4500 medlemmer

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #21
    ....slettet
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #22
      Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
      Litt av et sprik...skyldes det sene betalere, mon tro?
      Det er vel forstatt mange som lar seg rive med av hypen rundt søpla... Ut fra hva de presterte igår, så kan de gjerne rykke ned for min del.
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #23
        Klanen med 7500 ja... I fjor var de 13700...

        Uten at jeg skal fronte at en ny sak blir vinkla over mot enga, men syns det var festlig at enga, som i fjor hadde 13700 medlemmer, kun klarte å dra i overkant av 11000 på åpningsmatchen sin i Tippeligaen. Justert til vårt nivå ville det betydd at ca. 3600 kom på seriestarten vår...

        Skal sies at Rosenborg er en smule mer spennende motstander enn ODD, men alikevel...
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Klanen med 7500 ja... I fjor var de 13700...

          Uten at jeg skal fronte at en ny sak blir vinkla over mot enga, men syns det var festlig at enga, som i fjor hadde 13700 medlemmer, kun klarte å dra i overkant av 11000 på åpningsmatchen sin i Tippeligaen. Justert til vårt nivå ville det betydd at ca. 3600 kom på seriestarten vår...

          Skal sies at Rosenborg er en smule mer spennende motstander enn ODD, men alikevel...
          I by-derbyet mot Lyn igår var det ca 16000 på tribunen. Hele langsida var fylt til randen av Lyn-supportere, men Klanen hadde jo "bortekamp", så det er vel for mye forlangt at alle medlemmene møter opp på en uviktig kamp. Hvor mange uviktige kamper spiller de egentlig? Alle?
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #25
            Over 11.000 har betalt medlemskap i Klanen for denne sesongen, de talla der er feil.

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #26
              Opprinnelig skrevet av Lars
              Over 11.000 har betalt medlemskap i Klanen for denne sesongen, de talla der er feil.
              De talla der er fra i vinter, så de stemte sikkert da.

              For under en mnd siden var det 3500 betalende medlemmer i KFL, så vi også har stadig nye medlemmer som finner det for godt å betale medlemskontigenten.

              Regner med at vi når 5 000 innen utgangen av mai.

              Det er ihvertfall målet vårt. Flere medlemmer gir oss bedre økonomi, som igjen gir dere medlemmer bedre tilbud på feks borteturer, bedre medlemsblad osv.

              Petter

              Kommentar

              • Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

                #27
                drit nå i hva klanen gjør om vi er 5000stk og lager mer liv enn 11000 så er jo det bare fint.. "fuck klanen vi er FUUGLA" ;p

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎