Cupen, 1. runde: Høland - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dIsTurBeD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 668

    #41
    Dette blir litt off topic, men 15 minutter fra Lillestrøm til Fetsund...? Med rullator da, eller?

    Kommentar

    • Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

      #42
      Opprinnelig skrevet av Kimito
      Tenkte jeg skulle dele bildene av Fedrelandet så alle kan se hvor flott det er. Ikke noe mygg på årstiden de er tatt på heller.

      Fets emblem og klubbhus

      Gigantisk tribuneanlegg

      Flotte trenerbenker...og Glomma renner like bak der...

      Og den famøse ballbingen!

      Visste disse bildene kom til å gjøre nytte for seg en dag...

      klarer vi å fylle den tribunen a?

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2600

        #43
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Kimito: Herlige bilder, tenker tilbake på gamle dager å alle mine selvmål på gamle ærverdige Fedrelandet

        Skal bli godt å knuse møkkalaget fra Høland på samme måte som jeg gjorde mange en gang med fet il gutter 83
        Hehe...ja, det er et flott sted med mange minner dette Fedrelandet og selvfølgelig Fetsund. Har en hel mappe med vakre bilder fra gammelbygda...akk...nostalgien...(tegn på tidlig alderdom og senilitet).
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • JhnY
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 975

          #44
          HÆ? skal vi spille mot høland på fedrelandet? nå skjønner jeg 0 her =P

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #45
            Opprinnelig skrevet av JhnY
            HÆ? skal vi spille mot høland på fedrelandet? nå skjønner jeg 0 her =P
            Nei vi skal ikke spille på fedrelandet, er ikke noe nytt at du skjønner 0
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Fetsundramp
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2006
              • 111

              #46
              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Det MÅ jo være løgn, fra Fetsund er det hvert fall 30 minutter til Hølands hjemmebane, da er det hvert fall 45 minutter fra Lillestrøm.
              Kjører man i fartsgrensen hele veien er det 38 min. i flg visveg.no og 35 min. iflg gulesider.no. Kjører man som 90 % av norges befolkning 10-15 km/t over grensen blir det akkurat 30 min fra Lillestrøm til Løken.

              15 min fra Lillestrøm til Fetsund og i hvert fall 30 min fra Fetsund til Løken er med moped... Utrimmet sådan....
              2009 - Året det skal skje!

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                #47
                Fra Indre Akershus Blad:

                Høland møter Lillestrøm på Høland stadion i cupen.

                LØKEN: Høland mot LSK på Høland stadion onsdag om ei uke. Det ble utfallet av trekningen av 1. runde i fotball-NM.



                Foto: Bjørn Ivar Bergerud Høland skal møte LSK i første runde av NM. Det blir en utfordring for trener Øystein Slemdal.


                Av: Øivind Eriksen



                – Håper jeg får hjelp med kuleramma, humrer John Kr. Skogholt. Hølandkeeperen får trolig en travel kveld. Ennå har han cupkampen i 1993
                i friskt minne. Da vant LSK 6-1 på Høland stadion.

                – Det jeg husker best fra den kampen var rammen rundt, med tjukt av publikum. Det bør ikke bli noe mindre denne gang, sier Skogholt, som innrømmer at hans ønskemotstander hadde vært et lag som hadde gitt muligheter til ytterligere avansement.

                – Men uansett blir dette et løft for oss å få et slikt besøk, sier keeperveteranen, som var aktuell i LSK-stallen i sin tid, men takket nei.
                – Drømmemotstander, sier Lars-Eirik Svardahl. Goalgetteren, som har scoret tre mål på de to første seriekampene, gleder seg allerede som en unge til kampen.

                – Å få bryne seg på et av Norges aller beste lag med et av de tøffeste forsvarene, blir spennende, sier han forventningsfullt – og innrømmer at han drømmer om å score på kanarifuglene.

                (Fakta: det var vel i 1992 LSK vant 6 - 1 over Høland i cupen)

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5096

                  #48
                  Da går det vel ann å klistre denne på toppen, slik at ikke flere driter seg ut på samme måte som undertegnede?

                  Hvilke spillere blir spart? Kasey og Påsan fra start? Hva med Kali?

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #49
                    tipper at vi kanskje får se JP, supermann og Haddad, muligheter for Khali, kasey og kanskje en unggutt eller 2?
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      #50
                      Sakset fra www.iablad.no: http://www.indre.no/lokal_sport/article2081475.ece

                      Takket nei til LSK – angrer ikke

                      LØKEN: Både Hølandkeeper John Kristian Skogholt og midtstopper Bård Kolstad har trent med LSK. Begge innrømmer at de har fundert litt på hvordan tilværelsen hadde sett ut hvis de hadde fått spille i Tippeligaen.
                      Foto: Øivind Eriksen  Sånn gikk det sist, sier John Kristian Skogholt og viser lagkaptein Bård Kolstad Indres kampreferat fra cupkampen for 14 år siden. Skogholt er eneste gjenværende spiller fra den gang, men både han og Bård har tidligere snust på LSK-spill.




                      Av: Roger Ødegård

                      Skogholt er den som var nærmest drømmen. Etter et tre måneders langt treningsopphold i Lillestrøm Sportsklubb i 1995 ble han tilbudt kontrakt. Han takket nei.
                      – Jeg har bestandig vært av den oppfatningen at fotballen skal være en hobby. Etter en helhetsvurdering som involverte familie og jobb, valgte jeg å bli i Høland i stedet, sier veteranmålvakten.
                      Han bedyrer at han ikke har angret på avgjørelsen.
                      – Det er klart jeg har tenkt tanken på hvor langt jeg kunne nådd i LSK-drakta. Men jeg har ikke akkurat ligget søvnløs om nettene på grunn av det, sier Skogholt.
                      36-åringen ser fram til å møte Lillestrøm i førsterundekampen onsdag. Han forventer storinnrykk og trøkk på tribunen.
                      – Nå bør alle fotballinteresserte i kommunen kjenne sin besøkelsestid, påpeker han. Den solide sisteskansen er selv LSK-supporter på sin hals og gleder seg vilt til kampen.
                      – Dette blir ekstra artig og skikkelig gøy på landet, stråler han.
                      – Bittert
                      Bård Kolstad har også trent med LSK.
                      – Jeg hadde et opphold på to uker i 2000 og skulle prøvespille en onsdag, sier han. Mandagen i forkant ble han imidlertid skadet i en Hølandkamp og sjansen glapp.
                      – Det var bittert den gangen, og det er umulig å si hvordan det ville gått, sier Kolstad, som har forsonet seg med tanken nå.
                      Les mer i papirutgaven av Indre Akershus Blad.
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • okb
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2377

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av okb
                        – Nå bør alle fotballinteresserte i kommunen kjenne sin besøkelsestid, påpeker han. Den solide sisteskansen er selv LSK-supporter på sin hals og gleder seg vilt til kampen.
                        – Dette blir ekstra artig og skikkelig gøy på landet, stråler han.
                        Jeg synes alle fotballinteresserte på Romreike bør kjenne sin besøkelsestid. ;-)

                        Vaflene på Høland stadion er å anbefale.

                        -okb!
                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Fetsundramp
                          Kjører man i fartsgrensen hele veien er det 38 min. i flg visveg.no og 35 min. iflg gulesider.no. Kjører man som 90 % av norges befolkning 10-15 km/t over grensen blir det akkurat 30 min fra Lillestrøm til Løken.

                          15 min fra Lillestrøm til Fetsund og i hvert fall 30 min fra Fetsund til Løken er med moped... Utrimmet sådan....
                          Kanskje drøyt med 15 minutter fra Lillestrøm til Fetsund, men det er hvert fall 10 minutter. Så er det en halvtime fra Fetsundbrua ti Høland, pluss eventuell stopp hvis det er kuer i veien.(Joda, det hender). Ellers er det langt ifra uvanlig at du havner bak en traktor der ute, og i og med at det er lite offentlig transport er det lite avkjørlser der. Svingete vei gjør at det er vanskelig å kjøre forbi, det betyr at du fort blir liggende 20-30 km/t UNDER grensa.

                          Kverru kverru
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Gjest

                            #53
                            Denne kampen stiller vell Fugla med et rent reservelag..
                            Så hvis Høland har dagen kan jo dette bli riktig så spennende!

                            Kommentar

                            • Kanarizz2
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 355

                              #54
                              Sørum kanaris stiler iallefall med en mann på denne kampen, av i alt to.. Men vi skal bli store på sikt..
                              ------Sørum kanaris------

                              100% Støtte

                              Kommentar

                              • msl42
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2005
                                • 220

                                #55
                                Når er det kampstart?? Har prøvd og finne ut av det her inne...
                                eLSKer fugla... ;-) :-)

                                Kommentar

                                • Fetsundramp
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2006
                                  • 111

                                  #56
                                  Kampstart 18.00...
                                  2009 - Året det skal skje!

                                  Kommentar

                                  • RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av biggie
                                    Denne kampen stiller vell Fugla med et rent reservelag..
                                    Så hvis Høland har dagen kan jo dette bli riktig så spennende!
                                    Stoler på at Fugla stiller med et godt nok lag til å forhindre at kampen blir spennende.

                                    Kommentar

                                    • gamle-perta
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2418

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av RSP
                                      Stoler på at Fugla stiller med et godt nok lag til å forhindre at kampen blir spennende.
                                      I følge dagens RB stiller vi med et rent 2. div-lag. Kan hende alle som er aktuelle for å starte VIF-kampen hviler.



                                      mvh
                                      Gammer`n
                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)

                                      Kommentar

                                      • Flisby`n
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 312

                                        #59
                                        Jeg er jææævli kritisk til at vi skal stille med et reint B-lag mot Høland i køppen. Vi sendte et lignende lag nord-over akkurat, og det resulterte i 2-1 tap mot patetiske Steigen (RBs ordlyd etter at Steigen tapte 6-1 mot Eidsvold turn).

                                        Alle husker vel Sander i fjor??? Greit at vi skal spare spillere til kampen på fredag, men å la Occean, Koren, Kippe, Jeger`n, Riise, Sundgot og Mifsud spille de første 45 minuttene av kampen kan vel umulig være fare for overbelastning??? Skader er selvfølgelig en annen skål, men det kan man uansett aldri garantere seg i mot.
                                        En kjeeempescoring av tommy!!

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                                          Jeg er jææævli kritisk til at vi skal stille med et reint B-lag mot Høland i køppen. Vi sendte et lignende lag nord-over akkurat, og det resulterte i 2-1 tap mot patetiske Steigen (RBs ordlyd etter at Steigen tapte 6-1 mot Eidsvold turn).
                                          Vi stiller med 9 mann fra A-stallen i cupen. I kampen mot Steigen var det ingen fra A-stallen, der stilte vi med 16-åringer....
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎