Kanskje ikke det værste resultatet likevel?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1224

    Kanskje ikke det værste resultatet likevel?

    Det er sjelden jeg har vært så langt nede etter en LSK kamp som i dag. Kampen måtte jeg se fra tv stolen og det er mye værre enn å være tilstede på kjære Åråsen. Jeg blir så j.... forbanna på elementære smågutte feil som Shane og Müller gjør i dag, at jeg i tillegg måtte slite med å se reprisene gjør at jeg rett og slett ble rasende.
    La gå, RBK dominerte fullstendig de 20 siste minuttene av kampen, men jeg må si at jeg ler rått når jeg leser kommentarene etter kampen der RBK f.eks i Dagbladet blir hyllet som nærmest seriemestre og RBK kjørte over LSK. Denne kampen hadde mange faser og ja RBK var sett under ett best men likevel så sitter jeg med følelsen av at mange har latt seg lure til å tro at RBK er tilbake for fullt. Oppladningen og premissene foran denne kampen var som natt og dag. LSK 180 min på blytunge baner på under 72 timer mens RBK har putret rundt med kun et mål for øye. Seriestart!!!
    Hadde vi vunnet denne kampen f.eks 3 - 1 med lignende kamputvikling som nå så hadde jeg vært mer redd for fortsettelsen. Jeg tror faktisk denne kampen fikk mange til å se hvor viktig f.eks store sterke spillere som Arild og Pål Steffen er for laget og at jeg setter min lit til at gutta kommer grusomt tilbake når laget er uthvilt og skadene leget.
    Jeg regner fortsatt med at vi tar GULL i år og ønsker lykke til I Bergen 18. april.

    ... og kjære GUD la Wehrman bli frisk og rask igjen fort fort fort!!!
    Last edited by maxpayne; 10.04.2006, 01:14.
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎