Karakterboka, Brann-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kimito
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 2600

    #21
    I beleive not he can the language very good, no...
    Last edited by Kimito; 19.04.2006, 00:09.
    Ferdigskåra

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7028

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Du er en mann av store ord Trigz, men jeg tror ikke Brann blir en middelmådighet hjemme på Brann Stadion i år. Flere lag kommer til å få det tøft der.
      Nei nei nei nei nei. Brann er rævva. Æsj.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Gjest

        #23
        Jeg synes vi spilte fantastisk etter pause og greit før. Med marginene litt mer på vår side ville vi puttet en del mål. Occean alene kunne hatt et hatrick. Veldig gledelig å se Sundgot igjen. Håper han er klar for en hel kamp snart. Jeg ble veldig positivt overasket over spillet til Shane, Kippe, Søgård og spesielt Occean. De desidert mest skuffende synes jeg var Andersson og Koren, og til dels Kiko. Håper Sundgot blir puttet inn bak spissene mot Viking, med Koren på venstre midtbane. Resultatet blir 4 - 0, og vi har Norges beste lag på banen.

        Kommentar

        • bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

          #24
          Det går ikke an å mene at vi spilte fantastisk etter og OK før pause. Før pause var rett og slett helt ræva, Brann var like ræva, men vi spilte like fullt ræva. I andre omgang synes jeg det er en mild overdrivelse å si vi spilte så bra. Vi spilte bra i 10 minutter, resten av omgangen stort sett OK, bortsett fra noen øyeblikk med total bevisstløshet.

          Jeg synes heller ikke at Stoffe spilte en prikkfri 2. omgang. Han hadde flere hendelser der han mistet ballen i farlig posisjon (prøvde å drible istedetfor å passe), han bommet mye på fremspillene og han hadde noen "Shane-moments" i forsvar. Absolutt ikke godkjent.

          Nei, dette her var en møkkakamp, mellom to lag som var mer interessert i å krige enn å spille ball. Banen får ta sin del av skylda, men banen kan ikke ta skylda for at f.eks. Koren bommer på halvparten av pasningene i 1. omgang. Det virker som vi er i elendig form, vi gjør juniorfeil i forsvar, vi beveger oss ikke offensivt, og vi får ikke satt tempo på ballen. Da er det utrolig lett å spille mot oss, og vi er avhengige av noen sinnsyke perioder som i starten mot RBK og da vi utliknet mot Brann.

          Trøsten får være at det fortsatt er april, banene er humpete og at det helt sikkert blir ganske mye bedre når vi får spillerstallen mer skadefri.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7028

            #25
            Ble ikke noen storkamp, nei. Men du må se litt mer objektivt på det. Når vi har sju - 7 - sjanser i løpet av andreomgangen, borte på Brann stadion, er det mer enn de aller fleste vil få der denne sesongen. Selvsagt er det kjipern at vi ikke klarer å få inn det andre målet. Hadde vi gjort det ville du sikkert vært enig med meg.

            Dog enig i at vi gjør mange idiotfeil i eget forsvar. Et par virkelig hårreisende øyeblikk i går, hovedsaklig ved Stoffe og Kippe.

            Artig å se Milan-Barca rett etterpå, forresten. Kontrasten til Brann-LSK var som mellom herre- og damefotball i forhold til tempo.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎