Et pittebittelite skår i gleden...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

    Et pittebittelite skår i gleden...

    denna sportsklubben er ikke til å tro om dagen... jeg blir helt rørt av sambafoppallen som spelles av de gule og sorte. er så vannvittig stolt av å være lillestrøm supporter...

    men....

    all ære til arne e om dagen, men det gjør meg utrolig vondt å se koren bli byttet ut for ørtende kamp på rad.. han har vel ikke vært borte å takket fansen etter en eneste kamp?!? hvorfor ikke ta ut JP (som ikke hadde vedens beste dag på jobb), og kjøre powell på høyrekant.. fatter ikke hvorfor det skal være nødvendig å tukle med formasjonen nå som det går så bra.. powell kunne klart seg suverent på høyrekant. eventuelt satt innpå no ung gutter igjen..

    vi får krysse alt vi har for at kippe er raskt tilbake..

    takk LSK.. for alt
    Snart neste hælj.....

    Always Hardcore
    TS05
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    #2
    Koren så ikke spesielt fornøyd ut når han gikk inn i garderoben og var frempå med pekefingeren til erlandsen som prøvde å snakke til han.

    Syns det er greit å gi spillere matching når man leder 5-1 og man må akseptere å bli tatt ut, han skjønner vel at han ikke ble tatt ut forde trener mente han spilte dårlig. Når det er sagt er jeg helt enig i at Winsnes heller burde blitt byttet ut.

    Forøvrig syns jeg også spillet fungerte mye dårligere etter disse byttene og omlegging til 4-4-2. Mulig mye av grunnen til dette var at det sto 5-1 på tavla, men jeg tror ikke det er eneste grunn. Det virket som hele angrep spillet ble overlatt til 2 lite samspilte spisser.

    Kommentar

    • Milson
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jun 2004
      • 14

      #3
      Tror Arne tenkte på situasjonen rundt Espen og Roberts gulekort når han tok de av... Tipper han var redd for at de skulle pådra seg unødige kort når seieren likevel var sikret... Må jo være den eneste grunnen til at han tar ut begge de to... Ellers er jeg kjempe stolt fugla supporter idag... Gutta imponerer om dagen


      --------------------------------
      ELSKER FUGLA
      -------------------------
      ELSKER fUGLA

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        La vi om til 4-4-2 ??

        Jeg mener da at vi fortsatte med 4-3-3 .. :roll:

        .
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Kay
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 763

          #5
          Formasjoner kan jo diskuteres i det uendelige, men Powell og Sundgot lå sentralt de siste 10 minuttene, med winsnes og delvis strand som offensive vinger. Spesielt winsnes lå høyt.

          Kommentar

          • Guling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 484

            #6
            Never change a winning team, don't fix anything that ain't broken, osv. Jeg ser ingen grunn til ikke å bruke 4-3-3, med mindre man kommer opp i en vrien situasjon i løpet av en kamp og må legge om av taktiske årsaker.

            Men fra start bør det være 4-3-3 i de kommende kampene.

            Å bytte ut Robert og Espen med tanke på eventuelle karantener var greit, men det må ikke skje så mange ganger at de blir drittlei det. Heldigvis skal det en del til for å forsure miljøet nå om dagen, når det går så bra.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎