Dagbladets poengbørs etter 4. serierunde

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • artois
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 176

    Dagbladets poengbørs etter 4. serierunde

    Bare et litt artig poeng (eller mangel på sådan) for de som ikke har studert poengbørsen i dagens papirutgave av Dagbladet.

    LSK, som vinner på bortebane, får samlet poengsum = 39p
    vif, som taper på bortebane, får samlet poengsum = 49p

    Jeg skal være den første til å innrømme at vi ikke spilte noen god kamp i Fredrikstad, men det overstående virker rimelig merkelig....
    Det kan også nevnes at samme avis kårer faktisk Heinz til banens beste spiller! Da kan man forstå at "kaoset" er komplett....

    Edit:
    Etter å ha regnet på resten av børsen der, får faktisk samtlige av de tapende lagene (bortsett fra Fredrikstad, får 38p) bedre samlet poengsum enn LSK.
    Samtidig har jo samme avis en trenerbørs, på den fikk Uwe terningkast tre, samme som blant Normark i Tromsø får, etter å tapt 0-2 hjemme for Kamma....
    Last edited by artois; 02.05.2006, 15:35.
    Mortus vivis praecipant
    ¤ Brigate Giallo ¤
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #2
    Og det understreker vel bare at slike børser er komplett bingolotto, og verken verdt trykksverte eller en tier.

    Dagbladet må skjerpe seg på det fotballfaglige når de printer sånt vås.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      #3
      Nå har jeg ikke sett de andre kampene så kan ikke uttale meg om det, men fy fader vi spillte dårlig. Ser du bort i fra ca 30 min denne sesongen har vi spillt så dårlig fotball at jeg har blitt skremt...

      Kommentar

      • SuperErik
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 535

        #4
        Jaja,dette overrasker meg egentlig ikke ..

        Men må jo humre litt av at Heinz ble BB.
        FFK hadde ikke en eneste målsjanse.
        Så arbeidsledig i en kamp har nok Heinzemann aldri vært.
        - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

        <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3164

          #5
          Opprinnelig skrevet av SuperErik
          FFK hadde ikke en eneste målsjanse.
          Der er du nok uenig med Dagbladet, som anslår målsjansene til 4-4 !
          Hvilke fire målsjanser FFK hadde skulle vært interessant å få vite....

          gilbert

          PS: VG og RB teller 3-0 i vår favør, NA/TV2/FXT sier 4-1, muligens med tanke på en situasjon der noen mener FFK skulle hatt straffe. DS

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Heinz ble BB på grunn av at han ikke gjorde noen feil. Han gjorde ikke noe...

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #7
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              Der er du nok uenig med Dagbladet, som anslår målsjansene til 4-4 !
              Hvilke fire målsjanser FFK hadde skulle vært interessant å få vite....
              Dagbladet har antakelig adoptert Drillos telling av "nestenmålsjanser".

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Kan ikke skjønne hvorfor jeg aldri kjøper den avisen der :???:
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Dagbladet har antakelig adoptert Drillos telling av "nestenmålsjanser".
                  Men det bør kanskje brukes på både borte- og hjemmelag?
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • Svart og gul
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2004
                    • 251

                    #10
                    Var vel ganske tydelig at den kvinnelige journalisten hadde noe imot oss.
                    Saken fra kampen var jo en minimal sak på Rösler som hadde framstått som svært usympatisk mot henne etter kampen.

                    Kommentar

                    • Gyras
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2003
                      • 62

                      #11
                      Skal ikke se bort fra at Röslers kommentar til reporteren etter kampen kan ha påvirket spillerkarakterene en smule. Alt som stod om matchen i Bla'bladet var om Röslers "mannsjåvinistiske" kommentarer...

                      Reporter: "Hvordan påvirket vindforholdene kampen i dag"?
                      Rösler: (kikker dumt på reporteren i 20 minutter før han tar tak i jakka hennes og snur henne mot et flagg som er fullt utstrakt) "Med fare for å virke sjåvinistisk, ser du ikke at det blåser?"

                      (Fritt gjengitt etter egen hukommelse)

                      Mannen er allerede legendarisk! Jeg driter i en reporters subjektive karaktergivning så lenge gutta vinner!

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Denne Linda Digernes burde snarest bli arbeidsledig. Det hun presterer i dagens dagblad er så jævlig dårlig, usaklig og innsiktsløst at det er helt utrolig. Seriøst; JEG ER HER!!! DET ER IKKE VANSKELIG Å FÅ TAK I MEG!!! Jeg kunne gjort jobben hundre ganger bedre enn denne kjønnskvoteberta her. Å gi Mouelhi og Shane 3 er rett og slett skandaløst. For ei inkompetent drittkjerring!!! Og 2 til bOObs!! Fy faen!
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Håkon Henriksen
                          Administrator
                          • Nov 2003
                          • 6411

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                          Men det bør kanskje brukes på både borte- og hjemmelag?
                          Nei Nei Nei...

                          Den brukes kun til fordel for det tapende laget.. Det er jo tross alt vif som har patent på opplegget
                          Håkon Henriksen
                          -
                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                          -
                          ALT FOR FUGLA

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Gyras
                            Skal ikke se bort fra at Röslers kommentar til reporteren etter kampen kan ha påvirket spillerkarakterene en smule. Alt som stod om matchen i Bla'bladet var om Röslers "mannsjåvinistiske" kommentarer...

                            Reporter: "Hvordan påvirket vindforholdene kampen i dag"?
                            Rösler: (kikker dumt på reporteren i 20 minutter før han tar tak i jakka hennes og snur henne mot et flagg som er fullt utstrakt) "Med fare for å virke sjåvinistisk, ser du ikke at det blåser?"

                            (Fritt gjengitt etter egen hukommelse)

                            Mannen er allerede legendarisk! Jeg driter i en reporters subjektive karaktergivning så lenge gutta vinner!
                            Jeg synes personlig at dette var en av de bedre svarene jeg har lest fra Uwe. Sportsjournalister har jeg generelt liten tiltro til, men hu fra Dagbladet må jo være fullstendig bortreist.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                              Jeg synes personlig at dette var en av de bedre svarene jeg har lest fra Uwe. Sportsjournalister har jeg generelt liten tiltro til, men hu fra Dagbladet må jo være fullstendig bortreist.
                              Jeg synes det er unødvendig barnslig av Rösler. Spørsmålet fra journalisten viser at hun har skjønt at vindforholdene kan ha hatt en innvirkning på spillet, men hun ønsker bare å få Röslers ord om hvor mye det betydde for kampen. Rösler kommer med noen legendariske uttalelser, men jeg synes han bør sendes på kurs i mediehåndtering snarest. Forresten, det kan vente til VM-pausen.

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Torolf
                                Rösler kommer med noen legendariske uttalelser, men jeg synes han bør sendes på kurs i mediehåndtering snarest. Forresten, det kan vente til VM-pausen.
                                Rösler trenger bare å bli litt mer kjent blant norske journalister. Å ta fra ham den herlige, spontane humoren blir helt feil.

                                N.A. Eggen kunne jo si hva som helst til journalistene uten at de ble fornærmet og det samme vil skje med Uwe etter hvert.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • artois
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2004
                                  • 176

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Gyras
                                  Reporter: "Hvordan påvirket vindforholdene kampen i dag"?
                                  Rösler: (kikker dumt på reporteren i 20 minutter før han tar tak i jakka hennes og snur henne mot et flagg som er fullt utstrakt) "Med fare for å virke sjåvinistisk, ser du ikke at det blåser?"

                                  (Fritt gjengitt etter egen hukommelse)
                                  Rimelig bra gjengitt det der, men var nok 20 sekunder, og ikke 20 minutter

                                  Men for å legge litt ekstra tørr ved på bålet, så skrev samme kvinnelige journalist en artikkel om at Magne Hoseth spilte kamp for vif2 mot Åmot. Og at dette var Dagbladets artikkel til kampen Brann-vif. Dog er det en annen kar som har vurdert selve kampen og delt ut poengene.
                                  Tydelig at det har vært utstrakt vikar virksomhet i Dagbladet Sporten denne helgen. Er masse ellers på denne "superbørsen" dems som ikke stemmer heller. Men men, kan jo ikke forvente all verden av en vif fanzine heller
                                  Mortus vivis praecipant
                                  ¤ Brigate Giallo ¤

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Jeg synes det er unødvendig barnslig av Rösler. Spørsmålet fra journalisten viser at hun har skjønt at vindforholdene kan ha hatt en innvirkning på spillet, men hun ønsker bare å få Röslers ord om hvor mye det betydde for kampen. Rösler kommer med noen legendariske uttalelser, men jeg synes han bør sendes på kurs i mediehåndtering snarest. Forresten, det kan vente til VM-pausen.
                                    Jeg synes faktisk at dette var en helt riktig reaksjon. Altfor ofte blir trenere og spillere stilt spørsmål som er så banale at det er til å grine av. Og det kan da ikke være sånn at man skal forvente maksimal kvalitet på svarene, når det ikke finnes krav til den som stiller spørsmålene!

                                    Når en kamp omtrent blir ødelagt av vindforholdene blir det etter min mening HÅPLØST å komme med et slikt spørsmål etterpå.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎