i LSK 11'ern neste match mot Viking.
                          DU ER IKKE GOD! Man kan ikke bare pøse ut med fire-hundre-tusen-kroner! Denne Mifsud er sikkert en spennende spiller, men vi må da for all del ikke gå tilbake til "klondyke uten hjerne tiden".

                          Jeg tror også de fleste overvurderer hvor mye penger Berg/Granlund/Lund/Mathisen sitter på. Dette er vanlige folk, men med litt mer penger og noen millioner de er villig til å investere i LSK over en lengre periode. Vi snakker ikke her om VIF's Fronline penger på (anslått) 20 milliarder kroner.

                          Men jeg føler tiden er moden for å legge 3 mill på bordet for Daniel Braaten. Ikke et øre mer.

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #14
                            Når det gjelder Daniel så har vif trukket seg ifølge nrk,at Rævbk har kommet på banen gjør bare prisen høyere.Synd om han går dit for jeg tror han vil gjøre det stort i Lsk og her kan han være med på noe stort og ikke minst nytt! Seriegull feks..
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #15
                              Daniell sa selv nå, at de eneste som nå var på banen og han vurderte er rbk, og lsk...han sasamtidig at det var store muligheter i trondheim.. :cry:


                              BRAATEN ikke gå til de svina og la dem få enda et tippeliga talent, kom til oss,det er i lsk framtiden ligger. Rosenborgs nedtur har begynnt!

                              Kommentar

                              • LSK-supp.
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 1023

                                #16
                                Typisk at Braaten går til svina i Tr.heim, de trengte bare å antyde interesse så var det gjort.

                                Så lenge de kan hente de beste spillerne som de vil, må de andre klubbene nøye seg med de nest beste, eller håpe at noen av spillerne i stallen plutselig slår igjennom noe jævlig, for så å bli solgt til nettopp rbk eller en utenlandsk klubb ved første anledning. F.eks hvilke lsk-spillere ville godt inn og tatt en plass i dagens rbk 11'er?

                                Så lenge rbk fortsetter å forsterke laget og spille CL, tror jeg desverre det blir lenge til neste rbk-nedtur, selv med Ola spy ved roret. Men vinner vi våre kamper kan vi gi svina kamp om gullet. Hater rbk!
                                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #17
                                  Det er mye større sjans for at han må sitte å slite benken i RBK (som alle andre talenter) enn i LSK, også ville han jo helst bo i Oslo området.

                                  En annen ting er at det er no helt annet å spille på Åråsen og å score mål foran KFL enn det det er foran en gjeng tullete trollunger med skinnvest (m` bearnesaus) og mokkasiner, så jeg er ikke så sikker på at han går dit.

                                  La oss alle be [-o<

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    #18
                                    Dere husker drømmen jeg hadde og fortalte om for en uke siden? Det var før navnet Braaten og LSK hadde blitt benyttet i samme setning. Nå begynner jeg faktisk å tro at jeg var sanndrømt, og at vi har en fair sjanse for at han kommer til LSK. Begrunnelse:

                                    *Tom Lund var på Voldsløkka. (reell interesse)
                                    *Spilleren ønsker å bo i Oslo. (geografi)
                                    *Vi har brukbar økonomi. (overgangssum og pers.betingelser)
                                    *Vi har ambisjoner. (Sportslig trygghet)
                                    *Vi trenger den type spiller. (Plass på laget)

                                    Jeg vil seriøst anslå at sjansen er 50/50 om han havner hos oss eller i RBK. Men ikke begynn feiringen på forhånd, sånn som VIF-tilhengerene gjorde. Jeg har snakket med flere som hardnakket har hevdet at han var klar for VIF osv. Tidenes nedtur for de da!

                                    Kommentar

                                    • okb
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2377

                                      #19
                                      Kun underskriften hans mangler på overgangspapirene fra Voldsløkka til Lerkendal, ifølge Nettavisen.



                                      -okb - som har det kult på fest, uten skinnvest!
                                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                      Kommentar

                                      • CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

                                        #20
                                        Har ikke hørt at LSK har lagt inn bud på `n engang, så da ser det vel egentlig ut som det blir bart på Braaten.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎