Hvorfor hatsanger når LSK leder 5-1?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    #21
    Re: Hvorfor hatsanger når LSK leder 5-1?

    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
    så rainbow ble med på "sittan ta en twist"? var det mange ell?
    Jeg forsøkte i alle fall med en GEDIGEN twist, men ingen så meg ;-)

    -okb
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      #22
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Hat hører i aller høyeste grad hjemme på tribunene på Åråsen. Fotball handler om følelser, og det handler om alle mulige følelser. Glede, sinne, fortvilelse, hat og mye mer. Hvis ikke du føler noe hat når du er på Åråsen så er det sannsynligvis fordi du ikke er engasjert nok å ikke bryr deg så mye om Lsk som oss supportere.
      "... så er det sannsynligvis fordi du ikek er engasjert nok å ikke bryr deg så mye om LSK som oss supportere?"

      Jeg trodde jeg var en supporter jeg, men siden jeg ikke gidder å bruke tid på å hate, så er jeg vel ikke det.

      -okb - som gjerne kan definere ordent SUPPORT for King_Raymond
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #23
        Opprinnelig skrevet av okb
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Hat hører i aller høyeste grad hjemme på tribunene på Åråsen. Fotball handler om følelser, og det handler om alle mulige følelser. Glede, sinne, fortvilelse, hat og mye mer. Hvis ikke du føler noe hat når du er på Åråsen så er det sannsynligvis fordi du ikke er engasjert nok å ikke bryr deg så mye om Lsk som oss supportere.
        "... så er det sannsynligvis fordi du ikek er engasjert nok å ikke bryr deg så mye om LSK som oss supportere?"

        Jeg trodde jeg var en supporter jeg, men siden jeg ikke gidder å bruke tid på å hate, så er jeg vel ikke det.

        -okb - som gjerne kan definere ordent SUPPORT for King_Raymond
        Det er ikke snakk om å gidde å bruke tid på å hate. Jeg bestemmer meg ikke før kampen at idag skal jeg bruke tid på å hate. Det er noe som kommer underveis i kampen hvis det er noen situasjoner som går i mot Lsk...

        Men vi er tydeligvis uenige, så da trenger vi ikke bruke dette forumet på å diskutere dette. Du kan sitte på rainbow å støtte laget med å klappe å være glad, så støtter jeg laget videre på min måte....
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #24
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Opprinnelig skrevet av okb
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Hat hører i aller høyeste grad hjemme på tribunene på Åråsen. Fotball handler om følelser, og det handler om alle mulige følelser. Glede, sinne, fortvilelse, hat og mye mer. Hvis ikke du føler noe hat når du er på Åråsen så er det sannsynligvis fordi du ikke er engasjert nok å ikke bryr deg så mye om Lsk som oss supportere.
          "... så er det sannsynligvis fordi du ikek er engasjert nok å ikke bryr deg så mye om LSK som oss supportere?"

          Jeg trodde jeg var en supporter jeg, men siden jeg ikke gidder å bruke tid på å hate, så er jeg vel ikke det.

          -okb - som gjerne kan definere ordent SUPPORT for King_Raymond
          Det er ikke snakk om å gidde å bruke tid på å hate. Jeg bestemmer meg ikke før kampen at idag skal jeg bruke tid på å hate. Det er noe som kommer underveis i kampen hvis det er noen situasjoner som går i mot Lsk...

          Men vi er tydeligvis uenige, så da trenger vi ikke bruke dette forumet på å diskutere dette. Du kan sitte på rainbow å støtte laget med å klappe å være glad, så støtter jeg laget videre på min måte....


          Vi hater trøndra og vi hater enga i sangen, er ikke det nok hat? eller må vi krampehate ett lag som vi egentlig ikke hater ,miskliker ja men ikke hater.


          Nå har det seg sånn at den sangen har blitt forandret av han som har lagd den og flere sentrale fugler i KFL så hvorfor krangler du om dette enda?`(jeg er ikke sentral fugl i KFL, jeg er bare en fugl)

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #25
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Men vi er tydeligvis uenige, så da trenger vi ikke bruke dette forumet på å diskutere dette. Du kan sitte på rainbow å støtte laget med å klappe å være glad, så støtter jeg laget videre på min måte....
            Jeg må nesten le litt av måten du legger dette fram på. Ordene "Du kan sitte på rainbow å støtte laget med å klappe å være glad" faller ikke helt godt her hos meg. For selv om jeg var på Rainbow under Viking-kampen, så behøver vel ikke det bety at jeg ikke er en supporter? Hva tror du virkelig om folk som sitter på Åråsen?

            Jeg svarer deg nok litt skeivt her, men jeg ser liksom ikke helt argumentasjonen din. Hvorfor må man på død og liv hate alt mulig som supporter av et lag? Kan man ikke bare elske, og få lov til det?

            -okb
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Hvem har sagt at man må hate alt mulig?
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎