Hvem kårer banens beste?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    #21
    Den eneste feilen jeg så av Rambekk i dag, var at han var litt for seint inne når Viking gjorde 1-0. Men det er en sånn sak som kan gå begge veier. nhleko gjør en god jobb når han stormer inn med ballen, og Rambekk er akkurat 10 cm for seint inne.

    Riiise synes jeg var daff i 1. omgang, men veldig god i 2. Men igjen er det litt vanskelig å vurdere midtbanespillerne i dag, siden de får veldig mye rom etter utvisningen med bare 3 motspillere. Jeg synes egentlig ingen av dem var veldig gode før utvisningen.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      Applaus til Rambo idag, helt fortjent..Banens ener idag, Riise og Mifsud var gode de og. Regner med at grunnen til at de ikke blir kåra til banens beste er at vi var ubrukelige offensivt frem til viking fikk en mann utvist... Shane var god idag også..Og det var godt å se at Heinz begynner å få teken på tilbakespillene sine.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #23
        Opprinnelig skrevet av Frydenlund
        Syns Mifsud og Kippe var de beste i dag.

        Men Rambekk var god han.
        Fullstendig enig med deg, Mifsud var klart best til tross for en meget god annen omgang av Riise. Dagens flopp, foruten et meget velplassert straffemål, var Arild Sundgot som jeg syntes hadde et svaktinnhopp, rake motsetningen av Myklebust som gjorde sakene sine bra.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #24
          Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
          Fullstendig enig med deg, Mifsud var klart best til tross for en meget god annen omgang av Riise. Dagens flopp, foruten et meget velplassert straffemål, var Arild Sundgot som jeg syntes hadde et svaktinnhopp, rake motsetningen av Myklebust som gjorde sakene sine bra.
          Det viktigste for Arild idag var vel å komme igang igjen etter skade, var vel ingen som forventa at han skulle være i toppform idag.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Gale Isbre
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 1164

            #25
            Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
            Fullstendig enig med deg, Mifsud var klart best til tross for en meget god annen omgang av Riise. Dagens flopp, foruten et meget velplassert straffemål, var Arild Sundgot som jeg syntes hadde et svaktinnhopp, rake motsetningen av Myklebust som gjorde sakene sine bra.
            Sikker straffescoring, kjempesjanse, gode løsninger der medspillere dessverre ikke var med på notene. Ja, jeg har sett Arild mye bedre, men et svakt innhopp? Nei. Ser ut som spådommene om årets sesong i siste H&K slår til, hvis du seriøst mener han var dagens flopp.
            Og ja, jeg har sett Mifsud langt dårligere, men at han var klart best? Nei. Han løper fortsatt på seg for mange hodeballer, og han har en egen evne til å time løp så han havner bak forsvarsspilleren. At han blir stadig bedre, derimot, kan jeg være enig i.

            Synes det er både helt greit og velfortjent at Rambekk ble kåret til vår beste i dag.

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #26
              Avisene er ikke enig om hvem som var banens beste i går, og
              en slik kåring vil jo alltid være gjenstand for subjektiv vurdering.

              RB:
              Espen Søgård, 7p.

              VG:
              Michael Mifsud, 7p.

              Dagbladet:
              Frode Kippe, 7p.

              Aftenposten:
              Både Anders Rambekk og Ragnvald Soma får 7p.

              FXT/Nettavisen:
              Michael Mifsud, 8 p.

              Kun Uwe,Gunnar og Kjell vet egentlig hvordan spillerne har løst sine "arbeidsoppgaver" ute på banen, alle andre "synser". Og i går synes jeg Frode var stor, til tider helt konge, Espen gjør en meget god jobb på midten, er "limet", Michael til tider sprudlende og Heinz har en kjemperedning mot slutten av kampen.
              Last edited by sparwasser; 24.04.2006, 09:04.

              Kommentar

              • Macho-Morten
                Ikke KFL-styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2687

                #27
                Enig med de som trekker fram Rambekk og Mifsud. Rambekk var bunnsolid bakover og har en kjærkommen evne til å ta det rolig med ballen og faktisk starte noe offensivt (Kippe er jo måkeballenvekk-stopper nummer en). Mifsud var et konstant mareritt for Viking-forsvaret med unntak av tiden rett før første straffen, og tidvis et angrep alene. Slik jeg oppfattet det, i hvert fall.

                Kudos også til Riise og Shane. Synes også det var på tide at Christoffer spilte noe annet enn en elendig seriekamp.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7048

                  #28
                  Rambekk hadde jo en forholdsvis råtten førsteomgang, men var god ettepå. Mine fire beste er Heinz (matchvinnerredning og ellers null feil), Søgård (god kamp, litt pasningsslurv i første), Miffe (turboen skrudd på etter en halvtime, manglet bare målet) og Kippe (herlig goal, blytungt inn i duellene, Kovacs så ut som en altfor stor og veldig schtøgg baby).

                  Riise er av og på, riktignok mer på enn av i går, mens Rambekk hadde to vidt forskjellige omganger. Men enig i at han er en kanongod stopper stort sett hele tiden. PSA skal slite med å komme inn på laget nå. Mulig høyreback etter at Stoffe drar?
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Rambekk hadde jo en forholdsvis råtten førsteomgang, men var god ettepå. Mine fire beste er Heinz (matchvinnerredning og ellers null feil), Søgård (god kamp, litt pasningsslurv i første), Miffe (turboen skrudd på etter en halvtime, manglet bare målet) og Kippe (herlig goal, blytungt inn i duellene, Kovacs så ut som en altfor stor og veldig schtøgg baby).

                    Riise er av og på, riktignok mer på enn av i går, mens Rambekk hadde to vidt forskjellige omganger. Men enig i at han er en kanongod stopper stort sett hele tiden. PSA skal slite med å komme inn på laget nå. Mulig høyreback etter at Stoffe drar?
                    Kan ikke si jeg synes Rambekk gjorde noe dårligere førsteomgang enn resten av laget, før utvisningen til Viking var det ingen som dominerte i det hele tatt, det ble kun slått lange baller som vi aldri fikk tak i. Jeg synes Rambekk gjorde en strålende kamp, og fikk stå-hår på armene da jeg så at han fikk en lusen 4'er på RB-børsen.

                    Når det kommer til Kippe så er jeg enig i at han også gjorde en god kamp, men da var da ikke han som tok lurven av Kovac, de to hodeduellene jeg så Kovac delta i var mot Rambekk, Kovac fikk også en avslutning umarkert på ca 16 meter og han hadde ballen i beina i 3 sekunder på 18 meter før 4 LSK-spillere gikk på han etter ballen. Det var det jeg så av Kovac i går. Synes derfor ikke Kippe skal alene ha æren for at han gjorde et elendig innhopp.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

                      #30
                      Banens konge var Mifsud. Herjet som på sitt beste ifjor. Utrolig gledelig å se at han er tilbake igjen.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Rambekk hadde jo en forholdsvis råtten førsteomgang, men var god ettepå. Mine fire beste er Heinz (matchvinnerredning og ellers null feil), Søgård (god kamp, litt pasningsslurv i første), Miffe (turboen skrudd på etter en halvtime, manglet bare målet) og Kippe (herlig goal, blytungt inn i duellene, Kovacs så ut som en altfor stor og veldig schtøgg baby).

                        Riise er av og på, riktignok mer på enn av i går, mens Rambekk hadde to vidt forskjellige omganger. Men enig i at han er en kanongod stopper stort sett hele tiden. PSA skal slite med å komme inn på laget nå. Mulig høyreback etter at Stoffe drar?
                        Interessant tanke. PSA på back kan funke bra det, gutten har fart så det holder.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          #32
                          Både Mifsud og Riise ble bedre utover i kampen. Synes Rambekk var suveren gjenom kampen. Ingen tabbe og gi han bestemanns med andre ord...

                          Gleder meg til Haddad får en slik utmerkelse! Den kampen skal bli gøy å se!!
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            #33
                            Skulle jeg valgt hadde det blitt Kippe forresten.

                            Det er nemlig ikke hver dag han skrur bananer rett hjem til Reit-im-Winkl. Gjør det gjerne oftere Frode. Konge!
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7048

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              Interessant tanke. PSA på back kan funke bra det, gutten har fart så det holder.
                              Ikke minst har PSA spilt høyreback før, i 2004 var det vel. Funka greit den gang. Utfra det Rønnern m. fl. forteller om Kali virker PSA som et realistisk alternativ på backen etter Andersson.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎