Fortsetter å score

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    Fortsetter å score

    Fugla fortsetter å score masse mål. I kveld var det et sammensatt lag fra Romsdal/Åndalsnes som fikk juling, 5-0 der "alle" fikk prøve seg. Ikke all verdens motstand, men de scorer mål, og det er viktig.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #2
    Jepp, er ikke lett å score mange mål mot lag med 10 mann i forsvar, nå så ikke jeg kampen men det er som regel sånn det blir.

    Noen som veit hvem som spillte kampen, hvem som scora og hvilken formasjon de brukte?

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #3
      Min uengasjerte far sa kampen. Så til 4-0 kvarter før slutt, hørte et mål til på slutten fra hytta,så jeg antar derfor at det ble 5-0. Vet bare at Gylfi scora det første, og at Misund spilte andre omgang sammen med en "haug andre innbyttere". Bra de matcher alle spillerne i uviktige kamper.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        #4
        0-4 ble det.. gylfi, sundgot, powell og kippe scora målene
        ..................

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3177

          #5
          LSK starta med følgende lag

          Baron
          Andersson Andresen Kippe Kristoffersen
          Søgård Koren Einarsson
          Winsnes Sundgot Strand

          og gikk til pause med 2-0 (Gylfi etter 30, Arild etter 43). Siden dette var en treningskamp, fikk mange prøvd seg, bare Andersson spilte hele kampen. De siste 30 minuttene (Grubisic, Orjinta og Soltvedt siste 15, Thorud siste 22) spilte

          Misund (for øvrig eks-Åndalsnes)
          Andersson Werni Orjinta Stefanutto
          Grubisic Wehrman Soltvedt
          Berget Powell Thorud

          Powell skårte på straffe etter 70 (Werni felt innafor seksten, antageligvis på en dødball), og Kippe etter 73 minutter. Interessant at hele kampen gikk i 4-3-3, selv med Powell de siste 30. Alt dette ifølge Romerikes Blad, som ennå ikke har lagt dette ut på nettsidene.

          Den andre RB-avisa, Romsdals budstikke, har en litt annen versjon, der Gylfi skårer etter 28, og der Sundgot blir felt og får straffa, som (høyst usannsynlig) settes inn av Espen Søgård (!). Det er vel grunn til å tro at Romerikes Blads referent kan ha bedre greie på LSK-spillerne. Samme hvor stor tro jeg har på Fetsund-rånern, så tviler jeg sterkt på at noen ansvarlig trener ville la Espen ta ei straffe som førstevalget (selv om han satte sin straffe og ble den store helten i Tromsø).

          Romsdals Budstikke med nettavisen Rbnett holder til i Molde og er lokalavisa for Romsdal med kommunene Molde, Hustadvika, Aukra, Gjemnes, Vestnes og Rauma.


          gilbert

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎