Kanari-Fansen Møre & Romsdal

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • eLSKe
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Dec 2003
    • 136

    Kanari-Fansen Møre & Romsdal

    Hei alle sammen!

    Jeg driver å starter opp en ny avdeling for Kanari-Fansen. Denne skal hete Kanari-Fansen Møre & Romsdal. Saken er at jeg vil komme i kontakt med andre Kanari-Fans i området.

    Det jeg har tenkt er at vi kan møtes å se kamper sammen, arrangere turer til storkamper på Åråsen. Og ikke minst turer til store bortekamper.

    Så hvis de av dere som bor i Møre & Romsdal kunne kontaktet meg, slik at vi kan få til dette hadde det vært fint.
    Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!
  • Franken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1036

    #2
    Ikke dumt. Jeg er fra Baillbyen, og LSK står midt hjerte nærmest (etter dama)

    Sendt deg mail....
    Fra Baillsund

    Kommentar

    • eLSKe
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Dec 2003
      • 136

      #3
      Hvis det er noen som kjenner noen, eller kjenner noen som kjenner noen som er Fugler og bor i Møre & Romsdal, be dem om å kontakte meg. Telefonnummeret mitt kan dere få ved å sende meg en PM.
      Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

      Kommentar

      • Vegar Hjermundrud
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 423

        #4
        Når det gjelder KFLs medlemmer i Møre og Romsdal burde det ikke være umulig for Jan Jensen (KFLs medlemsansvarlig) å ta et søk i medlemsregisteret og gi deg navn og adresser på alle de vi har registrert i fylket.

        Vegar
        Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

        Kommentar

        • eLSKe
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Dec 2003
          • 136

          #5
          Det er allerede gjort. Så navnene på de personene har jeg alt. Men det kna jo tenkes at det er fugler som ikke har betalt i år som vil være med, men de skal da melde seg inn i KFL.
          Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎