Kanari Vs Hordene ;)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Nr 17 Sørli
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Jul 2004
    • 25

    Kanari Vs Hordene ;)

    Hei, Det blir ikke arrangert noe busstur fra Stavanger til Lillestrøm, så det kommer ikke så fælt mangen Vikingsupporter, men noen, det blir vi

    Jeg bare lurer på hvor vi skal møtes før kampen? har hørt noe rykter om en plass som heter Martin, kan det stemme?

    Hilsen en som gleder seg til kampen
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #2
    Kanaris samles på Martins i storgata på Lillestrøm før matchen. Dere er selvfølgelig velkommen.

    Bra at noen gidder å reise så langt for å se laget sitt tape.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • Nr 17 Sørli
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Jul 2004
      • 25

      #3
      Takk for det

      Men det siste du sa, Jeg reiser fra Stavanger for å se at Viking vinner over LSK. hadde ikke reist vist jeg viste at Viking tapte :wink:

      Mitt tips 0-2(Kovacs,2)

      Kommentar

      • general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

        #4
        Jeg tror også at Kovecs putter , men at vi putter fler da
        Seriegull 2016!!!

        Kommentar

        • Guling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 484

          #5
          3-2. 3 av Einarsson, 2 av Kovacs :lol:

          Kommentar

          • scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

            #6
            Kommer DRUÅ? :lol:

            Kommentar

            • Nr 17 Sørli
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2004
              • 25

              #7
              Opprinnelig skrevet av scages
              Kommer DRUÅ? :lol:
              Det vet jeg ikke, men han er en kanon greie kar. hadde vært morsomt om han og hadde kommet, men jeg kommer, bare se etter han med 17 Sørli bakpå Viking drakta :wink:

              Kommentar

              • SuperErik
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 535

                #8
                Litt artig er det at jeg kjenner Kristian Sørli..
                Han var nemlig idretts-ass i militæret da jeg tjenestegjorde der (jeg var også idretts-ass).

                Dette var i 1998(Værnes),men da spilte han for RBK.
                Steinar Sørlie (FFK) var også i militæret da..(var romkamerat med han).
                Pleide faktisk spille fotball med begge to innendørs der av og til.

                Kristian er en god spiller..uten tvil og selv om jeg liker han godt,så håper jeg han ikke storspiller mot oss :wink:
                - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                Kommentar

                • Nr 17 Sørli
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Jul 2004
                  • 25

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av SuperErik
                  Litt artig er det at jeg kjenner Kristian Sørli..
                  Han var nemlig idretts-ass i militæret da jeg tjenestegjorde der (jeg var også idretts-ass).

                  Kristian er en god spiller..uten tvil og selv om jeg liker han godt,så håper jeg han ikke storspiller mot oss :wink:
                  Da er det kun meg og deg som syns at Kristan er en god spiller, alle Vikingsupportere utenom meg syns han er god. Men han får jo ikke vist hva han er god for nå han nesten ikke får spiller!!

                  Jeg håper ikke Gylfi spiller bra på Søndag, han har vært alt for god i år, men er vel snart på tide at han gjør en dårlig kamp :wink:

                  Kommentar

                  • eLSKe
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Dec 2003
                    • 136

                    #10
                    Jeg håper ikke Gylfi spiller bra på Søndag, han har vært alt for god i år, men er vel snart på tide at han gjør en dårlig kamp
                    Gylfi har funnet storformen, og kommer nok til å beholde den en stund til. Både regner og håper at han gjør nok en storkamp mot Viking. Tipper vi vinner 3-1; 2 mål av Sundgot og 1 av Gylfi.
                    Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

                    Kommentar

                    • Nr 17 Sørli
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Jul 2004
                      • 25

                      #11
                      Jeg har en meget trist beskjed, Brede Hangeland er skadet, og kan sannsynligvis ikke spille på søndag :cry:

                      Kommentar

                      • eLSKe
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Dec 2003
                        • 136

                        #12
                        Er vel ingen som ble overrasket nå. Hangeland har jo ikke vært noe annet enn skadet hele sesongen.
                        Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

                        Kommentar

                        • *LILLESTRØM SK*
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • May 2004
                          • 166

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli
                          Jeg har en meget trist beskjed, Brede Hangeland er skadet, og kan sannsynligvis ikke spille på søndag :cry:
                          Dakar, jeg syns så inderlig synd på hele viking og hangeland sjøl.

                          Sjøl så misunner jeg meg selv den gleden jeg får av og høre sånt rett før en Lilliestrøm kamp :wink:
                          Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli
                            Jeg har en meget trist beskjed, Brede Hangeland er skadet, og kan sannsynligvis ikke spille på søndag :cry:
                            Uff det var en trist beskjed å få slengt midt i trynet. Dere klarte å karre til dere 1 poeng uten han i vår, men på søndag blir det nok andre boller skal du se...
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • eLSKe
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Dec 2003
                              • 136

                              #15
                              Har ikke noe å si for oss om Hangeland er med eller ikke. Vi kommer til å ta 3 poeng uansett. Ihvertfall så lenge spillera klarer å holde fokusen oppe. Vi må juske på "ny trener effekten" i denne kampen. For statestikken viser at det er stor sjanse for seier til et lag som har fått seg ny trener.

                              Men så lenge AE klarer å få gutta til å ha riktig fokus skal dette går bra, og nye 3 poeng til Fugla.
                              Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

                              Kommentar

                              • SuperErik
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 535

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli

                                Men det siste du sa, Jeg reiser fra Stavanger for å se at Viking vinner over LSK. hadde ikke reist vist jeg viste at Viking tapte :wink:

                                Mitt tips 0-2(Kovacs,2)
                                hehe.. jeg tipper du angrer på at du dro nå :wink:
                                - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                                <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                                Kommentar

                                • Vegar Hjermundrud
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 423

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av SuperErik
                                  Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli

                                  Men det siste du sa, Jeg reiser fra Stavanger for å se at Viking vinner over LSK. hadde ikke reist vist jeg viste at Viking tapte :wink:

                                  Mitt tips 0-2(Kovacs,2)
                                  hehe.. jeg tipper du angrer på at du dro nå :wink:
                                  Han fikk i alle fall sett en bra fotballkamp... Ellers; all ære til de som faktisk reiser på bortekamper. På forhånd har vi aldri garantier for at hjemreisen blir allright, noe den slett ikke alltid blir. Men, min respekt til alle de som tar sjansen - helg etter helg!
                                  Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                  Kommentar

                                  • Nr 17 Sørli
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Jul 2004
                                    • 25

                                    #18
                                    Jeg reiser og ser Viking uansett, jeg blør for Viking. har tilogmed slutta på VGS for å følge Viking! Jeg treger aldri på at jeg reiser på en Viking kamp Men en ting som sjokkerte meg er en del av supporternes frekkhet, var en del som kom bort til meg etter kampen og sa "haha, du suger, Lillestrøm er best, Viking kan brenne" syns supportere bør holde seg for god til slike kommentarer, men det er jo alltid noen som skal spille tøffe. Syns vi hadde det veldig hyggelig på Martin`s, var mangen hyggelige LSK supportere der. Hehe, jeg som hadde kjøpt er Storbritanisk flagg til ære for Roy Hodgson, så vist dere så en som gikk rundt med en storbritanisk flagg så var det meg :wink: Men til kampen, Syns reslutater lyver litt, Viking var bedre en som så. Lillestrøm va heldige på 2 mål så et retferdig resultat hadde vært 3-1. Menmen, Samba fotball av Lillestrøm, dere vinner nok serien vist dere fortsetter sånt. LYKKE TIL VIDERE!

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli
                                      Jeg reiser og ser Viking uansett, jeg blør for Viking. har tilogmed slutta på VGS for å følge Viking! Jeg treger aldri på at jeg reiser på en Viking kamp Men en ting som sjokkerte meg er en del av supporternes frekkhet, var en del som kom bort til meg etter kampen og sa "haha, du suger, Lillestrøm er best, Viking kan brenne" syns supportere bør holde seg for god til slike kommentarer, men det er jo alltid noen som skal spille tøffe. Syns vi hadde det veldig hyggelig på Martin`s, var mangen hyggelige LSK supportere der. Hehe, jeg som hadde kjøpt er Storbritanisk flagg til ære for Roy Hodgson, så vist dere så en som gikk rundt med en storbritanisk flagg så var det meg :wink: Men til kampen, Syns reslutater lyver litt, Viking var bedre en som så. Lillestrøm va heldige på 2 mål så et retferdig resultat hadde vært 3-1. Menmen, Samba fotball av Lillestrøm, dere vinner nok serien vist dere fortsetter sånt. LYKKE TIL VIDERE!
                                      takk takk!!

                                      hvem faen er brasil??!
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎